sobota, 14 marca 2015

Zaklinanie wiosny


 Wiosna, najbardziej wyczekana pora roku i najbardziej kapryśna. Daje nadzieję przylotem żurawi i kwitnieniem przebiśniegów i krokusów , potem wycofuje się i przykrywa pierzyną z chmur zazdośnie chowając słońce.
 Obiecuje ,że przyjdzie i jak gwiazda każe na siebie czekać ......

Szarość dni mimo że coraz dłuższych męczy ....
Ale choć i wiosna opieszała to w końcu natura ma swój rytm i słońce kiedyś wzejdzie....
Zaklinanie wiosny trwa ....






Wystąpili
Sukienka- H&M
Spodnie- Esprit
Buty- Tamaris
Torebka - Mano









tak , tak cieszmy się wiosną i morzem krokusów....

80 komentarzy:

  1. Ale kwiatkowo!
    Kurde, ja już maam jakiś power wiosenny, energię, mimo,że zieleni jeszcze nie ma, zimno znowu. Chyba przyjmowanie całą zimę witaminy D pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja po raz kolejny sie przekonałam ,że jestem światło zależna . Szaruga mnie już irytowała , byłam drażliwa i zła . Kilka dni słońca , mimo ze nadal chłodno i rano przymrozki wystarczyło by i nastrój sie wyrównał ;) i ochota na wszystko większa :):) i dystanse większe :):) czyli w formie po zimie , przynajmniej fizycznej ;);)

      Usuń
  2. W Bxl dziś w miare pogodnie, własnie wróciłam z długiego spaceru z łąki z psami, czuje się wiosnę... choc jeszcze jest surowa i zdradliwa. Pozdro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wróciłam z 15 km biegu :)
      Tak jak piszesz , jeszcze surowa i chłodna , ale najważniejsze ze słoneczna !

      Usuń
  3. o Boże, 15 km... Podziwiam! Ja może z 5 przeszłam z psami, a i tak pękam z dumy! :) to szczyt moich możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agus 8 marca na dzień kobiet ustrzeliłam półmaraton -21 km ;)
      Dziś łagodna przebieżka :):)

      Usuń
  4. Gdybyś zaklinała wiosnę bez swetro-sukienki, to może prędzej by przyszła ;-)
    Śliczne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miało być jasno , prawie pastelowo po ostatnich czerniach :/:/

      Usuń
  5. O tak, kaprysna ta nasza "gwiazda".... a w nocy to nawet Mroz sie panoszy...:( Ale w dzien piekne slonce!!!
    Slicznie Ci w jasnosciach, sweterko-tunika i z bialymi spodniami wyglada super! Nos poki mozesz, bo wkrotce bedzie na nia za cieplo.... ALe mnie oczarowalo cos innego, taki detal ktory przykuwa uwage... mnie jako milosniczki okularow... w tych czerwonych wygladasz oblednie!!! To dzis Ty jestes w nich jak prawdziwa gwiazda....
    Pozdrawiam ANiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś sie kończy coś zaczyna . Sweterko - tuniko- sukienka nieuchronnie odchodzi na letnià drzemkę , ale za to białe spodnie , kucmej niezmiernej radości wracają :)
      Dobierać okulary pod kolor paznokci ... ;) zaryzykowałam . Supercze sie podoba :)

      Usuń
  6. Tak lubię, luźna elegancja :)) pierwszy raz widzę łąkę krokusową coś niesamowicie pięknego, pomimo szarych dni Ty jesteś promienna i szczęśliwa, ciesz się to piękny raj... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to już elegancja ?! Dla mnie sporo luzu ;);)
      Łąka ?! Toż to cały kilkuhektarowy park tak wyglada , dla mnie niesamowite zjawisko :) i to w centrum miasta !!!

      Usuń
  7. Ta czerwona szminka bije dzisiaj totalnie wszystko !
    Proszę o częstsze używanie jej, bo przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to już naprawdę nie mogę się jej nadejścia doczekać ;)
    może przynajmniej choróbska odgoni i słońca trochę dostarczy ;)

    a Ty, widzę, wyczekujesz jej w tym pięknym golfie... czy tam swetrosukience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już , już przyszła :):)
      W każdym razie słonko świeci od paru dni,a że chłodno bywa i przymrozki o poranku ... Wybaczam . Wystarczy sie ubrać , np w swetro-sukienkę ;)

      Usuń
  9. Oj tak wiosna to najpięniejsza pora roku! Uwielbiam ją! Na Twoich zdjęciach wygląda jakby wiosna już nadeszła i to w całej okazałości - zazroszczę tych kwiecistych połaci. I zazdroszczę golfiska - świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas z reguły o 2 tygodnie wyprzedza Polskę :) i tak , rowery , rolki i pobyty na placach zabaw ruszyły pełna parą :)

      Usuń
  10. Dla mnie najbardziej oczekiwana jest jesień, zawsze marzę, by przyniosła mi ulgę po upalnym lecie. Minus jesieni- to po niej przychodzi zima.
    Zdjęcie córy jest cudowne- szczera, niepohamowana radość.
    A zestaw wolałabym z grubymi rajtkami niż ze spodniami, ale nie rażą mnie jakoś bardzo. A ta sukienka to był naprawdę dobry zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię jesień , ale po zimie zawsze cieszę sie na te pierwsze krokusy i przebiśniegi i zieleń ....
      Grube rajty tez idą spać ;) poza tym wszelkie kozaki odstawiłam ;) nie byłoby ich z czym ubrać :):)

      Usuń
  11. Widzę, że piękne wiosnę witają krokusy i Twój radosny nastrój zdaje się wszystkim udzielać :-) Swetrosukienką robisz furorę :-) niestety nie da się jeszcze w lżejsze rzeczy wskoczyć, bo jednak chłodek trzyma. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak słonko wychodzi to trudno nie być radosnym :)
      Kiedyś marzyłam o takiej białej ... Ale te tez daje radę ;)

      Usuń
  12. Jejj jak tam u WAS cudnie jest ! No u mnie niestety szaro, ponuro deszczowo brrrr , trochę zmęczona tą pogodą Jestem:) Kilka dni temu było słoneczko piękne i aż chciało się działac, a teraz znowu szaruga ;(
    Pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Mam nadzieje ze wiosenka i słoneczko do was tez dotrze

      Usuń
  13. Łooo matko, ile kwiatów, jak ślicznie i wiosennie... A u mnie leje i leje...masakra:) Swetrzysko cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas marzec zwykle ładny ... Potem bywa gorzej ;)

      Usuń
  14. zdjęcie córci w tych kwiatach piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraża dokładnie moje emocje , swoje pewnie tez ! Bo na kwiaty na łąkach bardzo już czekałyśmy :)

      Usuń
  15. Świetny zestaw Aniu,ale do tego swetra załozyłabym granatowe dżinsy ( dla podbicia koloru). :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z granatowymi spodniami już było , jak rownież w wersji bez spodni ;);)

      Usuń
  16. komentarz do posta "Zaklinanie wiosny" dodany przez Ruda Paskuda :

    Hmmmm... hm!!! Jeszcze raz!!!
    Kupiłam sobie niedawno białe rurki!!! Misio nie był zbytnio zadowolony, z tegoż pomysłu, bo małe łapki szybko zamienią ich śnieżną biel w biel łaciatą, ale ja się uparłam, że chcę. Czekam jednak z ich debiutem na poprawę pogody ;).

    Aniu!!! Ładnie zaklinasz wiosnę, a morze krokusów jest przepiękne!!! Marzy mi się sesja krokusowa w Dolinie Chochołowskiej :). Kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna sorki usunął sie niechcący ;) a pisany dwukrotnie to nie może zabraknąć :):)

      Z noszeniem białych spodni i dziećmi nie jest wcale najgorzej ;)
      Bardziej od chodnika sie brudzą jak obcas niewysoki ;)
      To te kiedyś tez pokaz :)

      Usuń
  17. Taką figurę schowałaś pod tą wielką sukienką? Karygodne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) eeee tam .... Czasem fajnie jest sie otulić wielkim swetrzychem :):)

      Usuń
  18. Ślicznie Tobie w takich jasnościach!!! :) Zdjęcie Maleństwa na łące przecudne!!! Taka dzika radość na buzi!! Szczera i prawdziwa <3 Szczerze? Dość mam tej szarugi. Gdy świeci słońce mam więcej energii, dziś znów jakoś czuję spadek mocy, ale może dlatego że cały dzień się włóczyłam a teraz padam na nos. Dobranoc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak promyk słońca po długiej zimie ...
      Latem Lubie na jasno ;)

      Usuń
  19. mamo jak ja ubóstwiam takie swetry- te kwiaty ach jak ja bym chciała je juz zobaczyć w PL <3

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz :)
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kolekcjonuje obserwatorów . Przykro mi :)

      Usuń
  21. Ile kwiecia!!!!! Jak kolorowo!!! Mała wniebowzięta!:D
    U mnie jeszcze szaro, buro i ponuro na łąkach... Nie mogę się doczekać aż wszystko zacznie ożywać...
    A i Ty kwitnąca! Swetrzycho w kolorze słońca!
    Choć zbyt figurę ukrywa... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No No a tu już i żonkile gotowe do kwitnienia :)
      Dobrze ze ukrywa figurę , a nie jej brak

      Usuń
  22. U nas zaklinanie wiosny na nic sie zdało:)))przez kilka dni jest tak zimno że strach wychodzić:))))bardzo ładna sukienka:))))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w końcu i tak przyjdzie ... Nieuchronnie .. Ciepła i słoneczna , albo zimna i deszczowa :)
      Ale przyjdzie

      Usuń
  23. U nas, na Śląsku do d...y z tą pogoda. Kwiatka jeszcze żadnego na dworze nie widziałam, za zimno. Już mnie to wkurza, ze tylko raz na tydzień na dwie godzinki wyjdzie słonce, a potem szaro, buro i ponuro. Wiosno!!! Przybywaj!!!
    Ta łąka z krokusami- o matko, ależ cudowna!
    Dobrze, że ty i twoje dziecię takie uśmiechnięte- słońca mi potrzeba, a wy takie właśnie słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten park corocznie tak pięknie zakwita , my corocznie czekamy na te krokusy :)
      Stęsknieni za słońcem , stęsknieni za kolorowym światem ...

      Usuń
  24. Zaklinaj, zaklinaj tę wiosnę, aby szybko przyszła, bo już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przyszła :):)
      Ruszyliśmy na rolki , rowery , spacery ....

      Usuń
  25. Jeju kochana ile pięknych krokusów u Ciebie już rośnie <3 ale bym się cieszyła, gdybym w takim "morzu" się znalazła :) hihihi więc zaklinam z całych sił z Tobą tą wiosnę, może i u mnie się pojawi i takie śliczne kwiatki zakwitną :)
    Super wyglądasz :)
    Buziaki:*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och zdjecia kwiecistej łąki całkowicie przesłoniły ... Mnie ;);)
      Hahahh
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. Zaklinaj, bo bardzo kapryśna, ja mam szczęście, bo chociaż niedziele są piękne a tylko wtedy mogę robić zdjęcia. Kwiecie cudne, u mnie jeszcze ponuro ale taki klimat.
    Sukienka ze spodniami teraz bardzo na czasie. Super wyglądasz...pozdrawiam Ciebie i dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! U nas właśnie niedziela była deszczowa .... Ale taki klimat , dzięki niemu mamy wiosny :):) i przedwiośnia

      Usuń
  27. Musisz mi wybaczyć ale kwiaty dominowały cały ten post ;D
    Wyglądacie pięknie i radośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahh wiem wiem już sie przekonywałam ze wy wszystkie tylko o tych krokusach ;)

      Usuń
  28. Happy Spring comes early
    beautiful flowers your way
    lovely in your pics

    OdpowiedzUsuń
  29. Anka!!! Dlaczego nie zalozylas tego swetra do rajstop? Z pewnością wiosną przyszlaby wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecie przyszła ... Słoneczna choć chłodna :)

      Usuń
  30. Anka!!! Dlaczego nie zalozylas tego swetra do rajstop? Z pewnością wiosną przyszlaby wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo było mimo wszystko zimno ...

      I do rajstop na blogu już było ....

      I mam fazę sukienek do spodni ;);)

      Usuń
  31. Kochana chyba działa to zaklinanie u mnie już drugi dzień z rzędu słońce :)
    Piękne zdjęcia!! :)
    ______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z twoimi nogami powinny być rajstopy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Nachodze sie jeszcze w kieckach ,nachodzę ... Tylko poza słońcem niech słupek rtęci tez podskoczy :)

      Usuń
  33. Piękne kwiaty i sweter też mi się bardzo podoba - na pewno cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaklinaj zaklinaj, bo już by się przydała ta wiosna!
    Jestem fanką tego swetra/sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przeca już jest :):)
      Nie pada codziennie , nawet wychodzi słońce , i kwiatki kwitną wszędzie ...

      Usuń
  35. OOO JAK CUDOWNIE!!! ILE SŁOŃCA, KWIATÓW I RADOŚCI

    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, ja też uwielbiam wiosnę, to moja ulubiona pora roku. Zwłaszcza jak już wszędzie jest zielono. U Was w parku już przepięknie, nic dziwnego, że tak się cieszycie.
    Zmieniłaś kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej kocham jesień , takie Indian Summer końcem sierpnia i początkiem września , ale wiosny wyczekuje ... Bo nie lubię zimy !!!
      Włosy ?! Nie. Naturalne to po zimie ciemniejsze i zależy jak na nie słońce pada ;)

      Usuń
    2. A ja właśnie dlatego, że nie lubię zimy to uwielbiam wiosnę, bo ona jest początkiem ciepłych dni...które trwają do jesieni :)
      Włosy porównywałam z poprzednim postem i tam wyglądały na dużo jaśniejsze, przynajmniej końcówki.

      Usuń
    3. A to tak , te przednie warstwy , koncówki jakieś 5 cm noszą jeszcze historie farbowania i są jaśniejsze ;)

      Usuń
  37. Te czekanie na nią też jest fajne ;)
    Ślicznie wyglądasz Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męczące . Ale na szczęście w Lux można liczyć na przedwiośnie ,miał na żadna inna porę roku

      Usuń