sobota, 4 kwietnia 2015

39


Myślałam, że pobawicie się ze mną w loterię :) ale bloggerowa dyplomacja wygrała :)

39  tak brzmi prawidłowa odpowiedź.......mam 39 lat :)
tyle w każdym razie mówi mi metryka






a że weekend to świąteczny to zmykam gonić jajka na terenie folwarku w Basse Rentgen, o tradycji której pisałam Wam już w ubiegłym roku -tutaj .





moje dziewczynki króliczka złapały, kto wie , może my znajdziemy takie jajko niespodziankę




w każdym razie ja zamykam komputer na dni 3 i widzimy się po świętach.
Odpoczywajcie, spacerujcie, świętujcie ......

54 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, w życiu bym nie pomyślała, że masz 39 lat ;) Twoje `króliczki` przesłodkie! :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. To w sumie byłam blisko na pierwszy rzut myśli :) A toczenie jajka w Krakowie się dzieje, to Rękawka. Stary, pogański zwyczaj. Dowiedziałam się niedawno, koleżanka mnie zaprosiła na fb na wydarzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś , byłaś ;)
      A ja sie dowiedziałam o tradycji luksemburskiej Eismaschen :)
      Wiedziałam co to , ale nie wiedziałam kiedy ! W poniedziałek wielkanocny ! Wiec jak wszystko bedzie ok , to napisze co to takiego , ze wcale sie z świetami wielkanocnymi nie kojarzyło

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Nie obchodzę . Ale potradycjonować mogę ;)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego, spokoju i wiosennego nastroju. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, byłam pewna, że jesteś moją rówieśniczką czyli że rocznik 81 ... Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) kurcze a byłam tak blisko :) wyglądasz na mniej Kochana :)
    Wesołych Świąt dla Ciebie i Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie 39 !!! dzieciaczek jesteś ;)))) Fajna impreza z tego co piszesz, sama bym chętnie na takiej zawitała, spokojnych i zdrowych Świat kochani wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahh to samo o tobie powie moja babcia ...

      Usuń
  8. Sto lat Aniu...wszystkiego co najlepsze Ci życzę droga Jubilatko...buziaki...Wesołych Świat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nie , nie mam urodzin ;)
      To była prima aprilisowa zabawa :):) i jej rozwiązanie .
      Urodziny obchodzę - 1stycznia ;)

      Usuń
    2. A to Ci dopiero wpadkę zaliczyłam też myślałam, że urodzinki ;)) hehe to jest efekt obecnie rzadkiego bywania na blogach.. ot życie jeszcze raz Wesołych Świąt :))

      Usuń
  9. :D to za chwil czeka Cię magiczna czterdziestka a mnie pięćdziesiątka. Dałabym Ci góra 34, nie więcej :)) Aniu tak trzymaj i nie zmieniaj się:) Wesołych Świąt dla całej rodzinki życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy magiczna ;) jakoś sie tym zupełnie nie przejmuje

      Usuń
  10. Ja się przed świętami wyłączyłam i ominęła mnie zagadka;)
    Ale obstawiałabym mniej:D
    A ten zwyczaj macie fajny... Szkoda, że u nas takiego nie ma...
    Pogodnych Świąt Aniu!!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ...ale fajne pisklaki się wykuły w te święta,
    Wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne zdjecia, wesolych swiat i smacznej pisanki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu i tak jesteś bardzo młodziutka, dusze masz młodą, prędko się nie zestarzejesz! tylko zacznij się mniej z dziećmi pokazywać ;D one strasznie postarzają :DDD. Buziaki i idę wTwoje ślady :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , teraz jeszcze odmładzają ;)

      Usuń
  14. o Ty ,smarkata,7 lat mniej niż ja-skandal !
    jak miałam 39,5 to zrobiłam dużą imprezę w knajpie,żeby uczcić ostatnie 3 z przodu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam na 30 urodziny imprezę . Teraz nie mam takiej potrzeby ;) jakoś mało imprezowa sie zrobiłam

      Usuń
  15. OO no to jestem starsza :)))
    Nie wyglądasz faktycznie, ale co tam to tylko cyferki :) hart ducha się liczy i to co w sercu !

    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyferki to cyferki , moja forma lepsza niz 10 lat temu

      Usuń
  16. Zdjęcia kapitalne, wspaniale obchodzicie świąteczny czas bawiąc się :)
    Nie zgadłabym bo byłam pewna, że co najwyżej jesteś ledwo po 35 jak ja, a tu proszę taka niespodzianka, wyglądasz z dziesięć lat młodziej :)
    Wesołych Świąt, co już wprowadziliscie w życie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) 10 to jednak trochę przesada , ale dziękuje :)

      Usuń
  17. No to podobnie mamy my mamy dwóch córek ;)
    Ile w Tobie energii, niech tak zawsze zostanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba teraz mam taki radosny i prawdziwie beztroski czas ...

      Usuń
  18. Ale jaja!!! Jesteś tak pełną energii kobietką, że byłam przekonana, co do swego :D!!! Ale fakt, Twoja wiedza i doświadczenie życiowe skądś się wzięły :). Tak, czy siak wyglądasz na 30 :).

    OdpowiedzUsuń
  19. No to nas zrobiłaś w konia :-)) Najważniejsze to co ma się w głowie, choć nie powiem miło człowiekowi jak ktoś mu tak szczerze odejmie lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesoło tu u ciebie :)))
    https://activeandhealthylife.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 39? Nigdy w życiu! Bez przesady, ale myślałam, że tak z 30 to masz...:)
    Przyglądam się ostatnio ludziom, ich twarzom, głównie tych, co znam, bo trudno mi tak gapić się wprost na obcych, i stwierdzam, że na swój wiek wyglądają ci, co palą papierosy albo mają w sobie duże pokłady negatywnych emocji, więc wniosek nasuwa się sam-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak . Żywy dowód ze palenie papierosów przyspiesza starzenie sie skory ;)

      Choć do wyniesienia sie na swoje to biernie sporo paliłam ... :/:/

      Usuń
  22. Czy Ty przypadkiem nie robisz nas teraz w konia?:) Wspaniale wyglądasz i dzieciaczki też masz przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irma , ściemnia sie zazwyczaj w drugą stronę ;);)

      Usuń
  23. 39 - piękny wiek :) Wspaniale wyglądasz i bez blogerskiej dyplomacji, daję Ci mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym brała udział w zabawie, też nie dałabym Ci 39. Podobnie jak dziewczyny max 35, bo że jesteś po 30 to napisałaś wcześniej. Jesteśmy w jednym wieku, to pewnie dlatego tak dobrze mi się Tobą pisze :)) Haha. A tak poważnie Aniu, to wyglądasz na sporo mniej.
    Ostanie zdjęcie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślisz ,że to dyplomacja ? Eeee nie :) A jeśli już gdzieś wystąpiła to na pewno nie u wszystkich. Jest super jak widać i nie zwalaj tego na dyplomację .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Nie ... Za dyplomację uznałam .. Brak odpowiedzi bądź wymijającą :)

      Usuń