piątek, 24 kwietnia 2015

Klingande



Macie pojęcie co lub kto to jest ?! Nie przejmujcie się , ja do niedawana też nie miałam pojęcia.
To zespół muzyczny grający umc umc umc z asystą saksofonu.
Korzystając z odwiedzin u nas najlepszego dziadka na świecie, mieliśmy wolny wieczór z mężem :) Rarytas. Nasi znajomi na te informacje zareagowali spontanicznie proponując ,żebyśmy dołączyli się do nich i poszli z nimi na koncert. Zanim zdążyłam oprotestować, że ja nie, że to w ogóle nie moje klimaty muzyczne i że po koncercie - godzina 01:00 to my do domu, a nie na balety będziemy się wybierać....mój mąż pojechał kupić bilety . No tak nie moje, ale jego .....Anka wytrzymasz......
Tak więc zupełnie niespodziewanie byłam na koncercie umc umc umc , lekko jazzujący saksofon ratował sytuację :))
A na serio, bardzo mi się podobało. Pełna kultura na sali :)





A wcześniej przeprowadziłam kilka fajnych dialogów z Alicją, która koniecznie chciała iść z nami na nocną imprezę :) przypomną Alicja prawie lat 7 :)
ostatecznie przekonałam, że nocny klub to nieciekawe dla niej miejsce, ale w zamian obiecałam nocne fajerwerki z okazji imienin księcia :)
Alicja też recenzowała mój strój
-Eno mama , nie możesz ładniejszej sukienki ubrać ?!
-Ale ta się nadaje...co granatowa nie ładna ?!
-No dobra, granatowy to ciemny niebieski, może być. Tylko weź jakiś fajny naszyjnik ubierz





Popłakałam się ze śmiechu....A tak serio to w ogóle nie wiedziałam jak się ubrać , ale późniejsze wyjście do ekskluzywnej dyskoteki przypieczętowało sukienkę :) mąż był w koszuli i krawacie...


wystąpili

Sukienka PReska
Kurtka Apostroph
Kozaki _w ramach wygodnych butów Prima Moda
Naszyjnik - prawdziwy skarb :) prezent spontaniczny od Izy , jest piękny, idealny do moich sukienek i ma 100% akceptację obu moich panienek -dokładnie z tego postu . Dziękuje Kochana !!!
Torebka Mexx

a tu próbka kapeli Klingande



63 komentarze:

  1. Podoba mi się, że do granatu dobrałaś ciepłe akcenty- karmel i bordo, dzięki temu jest nieformalnie i tak po Twojemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kompozycja. Kolorowy naszyjnik sprawdził się tu idealnie, no i czerwona kurtka znowu została wykorzystana :-) Ja może tylko zmieniłabym buty na lżejsze, byłoby lepiej tańczyć , bo chyba były tańce ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , ze to sukienkę odbierałam pod buty , bo miały być bardzo wygodne ;);)
      Na koncert ;);) te były ;);)
      A poza tym ja uwielbiam kozaki do sukienki !!!
      Ale fakt na inne wyjście byłyby szpilki ;)

      Usuń
  3. E no fajna stylówa na wyjście:)) naszyjnik faktycznie rozweselił całość, oj rosną ci stylistki ;))) Muza świetna !!! na żywo dopiero musiał być pełen emocji odbiór...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , bardzo zwracają uwagę na stroje ;);)
      Na żywo super ! Saksofon daje radę :)

      Usuń
  4. fajna sukienka, super w niej wyglądasz:) Tylko buty mi trochę nie pasują, a to tylko dlatego, że wiosna, ciepełko właśnie za oknem i lżejsze mi buty po głowie chodzą:) Ważne, że było wygodnie:) Muza świetna, saksofonik to ja lubię bardzo:) Brat mój gra, syn mój się uczy...
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam wyjście było nocne ... Chłodem po nogach ciągnie ;);)
      No proszę jaką masz fajną rodzine !

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz, przepadam za twoimi fotami:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze było!
    fajnie wyglądałaś!

    jakbyś wybrała inne buty, to może bym protestowała, ale z tymi - wszystko dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Ja dalej wybrałabym te nie inne buty :):)

      Usuń
  7. Przeciez oni są zajebiści !!! przepraszam za wyrażenie,ale musiałam oddać sedno sprawy :)) mi najbardziej podoba się modny teraz utwór https://www.youtube.com/watch?v=b6vSf0cA9qY
    A sukienka śliczna,mam podobną !!! ładnie Ci w niej,że hej !
    naszyjnik bomba,przypomniał mi,że kiedyś zrobiłam sobie podobny z masy solnej,tez był taki kolorowy,ale jak to masa solna-miał już swój kres...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha masz racje , ten kawałek co zarzuciłaś najbardziej utkwił mi w pamięci , bo jest .... Zajebisty ;);)
      Wogole goście na żywo tez byli zajebiści ;);)
      Naszyjnik z drewna mój , ale kiedyś zrobiłam swój z gliny , i tez dogorywa

      Usuń
  8. Sukienka piękna z naszyjnikiem tworzą coś fajnego :) a ten kawałek uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne połączenie kolorów Aniu! Stylóweczka cały Ty!!Pozdrawiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Młoda wie co w trawie piszczy! Dobrze Ci doradziła:)))
    Fajosko wyglądasz!!!
    Tego zespołu nie znam, ale z Tobą na koncert bym poszła...i na tańce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ..... ?!? Bbardzo zwracajà uwage nosze i co im proponuje ... Obcinają cały czas :)
      Ok , to chodźmy , ale bardziej rockowo ;) co ?!

      Usuń
    2. Może być pełen rock! Jestem jak najbardziej za pazurem! :D

      Hehehe, na mnie syn nie zwraca uwagi... Jedyny plus, że mi z szafy nie podbiera ciuchów... Ty będziesz miała problem:D:D

      Usuń
    3. Oj wiem . Już robią zapisy ktora jak urośnie którą moja sukienkę weźmie ;)
      Hahahh

      Usuń
    4. A tak wogole to myśle , ze udaje ze nie zwraca :) ale na pewno porównuje z innymi mamami i ze swojej jest dumny , bo ładna , zgrabna i z poczuciem humoru :)

      Usuń
  11. No i jest moc! Uwielbiam połączenie sukienki z botkami czy kozaczkami. Dobrze Ci córka doradzila z naszyjnikiem, kolor ramoneski plus karmelowe buty i torebka nadają charakter i wydobywają piękno granatowej sukienki.
    Czasemwarto zaryzykować i dać się skusić na coś nowego, choćby nie nasze klimaty muzyczne. Ważne, że jednak wieczór udał Wam się we dwoje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie sukienki i kozaki :):)
      Kto by pomyślał ,ze doradzać bedzie mi niespełna 7dmiolatka ;);)
      Trzeba mieć otwarty umysł i być ciekawym świata , choć z umc umc umc dla mnie czasem to ryzykowne jest , bo .... Infradźwięki wywołują u mnie migrenę ... Zawsze mowię ze napieprzają młotkiem po neuronach .... Ale Klingande spoko , taki trochę house , trochę Chill out , trochę umc umc umc lekko jazzująco ;)

      Usuń
  12. Znam Klingande od dawna - "Jubel" wymiata! Mogę się bujać do tej piosenki bez końca.
    Miałam się też przyczepić do kozaków, no ale fakt - wieczory zimne.
    Ja już zupełnie nie wiedziałabym co założyć na dyskotekę, znaczy się koncert umc umc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę , tak słyszałam ze to dość popularny zespół , tym bardziej sie cieszę z koncertu , bo kameralnie w Klubie i na zywo fajny kontakt z publicznością mieli , przesympatyczni ludzie :)
      Kozaki były dobrym wyborem , koleżanka ściągała co chwila szpilki bo jak stać przez 3 h a potem jeszcze iść tańczyć ....

      Usuń
  13. Kolejny blog, który bardzo lubię ale mam straszne zaległości :( Trzeba to zmienić :) Przepiękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      To prawda , jak nie ma sie czasu na regularne bywanie to nie ma szans na odrobienie zaległości .

      Usuń
  14. Sukienka bardzo fajna i podoba mi się naszyjnik tylko butki mi trochę nie pasują może dlatego że już mam w głowie wiosnę ale w sumie wieczorem potrafi być chłodno;) Umcy nie umcy czasem fajnie iść na koncert i troszkę poszaleć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jedna z moich ulubionych , buty pasujà na chłodna wiosnę tez !!!! Hahahh pomyslałam o sandałach które od grubo ponad miesiąca Ty nosisz , kiedy to mi ciarki przechodzą po plecach i myśle , w lutym ?! Marcu ?! Nigdy !!! Bo ja mogę krotki rękawek ale w stopy musi być ciepło ... Zawsze mi marzną .... To teraz masz żywy dowód !!!

      Usuń
  15. Miała rację córcia z tym naszyjnikiem - bo on "robi" całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) coraz cześciej młode komentują :)

      Usuń
  16. Fajnie mieć takie doradczynie :) zawsze co kobiety, to kobiety. Ja się musze facetow radzić:) Piekna sukienka, takie lubię, chętnie bym ci ją gwizdnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męski dom , dobrze ze chcą doradzać :):)

      Usuń
  17. No to córeczka zna się już na rzeczy ;)
    Jeszcze trochę i będziesz z nią chodzić na zakupy, ja lubię kiedy moja Emilka, świeżym, mlodym okiem podpowiada mi w czym mi lepiej a w czym gorzej, i co mi już nie wypada nosić ;))
    Granat kocham!!
    I jakie ja mam zaległości!! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm czasem już sie zdąża ... Zwłaszcza wybierają kolory :) choć ... Hahahh tu sie pojawia konflikt bo obie rożny i jak wybrać ;)

      Usuń
  18. Ciekawie piszesz ,przypomina mi to trochę styl p.Chmielewskiej :-)
    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe , ja nigdy nie czytywałam Chmielewskiej :)

      Usuń
  19. eksty dzieciakow zawsze wygrywaja :) i super ze mieliscie okazje wyjsc i pobyc troche ze soba i ze znajomimi, nwet jesli byl to koncert, ktorego pomysl poczatkowo nie powalal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) dzieciaki są niezłe w tekstach :):)

      Usuń
  20. Belles photos!!! Bonjour de Montreal, Canada. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci Linda ! Au Canada ?!?! Ça me fais du plaisir quand personne regard mes photos au deuxième coin du monde :)
      Gros bisous

      Usuń
  21. Fajna ta sukienka, w dodatku w jednym z moich ulubionych kolorów. Na granat choruję od dłuższego czasu i chyba mi nie przejdzie. Uszyłam kiedyś granatową sukienkę, niedawno granatową marynarkę, granatową spódnicę ołówkową, teraz zabieram się za granatowy płaszcz i dodatkowo zakupiłam granatową marynarkę. To już chyba jakaś granatomania:-). Bardzo ładnie zestawiłaś sukienkę z naszyjnikiem, dodatki potrafią zrobić całość:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) mam podobnie . Wszelkie granatowe sukienki przyciągają mój wzrok szalenie :):)
      I białe ;)
      Cieszę sie ze ci sie podoba i koniecznie pochwał sie płaszczem :)

      Usuń
  22. Kolor granatowy uwielbiam i sukieneczkę chętnie bym Ci skradła :) Fajnie ją połączyłaś z karmelowymi? dodatkami. Naszyjnik też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo granat jest bardzo wdzięcznym kolorem i daje sporo możliwości łączenia :)

      Usuń
  23. Muz znam, i od czasu do czasu słucham, nie namiętnie ale lubię.
    Aniu wyglądasz;
    -obłędnie,
    -idealnie,
    - fantastycznie
    -bajecznie
    -doskonale.
    -uroczo,
    -pierwszorzędnie,
    -perfekcyjnie,
    -niewiarygodnie,
    -przebojowo
    -kobieco........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To test wielokrotnego czy pojedynczego wyboru ?! ;);)

      Usuń
  24. uwielbiam sukienki o takim kroju :) i jeszcze ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) bo z te bardziej przy ciele - wszystkie za duże :(

      Usuń
  25. Fajnie Ci w tym kroju i kolorze.
    Nadrabiam zaległości muzyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Ja mam spore ;) muzyczne zaległości . Serio nie znałam i pierwszy raz słyszałam :)

      Usuń
  26. Jaka mała znawczyni ;)
    Podoba mi się sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Dzieci są niezłymi obserwatorami :)

      Usuń
  27. Och!!! Przydał by mi się taki najlepszy dziadek na świecie ;)
    Nie no, ściemniam teraz, co piątek przyjeżdża do nas teściowa, więc w piątkowe wieczory możemy z Misiem zaszaleć :D. Czemu więc najczęściej siedzimy w domu??? Lenistwo i... relaks przy winku i filmie :).
    Rośnie Ci mala stylistka :) Super!!!! A kreacja imprezowa bardzo udana :). Podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziadka miewamy tydzień w roku :):)
      Wiec i tak masz więcej opcji . A ze w domu ... Nie szkodzi :) te chwile bliskości tez są ważne - przy winku i filmie ;)

      Usuń
  28. No widzisz! Nie chciałaś a było super. takie wyjścia bardzo potrzebne, czasami trzeba oderwać się od rzeczywistości. Rośnie Ci Aniu stylistka, dobrze poradziła z naszyjnikiem. Sukienka z kozakami świetnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem spontaniczne lepsze niz te bardzo planowane , to fakt . Mniej stresu :):)
      To już wiecie czemu nie mogę nosić spodni z dziurami ;) bo ... Moim córkom sienno wogole a wogole nie podoba ;)

      Usuń