czwartek, 9 kwietnia 2015

Oprócz błękitnego nieba









Oprócz błękitnego nieba
Nic mi dzisiaj nie potrzeba




oprócz góry wysokiej
oprócz drogi szerokiej
oprócz kawałka chleba
oprócz błękitu nieba...........






















Trasa: 6,5 km  ścieżką edukacyjna "Sentier Sonore"
Bohaterki: Alicja lat prawie 7, Aleksandra lat prawie 5 , Anna- to już wiecie
Miejsce : Góry Ardeny , Park Naturalny rzeki Our  ,

Inwestycja w powrót na szlaki górskie  : buty trekkingowe Salewo
Moda - jak widać żadna- buty, jeansy, bluza sportowa, polar, torba typu chlebak



Prawdziwie górska wyprawa z dziewczynkami  :) urozmaicona instrumentami muzycznymi ... niezły to  motywator dla małych podróżniczek ....bosko przewietrzyć umysł....tego potrzebowałam

54 komentarze:

  1. Ale Wam zazdroszczę... Tego błękitu nieba, tej wycieczki. Bardzo lubie takie wyprawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Ja jestem pełna podziwu dla moich córek , zwłaszcza młodszej ... Było kilka podejść ;);) kiedy czuło sie ze są to góry :):)

      Usuń
  2. przyznam szczerze, że i ja od dwóch tygodni o niczym innym nie marzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez potrzebuje przewietrzenia umyslu! U nas ferie od 20.04, wiec pewnie tez gdzies sie zapodziejemy....
    Tereny piekne, nic tylko maszerowac... Pozdrawiam Aniu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszerować maszerować ,... Wolność !

      Usuń
  4. Fajna wycieczka, ciekawa trasa:) Maludy dzielne, jak mialam niecale 7 lat weszlam na Giewont, nikt mnie nie wnosil sama podeszlam. Mam zdjecie jak stoje pod krzyzem i dumnie sie usmiecham pokazujac brak jedynek;):) Dobrze glowe przewietrzyc...mi sie udalo w weekend:) Buty wygladaja na konkretne, fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Ola nie jest piechurem , wiec tym bardziej szacun dla niej :) bo ze Alicja to sie nie dziwie , ona ma tak od zawsze ze lubi chodzić i ... Lubi zwiedzać ze mną :)

      Usuń
    2. Ale fajną tworzycie ekipę! :) Bardzo dobry sposób na wspólne spędzanie czasu:) :)

      Usuń
    3. Myśle ,ze ta wędrówka byka dość ryzykowna z mojej strony ... Daleko od cywilizacji z dwójka małych dzieci ... Tak , byłam sama , bez męża

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia i wspaniałe dziewczynki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wygląda ten omszony las!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie buty to prawdziwy skarb,dla mnie są więcej warte niż 10 par szpilek !
    świetna wycieczka :)) nie ma nic lepszego niż wyprawa z dzieciakami,a jakie zdolniachy....natrzaskały tych kilometrów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 par szpilek nie mam . A buty mam nadzieje zrobią wiele wiele kilometrów :)

      Usuń
  8. Świetne ujęcia, czuć tą wiosnę, nareszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wycieczki są cudowne! Brawo Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze tego roku bedzie ich znacznie więcej :):)
      Ardeny i Wogezy ... Toz to mam rzut kamieniem ;)

      Usuń
  10. Do błękitnego nieba... tylko dżinsów błękitnych:D
    To już wszystko masz plus super dziewczyny!
    Ale fajny pomysł z tymi instrumentami! Ciekawa jestem jak brzmią wśród drzew... I ciekawe czy dżwięk zależy od pogody..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Luksembursku Klang Wee ,
      Wiec robią Klang klang ;)) na leśnej scieżce .... Nawet nie wiesz jaką radość dała mi ta wyprawa , wszystkie Paryże i Mediolany bym za nią oddała ....

      Usuń
  11. ach, żeby tak góry mieć za miedzą... chętnie bym połaziła. U nas najbliższe wolne to weekend majowy, ale wycieczka już zaplanowana do kopalni miedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja zawsze do gór miałam w miarę blisko . Do godziny drogi :) i zawsze lubiłam ....

      Usuń
  12. Jeju!!! Dziewczynki takie dzielne :)

    Przetrwać tych kilka lat i... każdy weekend w podróży, dalszej, lub bliższej, w towarzystwie córeczek!!! To moje marzenie :) Bo włóczyć się i poznawać ciekawe miejsca uwielbiam :D!!!

    Buciki eleganckie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam ze akurat Ty sie z tej relacji ucieszysz :):)
      Pisałam Ci , ze w góry wrócę , jak panny bedą wstanie przejść trasę :) bo nie ma komu ich nosić :):)
      A podróże rożne są ... na objazdowych wakacjach (3500km , 5 rożnych hoteli , codziennie inna miejscowość , a nawet dwie w ciagu dnia ) byliśmy z 3i 5ciolatką ....
      Bez wózka oczywiście - starsza "wyrosła " w wieku 15 miesięcy ( jest urodzonym piechurem , naprawdę kilka km wytrzymywała już wtedy i nigdy nie usłyszeliśmy od niej chce na rączki albo jestem zmęczona ) Młodszą gdzieś około 2 urodzin . Ale jako 2 łatkę nosiłam po całej Majorce bo tak reagowała na upał ;)

      Usuń
  13. To to zaszczepisz dziewczynkom teraz pozostanie w nich na długi czas i z pewnością będą miło wspominać te wycieczki z rodzicami. Świetne Jeansy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dużym stopniu już łapią o co chodzi - mamo , czy możemy gdzieś pojechać , bo chciałabym poznać coś nowego . A do jakiego kraju pojedziemy na wakacje , najlepiej tam gdzie jeszcze nie byliśmy , bo chciałabym zobaczyć jak tam jest ...
      Jak będę dorosła będę miała taka prace ,żeby podróżować dużo , nie w jakimś biuro , będę tam pomagać , uczyć sie nowych języków i w wolnym czasie zwiedzać okoliczne miasta , bo to ważne żeby poznać świat , prawda mamo ?!?!

      Usuń
  14. Jaka z ciebie świetna dziewczęca mama. Myślę, że do błękitnego nieba potrzeba ci jeszcze tych dwóch księżniczek - co doskonale widać :) Topowe butki sportowe u ciebie i barwa wpisuje się w całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Stare Dobre Małżeństwo pisząc piosenkę jakoś nie przewidziało ;);)
      Buty są rewelacja ! Już to wiem :):)

      Usuń
  15. Wybrałabym się na taką wędrówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję ten klimat :) Dla mnie nie ma absolutnie nic lepszego, bardziej pozytywnie ładującego,niż łazęgi z moim dzieckiem. Super się wtedy gada, otwiera, a jak jeszcze coś nowego poznaje przy okazji, to już w ogóle ideał.
    Buty - podobają mi się. Przypominaą mi takie jedne tenisówkowate z czasów podstawówki, czasów biedy i PRL, a mnie się trafiły jakieś zagramaniczne. Zdarłam je wtedy do dziur na palcach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle ,że my inne pokolenie rodziców jesteśmy niz nasi rodzice . Więcej sie z dziećmi rozmawia , wędruje i organizuje atrakcji . My to pokolenie placów zabaw miedzy blokami , kolejek pod sklepami ... Z własna matka chyba rozmawiać zaczęłam jako nastolatka dopiero .... Ale masz racje nie ma nic lepszego niz współdzielenie - przestrzeni i przestrzeni myślowej

      Usuń
  17. W takich plenerach to nic już nie jest potrzebne...u mnie dzisiaj też błękit nieba...pozdrawiam Aniu Ciebie i dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy ktoś rozpoznał w tym tekst piosenki - Starego Dobrego Małżeństwa. Wczoraj u nas regularny upał :)

      Usuń
  18. Jak wspaniale, takie rodzinne zdjęcia lubię u ciebie najbardziej:*

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. My też piechurzy jesteśmy, niemal codziennie chodziliśmy na godzinny spacer, a w weekend wyprawa wyjazdowa z psiakami. Teraz czekam aż maluch podrosnie bo jeszcze ciężko znosi jazdę samochodem dłużej niż godzinę. A tam pięknie jest, gdzie się wybraliście, dzielne dziewczynki zaszczepisz w nich miłość do wycieczek :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu już zaszczepiłam . Ta wyprawa na ich życzenie . Alicja przyszła z przewodnikiem w ręce i życzeniem - mamo poszukaj jakiegoś fajnego miejsca do którego możemy pojechać :) wybierałyśmy razem
      Jeszcze chwila , maluch musi podrosnąć . Co ciekawe one naprawdę wiele pamietają z tych wyjazdów .

      Usuń
  20. A ja dziś nucę- "piję kawę i nic właściwie mi do szczęścia nie trzeba" (Bajm)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kawa rano tez była :):)
      A Że mój Tekst to SDM rozpoznałaś ?!

      Usuń
  21. Ale fajna z Was rodzinki, ciągle gdzieś wyjeżdżacie i wycieczkujecie się :)
    Widać, że wypad udany- buźki uśmiechnięte, czego chcieć więej :)
    Ja mam teraz wolny weekendy, też początkowo planowaliśmy z moim K. jakaś wycieczkę, ale kilka dni temu skręcił sobie nogę biedaczek i już przejście z pokoju do kuchni jest dla niego wyzwaniem, a co dopiero jakaś dalsza wycieczka :(

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Biedak , to taras , balkon , lampka wina i .... Taki relaks przed wami
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. To błękitne niebo i ciepło obudziły mnie do życia. Aż wyplewiłam pół ogródka i wysprzątałam całą chatę. Fajna wycieczka, też musimy się gdzieś wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce dodaje niewątpliwie energii :)

      Usuń
  23. Przypomniałaś mi, że odkąd studiuję nie jeździmy na żadne wycieczki. To straszne! Świetna wycieczka! Widać, że wszyscy świetnie się bawicie. No i niebo niebieskie nad Wami.
    buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja sie tez na jesień wybieram na kolejne studia ;) nie modowe ;) ale sie cieszę :):) bedzie wyzwanie bo po francusku ;)
      Koniecznie wyrwijcie sie w jakiś luźniejszy weekend , albo nawet zawagaruj !

      Usuń
  24. Odnajdywać sens w najprostszych rzeczach: oto mądrość zyciowa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z niej zamierzam czerpać ! Jest w końcu bez dna !

      Usuń