niedziela, 12 kwietnia 2015

Poświęciłam


Mój blog nigdy nie miał pretensji być modowym. Nigdy też nie miałam aspiracji tworzenia go inaczej niż amatorsko. Sesje z fotografem w terenie....nijak nie mam czasu, możliwości i ochoty zapinania wszystkiego na ostatni guzik. Sporo tych szafiarskich postów było zrobione na balkonie lub we własnym ogródku, ot tak ,wpadając do domu pomiędzy pracą a odbieraniem dziewczynek ze szkoły. Selfie ciągle żywe.






Kupując dziewczynkom trampolinę poświęciłam ....swoją ściankę do zdjęć :)
Dla bloga to strzał w kolano.
Ale widząc ich uszczęśliwione buzie.......




i to ,że każdy dzień zaczyna się od "dzień dobry trampolino" a kończy "dobranoc trampolino"
(może powinnam pisać  Trampolino z dużej litery ???!!!)

nie mam wątpliwości, że poświęciłam ją kolejny raz . Ściankę znaczy...




A ciuchowo- od początku marca nie pojawiło się nic nowego. Noszę więc co lubię i co mam w szafie, czyli białe spodnie i paski....i kolor. W ubiegłym roku tak mnie poniosło na żółty żakiecik ...to noszę w tym roku i sama nie wiem czy się lubimy.

Wystąpili
Żakiet- River Island
Bluzka - H&M
Spodnie - Esprit
Szpilki
 Pani Trampolina i dwie szczęśliwe dziewczynki


76 komentarzy:

  1. Trampolina!!! Zawsze o niej marzyłam i było to niespełnione marzenie. Będzie musiało takie pozostać;) Chyba mnie zaraziłaś tymi białymi porciętami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziewczynki mają twoje marzenia na wyciagnięcie ręki :):)
      To czekam na zdjecia w białych porciętach :)

      Usuń
    2. Bardzo sie ciesze:) Marzenia sa po to by je realizowac, zwlaszcza te dzieciece:) Zdjecia beda wlasnie nabylam portki w przecenie;)

      Usuń
    3. Ja czasem myśle , ze ja z pokolenia które takich marzeń nie miało :) marzeniem było mieć własny pokój nie współdzielony z rodzeństwem czy Barbi ;) wiec cieszę sie także z tego , ze teraz dzieci , tez moje , mogą mieć własne marzenia , takie ... Mało praktyczne :) a móc spełniać je to ogromna frajda :)

      Usuń
  2. pal licho "ściankę"!
    najważniejsze jest zadowolenie dzieci!

    Ty nawet nie wiesz, ile bym oddała za to, żeby też poskakać na takiej ;P
    ej, mało ważę, nie zarwie się... zaproś mnie na wakacje ;P;P;P;P


    jak możecie się nie lubić z tym żakietem?
    przecież ślicznie Ci w żółtym!
    no co Ty gadasz, jak możesz mieć wątpliwości ;)?

    P.S. dziękuję Ci za ten komentarz u mnie - jest chyba najładniejszym, jaki kiedykolwiek dostałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zarwie sie , ja tez skakałam już i wiem ile to frajdy , wiec nawet przez moment sie nie wahałam z kupnem . Choć przez to że kupiona naprawdę okazyjnie , nie mieliśmy opcji wyboru rozmiaru ;) wiec jest.... Duża . Naprawdę duża :):)
      Żółty lubie , choć może bardziej stonowany odcień i cieplejszy ... Ale tu tez kupiłam z drugiej ręki , skuszona ceną i naprawdę bardzo dobrą jakością , odszyciem , licząc ze może skoro chce mi sie żółtego to sie przekonam .
      A
      Co do komentarza u ciebie... Czy ja wiem czy był taki miły ?! Wyzwalam cie w nim od Marud ;);) ale wiesz ja tak szczerze i z sympatii i wszystkim dookoła mowię - że zawsze należy szukać pozytywnych aspektów nawet beznadziejnych sytuacji ... Wtedy jest sie po prostu szczęśliwszym człowiekiem

      Usuń
  3. Gdybym miała choć kawałek ogródka, zrobiłabym to samo :) A żakiet? Cudny jest, serio. Lubię ten kolor, ładnie Ci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Wiem , że Siva Sivka lubi żółty :):) ja też ... Choć cieplejszy odcień ;);)

      Usuń
  4. Szczęście Dziewczynek najważniejsze. A blog im bardziej naturalny tym piękniejszy:-)
    Lubię żółty:-) Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisała pani w żółtym żakiecie :) 100% wiarygodność :):)

      Usuń
  5. Aniu, oj, lubicie się, lubicie!!! świetny żakiet i super wyglądasz! białe spodnie, paski i ten żakiet - rewelacja! :)
    A na batucie do skakania, albo trampolinie to też bym poskakała ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) kupiłam do bialo- czarnej sukienki , ale myśle ze i z paskami wyszło dobrze ;);)
      Ja skacze i ogromna to frajda :)

      Usuń
  6. Z żakietem ewidentnie to dobra znajomość, bardzo wiosenny, optymistyczny. Nijak nie widać, że nie czujesz tej wiosny, powiedziałabym nawet, ze rozkwitasz.
    I dla takiej atrakcji jakoś mi tej szafiarskiej ścianki nie żal- radocha jakich mało!
    Zresztą do bloga mam podobne podejście, żadna ze mnie modowa blogerka, szafiarka owszem, ale bez wielkich blogowych aspiracji:). Choć teraz czasem zdarzy się, dzięki Pauli, że mam jakieś fotki poza ogródkiem:). Zresztą cieszy mnie ten, choć minimalny rozwój bloga, bo jednak warto, jak w każdej dziedzinie iść odrobinę do przodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) taka jego idea była ożywiać trochę moja stonowaną szafę :)
      Ja tez nie żałowałam ani przez moment :):)

      Usuń
  7. U mnie trampolina to pierwsza rzecz montowana w ogródku zaraz po zimie. Dzieciaki już duże, ale nadal ochoczo korzystają i ja też.
    Ścianka nie ta, to inna będzie, a zadowolone minki dziewczynek, bezcenne:)), no i zdrowotne aspekty również istotne:))
    A żółty żakiet lubi Cię okrutnie, nie wahaj się polub go też:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niewątpliwa zaleta domu z ogródkiem :):) oj tak , zachwyt dziewczynek - jest najlepsza nagroda :)
      Będziemy sie docierać :):)

      Usuń
  8. Nie żałuj ścianki, znajdziesz inną.
    Bardzo lubię żółty kolor... na innych. Ten żakiecik jest świetny, noś. Ja nie założę nigdy takiego koloru, mam wrażenie, że mi nie do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo od jakiegoś czasu lubie i tez głownie na innych :):)
      Czasem mam ochotę na spodnie ... Ale boje sie ze chwilowy to kaprys :)
      Nic na sile .. Ja kupiłam i ... Ubrałam po raz drugi ...

      Usuń
  9. Ale super pomysł z trampoliną:) A co do ścianki... Znajdziesz inne miejsce na pewno :) Ważne, że dzieciaki zadowolone. :)
    I super zestawik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy na balkonie sie zmieści sie trampolina. Ale ja nawet salon bym poświęciła, zeby takie fajne cudo miec na wyciagnięcie ręki...albo nogi:) oj poskakalabym razem z Twoimi dziewczynami:)
    A z marynarka lubicie sie, i to bardzo:) żółty jest taki...radosny:) jak dwie uśmiechnięte buzie na Trampolinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w salonie uważaj na lampy ;);)
      Żółty jest super !

      Usuń
  11. Masz się z tym żakietem zaprzyjaźnić na dobre - to rozkaz ! ;) Świetnie Ci w tym zestawie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty jest super , ja na tobie podziwialm żółte spodnie i sama mam na takie ochotę ...choć to trudny kolor przy twarzy ... Pewnie gdyby odcień byłby cieplejszy jakoś lubilibysmy sie bardziej

      Usuń
  12. A i mi również podoba się żakiet! Kolor jest super - typowo wiosenny, bardzo optymistyczny. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. takie poswiecenie to sama przyjemnosc, napewno serce mamy sie raduje patrzac na dziewczyny, a Twoja zolta marynarka, blezer, czy kurteczka, jak zwal tak zwal jest strzalem w dziesiatke Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Izo :):)
      Nie dajmy sie zwariować światu i blog to blog , a szczęście i radość które możemy podarować najbliższym nie jest żadnym wyrzeczeniem :) tylko czysta radością

      Usuń
  14. Noś tą marynarkę częściej, bo pasujecie do siebie :) a z paskami i białymi spodniami to już jest czadowo, szalenie mi się podoba, tylko znając mnie białych spodni nie założę, raz że kompleksy, dwa szwędobylskie rączki. A Ty wygladasz znakomicie :)
    Trampolina fajna sprawa, miałam też taką dużą i skakałam nawet sporo na początku a potem tylko dzieci sąsiadów przychodziły, więc sprzedałam dale, bo mój maluch dopiero w dalszej przyszłości będzie miał jak zechce :) Nie żałuj ścianki, znajdziesz inny plan aa uśmiech i radosne okrzyki dziewczynek bezcenne :)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompleksów nie powinnaś mieć żadnych . Wiem co widzę :)
      A rączek mam aż dwie pary ;);) to żadna wymówka :):)
      Po prostu trzeba je lubić :)
      I absolutnie nie żałuje :)):) bliżej mi do zawieszenia bloga/ modernizacji niz do rezygnacji z trampoliny :):)

      Usuń
  15. Radość dzieci najważniejsza Aniu, to i dobrze, że poświęciłaś...
    Żakiet w pięknym kolorze, z białymi spodniami super...
    Ja też nie mam czasu za zdjęcia z fotografem, ostatnio mam czas tylko w niedziele...
    Pozdrawia serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wahania :):)
      Mnie tez sie podoba - żółty do marynarskich pasków :)

      Usuń
  16. Super żakiecik. Białe spodnie też w moim stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super żakiecik. Białe spodnie też w moim stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe spodnie to mój absolutny ciuchowy faworyt :)

      Usuń
  18. Tej radości Aniu nie zastąpi nawet okładka w Vogue. Pięknie ci w żółci, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, że poświeciłaś ściankę kosztem bloga, na rzecz radości i zadowolenia dzieci. A znając Ciebie i Twój zapał do sportu, pewnie też nie raz poskaczesz na trampolinie :) Zresztą ja też lubię trampolinę (mam wrażenie, że odstresowuje), nawet w ubiegłym roku chcieliśmy kupić i zainstalować u rodziców, ale nasze dziecko nie było jeszcze zainteresowane, wystarczy mu od czasu do czasu u kuzynki. Ja jakiś czas temu "poświęciłam" swoje biurko na ekspozycję klocków Lego, a sama przeniosłam się na stół do jadalni, ale czego się nie robi dla dzieci :)
    Dla mnie w tej marynarce wyglądasz bardzo ładnie, pasuje Ci ten kolor, więc się zaprzyjaźnijcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz skakałam , kto nie próbował to nie wie jaka to frajda i dla dorosłych ;);)
      Na Lego całe parapety poświęcone ;) i podłogi na puzzle ... Tylko wyzwanie sprzątać :)
      Próbujemy z marynarka ;)

      Usuń
    2. Oj frajda i dla mnie chyba, póki co większa, niż dla mojego dziecka :) U nas też, a puzzle oprawiam w antyramy, a część układamy i rozbieramy, chociaż dywany z puzzli to fajna sprawa i czasami mamy takie w przedpokoju :). No, przy sprzątaniu trzeba się trochę nagimnastykować :)
      A marynarka jest bardzo fajna, więc próbujcie :)

      Usuń
  20. Co tam ścianka! Przecież dla dzieci warto poświęcać takie rzeczy, jak ścianka...:) Jak nie ta, to inna, a radość dzieci jest przecież dla nas, matek, najważniejsza! Pamiętam, jak marzyłam o hula-hop, wszystkie koleżanki na podwórku już miały, ja musiałam czekać na wypłatę mamy..., ale się doczekałam:)
    Żółty kolor- uwielbiam, więc nieobiektywnie mówię ci- pasuję ci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój nieobiektywizm jest bardzo szczery :):)
      Lubie tak

      Usuń
  21. Kochana, ja to niestety nie mam ani kawalka ogrodu, wiec poswiecilam spory kawal salonu (ktory tez niewielki), zeby wstawic tam wlasnie ... Trampoline dla dzieciakow! tylko taka mniejsza troche..;);) Sama na niej czasem podskakuje - dobrze robi na uda;);)
    A tak wogole to trampolina w tle wcale nie przeszkadza, a za to Dziewczynki jaka radoche maja! Co ma byc na Tobie widac - widac bez problemu. Dzis widze genialny zestaw wiosenny - w idealnie Twoim stylu. Wygladasz swiezo i dziewczeco! Super!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oli koleżanka tez ma , co długo mi wypominała :) teraz jest dumna ,że ma taka prawdziwa wielką . Fajnie móc w tak łatwy sposób dawać tyle szczęścia :)
      Dziękuje za komplement

      Usuń
  22. Szkoda, że nie mam ogrodu :) Czasem biorę statyw i przy pomocy pilota robię sobie zdjęcia w parku, albo przed blokiem. Wiesz jakie to wzbudza zainteresowanie :) Ale nie szkodzi, już się do tego przyzwyczaiłam :) Zestaw piękny i baaardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię . Ja jedna tak odważna chyba nie jestem . Nawet nie lubie jak robi to mój maź w miejscach które są turystyczne , tyle ze ja sie już turystycznie nie czuje

      Usuń
  23. Lovely look, especially the yellow jacket! I loved the whole styling!
    Would you like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    Have a great week ahead!
    xo from italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Hahaha nigdy nie myślałam o sobie modna mama ;) miło mi :)

      Usuń
  25. Kochana i dobrze. ja tez nosze to co jest w szafie. jak przyjdzie darmowa paczka to fajnie akupowac nic nie kupuje :)

    ps. pieknie Ci w tym zoltym :) rozswietla Ci buzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ja niestety chyba muszę sie wybrać kupić buty ;)

      Usuń
  26. Świetne zdjęcia i żakiet cudo. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) z przyjemnością zajrzę :)

      Usuń
  27. Haha... trampolina mi też chodzi po głowie ;), ale jeszcze za wcześnie na takie atrakcje. Moi rodzice mają wielki ogród, więc organizujemy tam dziewczynkom małą bawilandię na lato (piaskownica, huśtawka itp.). Liczę, że będę miała dzięki temu chwilę wytchnienia, na leżak i ciekawą książkę ;).
    Ala i Ola wniebowzięte :D. Widok tych uśmiechniętych buziaczków jest bezcenny :). A sesja i tak powstała sympatyczna :D.
    P.S. Białe spodnie...mam i ja :) Niebawem pokażę w podobnej scenerii ;). Jednak muszę przyznać, że Twoje kolorki bardziej mi się podobają, od tych, które sama wykombinowałam ;).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w takim razie dobrą i złą wiadomość . Piaskownica i huśtawka wystarcza do 3 rż ;) mniej więcej .... A teraz dobra - jeszcze w tym i pewnie w przyszłym sie łapiesz ....
      Na wakacjach u teściów nawet olbrzymi basen jest atrakcja przez dwa dni .... A trampolina ... Cóż tez myśle ,ze jak straci na świeżości to tylko podczas odwiedzin znajomych z dziećmi bedzie odżywać :):)

      Usuń
    2. Tak to jest z gratami dla dzieci, kilka dni, przy dobrych podmuchach tygodni i już się nudzą:)

      Usuń
    3. To fakt tego nie przeskoczysz :)

      Usuń
  28. Super Ci w tej żółci, zarąbiście i do pasków i do białych spodni pasuje. Kurczę, aż żałuję, że takiej fajowskiej, żółciutkiej marynarki nie posiadam:)

    A ścianki nie szkoda, bo dzieciaki Twe najmilsze na tej trampolinie fajne tło stanowią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj bo jeszcze zaproponuje ci deal :)
      tyś bardziej kolorowa ode mnie ;)

      Usuń
  29. Co tam ścianka! Zobacz na te uśmiechnięte buzie. Białe spodnie? Uwielbiam !
    Buziaczki dla Ciebie i Dziewczynek :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) o tej ściance to oczywiście moja przekora , bez chwili wahania kupiłam i kazałam montować :)

      Usuń
  30. Potwierdzasz to co napisałaś u mnie pod ostatnim postem. Liczy się autentyczność i Twój blog z pewnością ją posiada.
    Żółta marynarka jest boska :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo ze nie jest bardzo modowy , mało w nim profesjonalnych zdjeć , fantazyjnych stylizacji i sporo mojego filozofowania ;);) ahhahaha
      Ale jest grupa około 20-30 osób które wpada tu regularnie zostawiajac po sobie bardziej treściwie komentarze niz tylko fajny żakiet . To akurat dla mnie autentyczność i to lubie tez na innych blogach .
      Tak kontynuując twój wątek :)
      Dziękuje za obecność :)

      Usuń
  31. Połączenie pasków i intensywnego koloru chyba zawsze mnie będzie zachwycać! A w żółci wyglądasz obledne!;)

    Wchodzimy Aniu z moim Przemkiem w nowy etap i szukamy mieszkania. Ostatnio moje całe życie to praca, oglądanie mieszkania i kupowanie podstawowych rzeczy do domu - garnki, ręczniki, zastawa.. Ale powoli staram się to ogarnąć i dzielimy się już obowiązkami, wiec mam coraz więcej czasu i staram sie wrocic. Miło mi, że zauważyłaś moja nieobecność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu moje gratulacje ! Zmiany pchajà świat do przodu :) a pozytywne dają jeszcze sporo radości :):) cieszę sie ogromnie ! I trzymam kciuki za nową harmonię :)

      Usuń
  32. Kto by się przejmował tłem. Zadowolone dzieciaki, rekompensują całą stratę zielonej ścianki. Stylizacja również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trampolina to strzał w 10!
    Mamy ją od paru lat na ogrodku, zawsze cieszy ;))
    Nawet Jurek ( wielki chłop ;)) na niej skacze z malutką Natalką ;))
    Ścianka się inna znajdzie ;)
    A Ty rewelacja, podoba mi się ta koszulka w paski z żółtym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalety domu :) doceniam bardzo ... Ja dziecko bloków z wielkiej płyty :):)
      Mnie sie podoba odejscie od tradycyjnej marynarskiej kolorystyki i zastąpienie czerwieni żółtym :)

      Usuń
  34. Myślałam, że o święconce będzie;-)
    Co tam ścianka, dzieciaki szaleją, jest fajnie.
    A co do bloga, to lubię go za tę zwyczajność i normalność właśnie. To z Tobą poszłabym na kawę, nie z tymi ąę blogerkami, co latają z jednego faszynłik na drugi.

    Wiosenny zestaw dziś u Ciebie. Co mnie tylko spina, żebym i ja wreszcie wymieniła szafę na wiosenno-letnią. Pięknie wyglądasz, i jak szczupło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tradycje świąteczne mocno świeckie , żadnego święcenia ;);)
      Wiosna ! Ja chce wiosny ! Bo tego lata nie wytrzymuje ...Hahah ...

      Usuń
  35. Wcale nie poświęciłaś! Zyskałaś swietne, dynamiczne tło dla twoich zdjęć! :) Takie... serdeczne tło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahh i tego Agnieszko będę sie trzymać :)

      Usuń