sobota, 18 kwietnia 2015

Preludium do lata




Kwiecień plecień,
odwołując się do przysłów, dokładnie roku temu publikowałam post w swetrze, szalu, kurtce i szybletach. Bo po zimie-nie zimie i słonecznym i ciepłym marcu kwiecień nie był łaskawy.
W tym roku po śnieżnej zimie i przygnębiająco deszczowym marcu w kwietniu mamy ...lato. Chyba tak można nazwać temperatury sięgające 26-27 stopni.
Więc pierwsze przymiarki ciuchowe do lata za nami  :) sandały i krótkie rękawki i bluzka pamiętająca studenckie czasy i podróż poślubną. Stare spotyka nowe. Nowe spodnie z ubiegłorocznych lipcowych wyprzedaży. i w dalszym ciągu utrzymuję się w postanowieniu nie kupowania ubrań. To już 1,5 miesiąca





Zdjęcia zrobione w naszym ulubionym" dzieciowym" parku , powoli zielonym i kwitnącym





i pełnym dziecięcego śmiechu



Wystąpili
Bluzka Aggi
Spodnie Zara
Sandały Birkensock
Torebka 5th Avenue
oraz Parc Merl



58 komentarzy:

  1. Że co, że lato??? To ja pozdrawiam z zimy. Czekam nerwowo na śnieg (z nadzieją, że nie będzie dziada). A takie miałam plany włóczęgowe po okolicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano lato :):) póki co :):) hahahh bo w ciagu kilku dni wszystko może sie zmienić ... Jak to w kwietniu :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę, u mnie całe 20 stopni mniej, zimno, brrr!!!!
    W białych spodniach wyglądasz super.
    Pozdrawiam Aniu z zimnego Zagłębia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ,ze ktoś poza pogoda zauważa w co jestem ubrana :)

      Usuń
  3. U mnie też zimno 5 stopni dziś. Zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pełne radości i ciepła zdjęca!! i jaka pogoda!!! zazdroszczę u mnie śnieg dzisiaj posypuje ;/,Beskidzkie klimaty takie :)
    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec przestane narzekać na wpływ atlantycki , beskidzki może być gorszy ... ;)()

      Usuń
  5. Mam bardzo podobne portki, i też z zary, ale jeszcze na nie zimno:(
    Ty wyglądasz w nich extra:)))
    A pogody, no zazdroszczę. Ja się wytrząsam w 5° "upale" i tak jak Sylwia pisze, mam nadzieję że śniegu nie będzie.
    Ale Wam fajnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje , białe portki w każdej ilości u mnie :):)
      Aż taka różnica ?!?!

      Usuń
  6. Nie wierzę oczom, u nas ledwo pięć stopni na plusie, a Ty kusisz latem.. ech, nie mogę doczekać się kiedy w końcu takie ciepelko do nas zawita. A białe pirtki na Tobie nadal chwalić będę, bo super wyglądasz :) Takie miejsca dka dzieci są świetnym pomysłem, szkoda, że nam ciągle brakuje placów zabaw z prawdziwego zdarzenia, bo między blokami to tylko tabliczki wiszą, że zakaz gry w piłkę. Uśmiechnięte buzie dziewczynek mówią wszystko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato zawsze na kusi , jak temperatury tak strzelają w gore to naprawdę nie wiadomo jak sie odnaleźć :) ciuchowo :):)
      Powiem Ci , ze akurat w Lux są chyba najpiękniejsze place zabaw . Duże , bezpieczne , z pomysłem :):)

      Usuń
  7. Szerokie spodnie i to białe - zazdroszczę, bym się skusiła, ale muszę się ograniczyć w zakupach koniecznie :) pięknie wszystkie wyglądacie i słoneczka i ciepełka tez zazdroszczę. Kurcze okazuje się że wszystkiego zazdroszczę, a przecież zawistna nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) hahahh zazdrość nie oznacza zawiść i może być z sympatii . W każdym razie tego sie będziemy trzymać , ok ?!
      No co do białych spodni to nawet swoją ascezę zakupową bym poluzowała

      Usuń
  8. Ale ci zazdroszczę tego lata wiosną:) Ja dziś przeprosiłam się z zimowym płaszczem, bo inaczej nie dałoby rady wyjść z domu...
    Bardzo lubię lniane spodnie, przez kilka lat chodziłam w nich na okrągło, miałam chyba wszystkie możliwe kolory..., ale teraz nie zostały mi żadne:(
    też zauważyłam u siebie, ze nie kupuję ostatnio nic do ubrania. Ale już mnie świerzbi...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba mam jeszcze czerwone :)
      I tez lubie ! I nosze i nosze :)
      Mnie wspiera brak chęci pójścia na zakupy , ferie z dziewczynkami , i otwieranie własnej działaności ... Skutecznie ;)

      Usuń
  9. ja jeszcze często w tych kwietniowych dniach zawijam się ciepłym szalem i wkładam jesienno-zimowy płaszczyk. Dziś u nas śnieżyk chwlilę prószył ;( chociaż przyzam, że z tydzień temu mieliśmy po 20 stopni ;d
    piękne masz te spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , za spodnie:)
      Jak to wiosna , zawsze wszystko może sie obrócić , wiec należy sie cieszyć i doceniać to co sie ma :)

      Usuń
  10. No to Ci zazdroszczę tego lata, bo u nas nadal przedwiośnie - pięć stopni i śnieg z deszczem ;)
    dobrze, ze słońce czasem przyświeca, bo bez niego to usiąść i ciężko zapłakać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być chłodniej , byle świeciło :) zgadzam sie całkowicie

      Usuń
  11. Jak zobaczyłam 1 zdjęcie,to pomyślałam,że to powrót do przeszłości,przez myśl mi nie przeszło ,że macie tak ciepło !!! zwłaszcza,że ja dziś mam taki mróz,że głowa mała! jechałam na rowerze po zakupy,to tak wymarzłam,że myślałam,że nie dam rady wrócić,nie pomogły rękawiczki ani kurtka polarowa,policzki mi zamarzły na kość :)) co się dziwić skoro padało coś jak śnieg z gradem.
    Zazdroszczę Ci !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) No to sie zdziwiłaś :) nie jak najbardziej aktualne :)

      Usuń
  12. właśnie wyciągnęłam bardzo podobne portki z szafy i się do nich przymierzałam, ale poczekam jak będzie i u nas nieco cieplej,chociaż 18 stopni! kochane masz te swoje dzieciaczki! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od białych portek wszystko sie zaczyna ... Bynajmniej u mnie ;)
      Dziękuje , tak są super !

      Usuń
  13. Jak większość moich poprzedniczek muszę poczekać z letnimi ciuchami. Dzisiaj śnieg u mnie prószył i całe 2 stopnie na plusie. Niestety w kwestii nie kupowania nie podejmuję takich prób. Dzisiaj tak np. kupiłam trzy ciuchy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ja
      Mam szanse spokojnie dociągnąć do końca miesiąca :)

      Usuń
  14. Aż trudno uwierzyć, że u Ciebie takie lato :)) ślicznie wyglądasz, w spodniach rewelacyjnie :)), wasze buźki roześmiane są największą dla mnie :))) a wiesz, że ja też od około 2 miesięcy celibat ciuchowy mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez kilka dni było :)
      Oj są , mieliśmy dwa tygodni ferii , sama radość spędzać z nimi tyle czasu :):)

      Usuń
  15. A u nas bliżej zimy niż lata... Deszcz, grad, śnieg...a w zeszłym roku o tej porze juz była ciepła wiosna.
    Fajne te biale spodnie, ja w tym roku kupiłam takich szerokich dwie pary i mam nadzieje ze uchronia mnie przed upalnych latem w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , w zeszłym roku było zimno , bardzo zimno ;)
      Są idealne na lato :)

      Usuń
  16. Aj, kiedy my będziemy mogli tutaj tak się rozbierać? Nie mogę się doczekać.
    Twoja młodsza pociecha ma rozbrajający uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje , ona ma taki uśmiech ze rozpromienia swiat , Ala jest bardzo poważna ...

      Usuń
  17. Piękny spacer miałyście :) Uwielbiam kwitnące drzewa i biało-czarne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, dawno nie zaglądałam do Ciebie, ale podoba mi się Twoje nowe postanowienie nie kupowania kolejnych szmat.
    Świetna idea, ja już wprowadziłam ją od jakiegoś czasu i świetnie się z tym czuję. Kibicuję Ci gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie mi świetnie ;) póki co i nie zamierzam tego zmieniać . Kompensuje kupując starszej córce ... Ale jak nie kupić jak wyrosła ;) nagle ... Ze wszystkiego ....

      Usuń
  19. mogę tylko napisać, że zazdroszczę pogody - u nas mimo słońca dosyć chłodno, choć i tak miła odmiana po zimie :)
    Twoja księżniczka ma superową spódniczke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi sie twoje pozytywne nastawienie :)
      :):) ano ma :)

      Usuń
  20. O pogodzie w Polsce już powyżej napisano wszystko, także dołączam się do tych zazdroszczących:).

    I tak sobie myślę, że straszne z nas jednak konsumpcyjne ludki, że 1,5 miesiąca bez zakupów to wyczyn. I nie piszę tego złośliwie- bo dla mnie naprawdę byłby to wyczyn... a to daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię sprzątnąć szafy pt ... To i to tyle lat nie noszone - out .. A szafa nie z gumy ...

      Usuń
  21. Aniu, to na pewno zdjęcia z tego roku? :) Czytając tytuł w połączeniu ze zdjęciem, myślałam, że wspominasz ubiegłe lato. U nas ciągle bliżej do zimy niż do lata.
    A wracając do zakupów, to chyba Cie przebiłam, nie pamiętam, kiedy kupowałam jakieś ciuchy. Masz rację szafa nie guma, a ja też nie lubię wyrzucać ciuchów, bo po kilku latach potrafię o czymś sobie przypomnieć i to nosić, albo moda powraca.
    Ja też bardzo lubię białe spodnie, chociaż noszę je raczej latem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na pewno :)
      Ja niegdy nie miałam zbyt dużo ubrań , zmieniło sie to wraz z założeniem bloga , kiedy uznałam ze chodzenie w starych swetrach i nieksztaltnych jeansach jest ... Efektem zaniedbania swoich potrzeb . Zaczęło mi brakować kobiecych fatałaszków ... I poleciało. Teraz chce na powrót mniej a lepiej nie rezygnując z kobiecości :)

      Usuń
  22. U nas juz tez w koncu sie zazielenilo i nawet cieplo sie zrobilo :) jutro ma byc maga piekny dzien :) akurat mam sesje w Amsterdamie wiec ciesze sie jak dziecko :) pozdrwionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , Amsterdam w słońcu to rarytas ...
      Od w ciagu tygodnia las tak kolorem wystrzelił ....

      Usuń
  23. Lecisz z tymi postami a mi się mnożą zaległości ;) U mnie preludium do lata było jednodniowe.Nie zdążyłam zasmakować .Pomalowałam paznokcie u stópek i założyłam następnego dnia ponownie botki wrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lecę , jakoś tak same sie piszą ;)

      A ja pomalowałam ... Lakierem od Ciebie ;);) tym szaro-fioletowym :) w szaleństwie lata nie miałam czasu napisać ,ze wszystko dotarło i do mnie , a książka znalazła czytelnika w mojej mamie rownież :) dzięki Asiu !!!

      Usuń
  24. U nas roznie - raz deszcz i zimno, raz slonce i cieplo, raz slonce i...zimno;) Ale ogolnie przewaga prawdziwej wiosny!
    Ale do lata to jeszcze troche brakuje...
    Narobilas mi ochoty na typowo wakacyjne stroje - biel np. - Tobie w niej pieknie...
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jest wiosna , trzeba sie cieszyć tym co aktualnie jest ;)
      Mnie tez wyobraźnie pociągnęła w kierunku lata ...

      Usuń
  25. Miło się na Was patrzy, takie pogodne buziaki:-)
    Mi się nie udało wytrwać w postanowieniu wstrzemięźliwości zakupowej niestety i po urodzinach nabyłam 3 bluzki, ale żeby nie było tak egoistycznie kupiłam także dwia komplety ogrodniczek (nie wiem jak się odmienia)z body synkowi;-)
    Fajnie, że u Was tak cieplutko, fajny strój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstrzemięźliwość ma swoje plusy , najpierw szukam w szafie ;) ja kompensacyjne kupiłam coś dziewczynkom , a właściwie starszej , co zaskakująco z wszystkich spodni na raz wyrosła ;)

      Usuń
  26. Pięknie Aniu. Szczęśliwe dziewczynki ze stylową mamą.

    OdpowiedzUsuń
  27. tak pogoda jest cudna! choc w piatek bylismy w salzburgu i nas zlalao tak ze szok!! ale sandalki jeszcze pochowane. Twoja mlodzsa corcia ma usmiech jak mala myszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszka ?! Jest moja małą myszką :):) i promykiem słońca :)

      Usuń
  28. Zazdraszczam Ci tego lata!!!! Jeszcze wczoraj mnie solidnie wywiało, aż żałowałam, że czapki nie włożyłam... Dzisiaj ciągam nosem;)
    Fajnie wyglądasz w tych porach!!! Jesteś królową białych "portków":D
    Dziewuszki niech się bawią ile wlezie!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj bylo tak goraco , ze panny uciekly do cienia czytać książki ... Ale niestety wiosna to kapryśna pora roku i weekend tudzież majówka zapowiada sie znacznie chłodniejsza i deszczowa :(:(:( co mnie smuci ogromnie bo plany mamy wyjazdowe

      Usuń
  29. Haha!!! Że niby za szyję, a nie za nogę ;) No tak!!! Do nogi mamy jest łatwiej się przytulić, jak się ma metr wzrostu ;). Fajnie wyglądasz Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Justynko , zasady są po to żeby je łamać ;);)

      Usuń