wtorek, 21 kwietnia 2015

Teoria paskowa



Jak wokół żadnego innego desenia wokół pasków narosło mnóstwo teorii. Że w poprzek to źle, bo pogrubiają, że w pionie to wydłużają, że jak grube to nie taka sylwetka, a jak cienkie to nie taka...że marynarskie odmładzają itp. itd....Na pohybel teoriom!
Faktem jest, że są zawsze modne, czasem tylko modniejsze, a mnie za serce chwytają i jakoś tak same w ręce wpadają.
Ale czy paski oversize mogą się udać ?! Jak widać mogą !




Na stronce sklepu prezentacja tej bluzki była z jeansami , w mojej głowie od razu z białymi spodniami, ale żeby nie było tak nudno i tak jak zawsze, żeby się wywiązywać z auto-obietnicy korzystania z zasobów własnej szafy i jako, że słońce wpływa na moją poczytalność dziś z różowymi spodniami :)


Choć czułam się świetnie tak ubrana, to jednak dochodzę do wniosku , że chyba fason spodni nie jest dla mnie korzystny :( więc chyba się wstrzymam z moimi zakusami na żółty egzemplarz)

wystąpili
Bluzka - Promod (kupiona i zapowiadana już w lutym)
Spodnie Punt Roma
Baleriny Mano
Torebka -5th Avenue
Bransoletki- nn
Naszyjnik - Apart

64 komentarze:

  1. Właśnie ten kolor spodni dodaje paskom uroku tzn. wydobywa piękno pasiastej bluzki :) Jest świetnie wiosennie, chociaż jak patrzę na zdjęcia to powinnam chyba napisać "super letnia stylizacja" :D I kapitalny kolor torebki dobrałaś :) Jednak co do fasonu spodni to zgodzę się z Tobą, przy Twojej figurze ta długość i luźny biodrowy fason skaraca Twoje obłędne nogi :)
    Ps. Nowa ścianka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki ratują długość nóg , ale do luźnych stylizacji szpilki ?!?!
      Nie ścianka dokładnie ta sama , zamieściłam sie miedzy trampoliną , a schodami ;)

      Usuń
  2. Paski, paseczki, pasiaki- Ty wiesz, że pałam do nich miłością bezwzględną. Więc Twoja bluzka musiała mnie zauroczyć.
    Połączenie z różem bardzo energetyzujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :):) bezwzględnie :):)
      Co myśle na blogu widać :)

      Usuń
  3. co Ty wygadujesz, Aniu!
    bardzo Ci ładnie jest w tych spodniach!
    wszystko jest w porządku!

    dobrze, że je właśnie dobrałaś do tej bluzki - wyszło na luzie, wyszło młodzieżowo, wyszły bardzo świeżo!

    ja uwag nie mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahh jak na mnie to zestawienie energetyczno-kolorystyczne ma maxa ;) ja na co dzień tak nie chodzę ;);)
      Ale od czego ma sie ferie , żeby było na luzie ;) i kaprysy - zakupowe ;)

      Usuń
  4. W tym zestawie- kapitalnie, a spodnie " robią robotę".

    OdpowiedzUsuń
  5. calosc wyszla bardzo mlodziezowo i z wigorem;D bardzo podoba mi sie Twoje polaczenie tych kolorow;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz!!
    a dlaczego piszesz,że fason spodni nie ten teges? niczego się nie dopatruję.
    do mnie paski aż tak nie przemawiają,prędzej kwiaty ,jak to u ogrodniczki hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      A tulipany zauważyłaś ?!?! Reszta za trampoliną ;);)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. tak przykułaś uwagę różowymi spodniami ,że nie zauważyłam :))
      ale faktycznie musisz dosadzić,zwłaszcza,że często tam robisz zdjęcia :))

      Usuń
  7. Fajnie to zgrałaś, róż ożywia cały zestaw:-). Do pasiaków nie muszę się przekonywać, uwielbiam je niezmiennie od wielu lat i tak już pewnie zostanie. Ostatnio o tym pisałam w komentarzu na innym blogu. Mi paski kojarzą się z Paryżem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chic parisien ;)
      Bo to fajne deseń :) i z różem ... O dziwo .. Tez mi sie podoba :)

      Usuń
  8. Spodnie bardzo w porządku, paski super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam w nosie teorie paskowe. Uważam, że są bardzo twarzowe i większość z nas wygląda w nich dobrze, bez względu na to, czy poprzeczne czy wzdłuż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Choć z twoja sylwetka wszystko przejdzie ... Ale te marynarskie dobrze ubrane zawsze są świeże i odmładzają :)

      Usuń
  10. bardzo fajny zestaw, spodnie ok, nie za obcisłe, nie za luźne, długość też odpowiednia, róż, czerwień do takiej bluzeczki super, granatowe, kobaltowe też były by odpowiednie, Bardzo mi się w tym podobasz, a teorie niech tam sobie istnieją, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobaltowe tak , kiedyś miałam :) byłyby świetne tutaj :)
      Dziękuje bardzo za opinie

      Usuń
  11. Moja teoria paskowa jest taka, ze paski sa super jakiekolwiek;) A jesli sa podane w oversizie, to wogole miodzio:) Z rozem graja swietnie - jest luz i wiosna pelna geba;);) PIeknie wygladasz Aniu, w paskach i w takim kroju!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym różem to szaleństwo kompletne ;);)
      No No trochę sie przekonywalaś to tych klasycznych bialo- czarnych ;);)

      Usuń
  12. Jakie dzisiaj piękne kolorki u Ciebie :) Ubrania w paski lubię i dość często zakładam. Twoja bluzka bardzo mi się podoba. Świetnie wyglądasz w tym fasonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenne . Rzec można letnie . Bo jest tak gorąco dziś ;)
      Bluzka jest rewelacyjna te w noszeniu , zastanawiam sie nad ... Taka samą tylko odwrócone kolory

      Usuń
    2. :):) i do tego i do bieli :)

      Usuń
  13. W takim wydaniu paski dla Ciebie super /przy masywniejszej sylwetce z tymi luzami trzeba uważać, ja na paski zakładam coś gładkiego i przez to trochę je zastawiam/, długo nie mogłam się do nich przekonać.
    Spodnie mają fajny kolor i fason więc może kup żółte ale to Ty musisz ocenić jak się w nich czujesz.
    Pozdrawiam Aniu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz racje , ale jak sama mówisz można je ograć po swojemu ;) i bedzie super !
      No właśnie czuje i czułam sie super , nawet spontaniczny komplement od młodszej córki usłyszałam ;) choć chyba wole normalną długość spodni

      Usuń
  14. Obok kropek, paski lubię od zawsze:))
    I fajnie, że tym razem białe spodnie poszły w odstawkę..choć nic przeciwko nim nie mam:D
    Jest żywo!!!
    Co do fasonu, to tak jak Basia radzi...bo według mnie fajnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce odpowiada za moja czasową niepoczytalność kolorystyczną :)
      Ale w gruncie rzeczy podoba mi sie bardziej niz sie spodziewałam :):)

      Usuń
    2. No widzisz! Czasami warto zaryzykować i iść na żywioł:D

      Usuń
    3. Dziś już spokojniej, bow jeansach . Ale te z jest fajnie :):)
      Chyba kupie drugą , granatowo biała :)

      Usuń
  15. do pasków to ja się powoli, ale przekonuję i to właśnie dzięki Tobie:) A spodnie fajnie podkręcają całą kreację:) Ja tam lubię kolorowe portki:)świetnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem to wszak u ciebie odgrażałam sie ,że w różowych wyskoczę ;)

      Usuń
  16. Lubię paski od niedawna, kiedyś też myślałam, że pogrubiają. Spodnie są super nie rozumiem dlaczego marudzisz>:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrypty w naszej głowie . Ja tak mam z moimi udami .... I to właśnie one mi sie w tych portkach na zdjęciach nie podobają ;);) ale ciiiii

      Usuń
  17. Zachwycona jestem baaaaaaaaaaaardzo :D!!! Jest kolorowo, paskowo, wiosennie!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boooooooo tak kolorowo to u mnie rzadko , nieprawdaż ?!

      Usuń
  18. Zazdroszczę, że tak ciepło u Ciebie! Ja dziś w parce i botkach. Bardzo mi się ten zestaw podoba. Z przyjemnością bym go założyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A patrzę z niepokojem na prognozy pogody ... Majówka ma nie być taka łaskawa :(
      Miło mi :)

      Usuń
  19. Fajny, prosty,codzienny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Na co dzień jesteśmy codzienne :)

      Usuń
  20. Aniu rzadko tu zaglądam, ale ja czasem w ogóle na internet nie mam czasu. ale co zajrze to Ty piękniejsza! poluje na takie spodnie! widziałam w mohito że są jutro jade mierzyć! też uwielbiam paski, ale mam ich stanowczo za mało! a raczej wcale! czas to zmienić! wyglądasz FENOMENALNIE! po prostu paryski szyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , paryski szyk wiąże sie z paskami , choć niekoniecznie może z różem . Ale co tam . Grunt żeby sie dobrze czuć , zwłaszcza jak mieliśmy takie piękne , ciepłe i słoneczne ferie

      Usuń
  21. Pięknie i wiosennie!
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Paski są spoko. Może nie jaram się na ich widokm jakoś szczególnie, ale z szafy nie wyrzuciłabym.
    Spodnie - kracania nie widzę, a nawet jeśli jest, to co z tego. Przecież nikt z centymetrem krawieckim nie będzie biegał za Tobą i mierzył ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co z tego :):) No przecież chodzę i chodzić będę w chwilach kolorystycznej niepoczytalności ;);)
      Ale na zdjęciach ja sie czepiam nie krótkości tylko moich ud ;) ze duże . Są duże ale lubie jak na takie nie wyglądają ;)()

      Usuń
  23. Wiosna u Was już pełną para, a u nas dopiero nieśmiało nadchodzi. Ja paski uwielbiam, nawet dzisiaj miała w nie bluzkę. I mam kilka w paski.
    A Ty bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie, a co do spodni to zależy od ujęcie, ostatnie najlepsze. Nie patrz jednak na zdjęcia, bo często na żywo wygląda się w czymś dużo lepiej niż na zdjęciu. Jeżeli czuałaś się jak widać Cię na ostatnim, to miałaś dobre odczucia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ze zdjecia czasem przekłamują - odpowiednie ustawienie obiektywu skraca bądź wydłuża sylwetkę :) wiadomo takie spodnie lubią wysokie obcasy , ale na sportowo i wygodnie i po trawnikach to są mniej wygodne :)

      Usuń
  24. czy ja wiem, myślę, że przy obcasach sylwetka inaczej się ułoży i te spodnie będą lepiej się układać, bo fason mają świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej ;) czyli nie jest najlepiej ;(;(
      Hahah
      Masz racje , i zazwyczaj je nosze do szpilek ;)
      Nie zamierzam nie nosić :):)
      A wręcz przeciwnie :) Nosić ! Nosić !

      Usuń
  25. Teoria paskowa się sprawdza:) Paski są super koniec i kropka! Look bardzo wakacyjny, portki dają po oczach i to mi się podoba:) Aniu ja się mogę Tobie nie wyświetlać po zmianie adresu bloga, jeśli miałaś mnie w obserwowanych. Ale i tak trafiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu i z bloggerową korektą , tak trochę dają po oczach ;);) ale co tam , czasem można zaszaleć . A w moim wydaniu to szaleństwo !
      No sie nie wyświetlają ! No .... Trafiłam , czemu miałabym nie trafić , jak kogoś prawdziwie lubie ! Tylko proszę mi więcej takich niespodzianek nie robić i ładnie mnie tutaj informować ! To zaobserwuje ponownie !

      Usuń
  26. w Twoim przypadku paski nie poszerzają :)
    fajnie Ci to wyszło i ujęło lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oool teraz będziemy mi metrykę wypominać i pisać ze coś jest dojrzałe , albo oddejmuje lat ;);)

      Usuń
  27. Paski zawsze będą na czasie. Bluzka fajna, ale spodnie jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem w tyle z komentowaniem i wystawianiem postów, to tak w kwestii wytłumaczenia się :_)
    Dzisiaj mi się śniłaś i to już drugi raz w ostatnim czasie.. .hmmm :-))
    Co do pasków to już wiele razy pisałam, że uwielbiam i to najchętniej takim właśnie połączeniu jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah rozumiem jak śnie sie mojemu mężowi czy rodzicom ... Ale blogerowej koleżance ?!?!

      Usuń
  29. Już na pierwszym zdjęciu rzuciło mi się w oczy, że coś z tymi spodniami jest nie tak, więc zgadzam się - ten fason Cię jakoś dziwnie zniekształca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skraca , plus niskie buty pogłębiają efekt plus zdjecia ... Na żywo jest nieco lepiej , ale to i tak nie jest idealny fason dla mnie ... Jak widać .
      Jednakże nie zamierzam sie tym przejmować i w chwilach kolorystycznej niepoczytalności nosić :)

      Usuń