czwartek, 21 maja 2015

Carpe Diem



"Chwytaj dzień, bo przecież nikt się nie dowie, jaką nam przyszłość zgotują bogowie..."



Horacemu chyba bardziej chodziło o ogólną postawę życiową niż stricte o zakupy....ale co tam, żyjemy w tak przeżartym konsumpcjonizmie świecie, że może dotyczyć i okazji zakupowych.
Tak było bowiem tym razem.
Moje mocne postanowienie poczekania na wyprzedaże z zakupem klasycznego trencza ....w starciu z okazją ...





ale po kolei
robiąc przegląd wiosenny przegląd szafy doszłam do wniosku, że taki klasyk jak trencz zdecydowanie do mnie trafia , a stary wysłużony czerwony musi mieć już dublera.....wahałam się między klasycznym beżowym, granatowym czy ....czerwonym.
Postanowiłam po raz pierwszy poczekać na wyprzedaże i na nich kupić...
i co?
i przeczytałam ogłoszenie na bazarze luksempolskim
sprzedam trencz ,stan idealny firmy Esprit cena 10 e
następnego dnia był mój , bo co jak co ale na  wyprzedaży nie kupię za 10% wartości , a jego idealność co do stanu , a także fasonu i przypasowanie do mnie mogę zdecydowanie potwierdzić

Carpe Diem, chwytaj dzień i okazje ,które ci niesie....




I jako ,że maj nas już nie rozpieszcza pogodą zakup w 100% trafiony, śmigam w nim od tygodnia non stop :)i nic to ,że poława ulicy śmiga tak samo :)

Wystąpili
Trencz - z drugiej ręki Esprit
Spodnie -Esprit
Koszulka -Benetton
Buty Mano
Szal - nn


80 komentarzy:

  1. Świetny trencz! Wcale bym nie powiedziała, że nie jest nowy. Na pewno Ci posłuży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo stan idealny , jak w ogłoszeniu

      Usuń
  2. Ja tam też lubię klasyczne trencze i wcale mi nie przeszkadza, że mieszam się z tłumem. Zawsze mi pół głowy wystaje ;-)
    Okazja wyśmienita, dobrze że się nie wahałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wystaje, ale marzyło mi się połaczenie z bielą

      Usuń
  3. Beżowy praktyczny jest i pasuje do wszystkiego. I co z tego,że wszyscy śmigają, taki trencz jest ponadczasowy, nigdy nie wyjdzie z mody. Super, że trafiła Ci się taka okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, pamiętam twoj link do Topshopu z klasycznym trenchem w świetnej cenie 20 e , tyle ,że za wysyłkę chcieli kolejne 20e....a ja zawsze nie jestem pewna czy internetowy zakup mnie w 100% zadowoli, więc się wahałam, a potem nie było mojego rozmiaru.....
      to upolowałam za ułamek tamtej kwoty :)

      Usuń
  4. O rany, trochę mnie nie było - ostatnio, gdy byłam u Ciebie, to tylko w drodze do pracy tamten wpis czytałam, z którego (bo bus bujał bardzo) zrozumiałam, że jednak znikasz z Szafiarskiej Części Blogosfery. I że mi dziękowałaś ;P
    Trochę inaczej widać zrozumiałam tamten post... bo jesteś!
    i dobrze, że jesteś!

    Kamień z serca ;P

    No i weź, nie ma co się zasłaniać, że postanowienia, kiedy płaszcz tak ładny!
    Gratuluję, Aniu, trencza, bo znaleźć ładny i taki o naprawdę ponadczasowo modnym fasonie to dziś nie lada sztuka!

    P.S. przy okazji tamtej dyskusji, która tu się ten jakiś już czas temu rozegrała przejrzałam staaaare Twoje posty - Aniu, czemu Ty się już nie pokazujesz nam w musztardzie? I w związanych włosach? Rewelacyjnie wyglądałaś! Miałam Ci to wtedy napisać, pod tamtymi postami... ale też do pracy jechałam i też bujało ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAr pod drodze w tamtym poście się bulwersowałaś o obgadywanie, a to wcale nie taqk...to była kontynuacja myśli, nie wszyscy czytają wszystkie komentarze, nawet jak to jest żywa dyskusja :))
      A w motywowanie mnie włożyłaś tyle energii ,że aż wypadało podziękować
      Będę , w miarę czasu, w miarę motywacji do następnego posta, i w miarę tego , jak będę miała co powiedzieć .....

      Toż się nie wahałam, za mną ustawiła się kolejka kilku dziewczyn, tym razem fuks i refleks się przydał. bo jestem serio serio zadowolona- z kroju, materiału, jakości wykonania, zresztą Esprit ma dobrej jakości ubrania

      A w odpowiedzi na PS - dziś w spiętych włosach :)
      a musztarda bardziej jesiennie za mną chodzi.... lato należy do bieli :)

      Usuń
  5. Świetna okazja i rewelacyjny trencz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) wyjątkowo się udało

      Usuń
  6. Ale Ci zazdraszczam!!! Bo trencza wciąż brak w mojej szafie!!! Fajoski jest!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trenche to swietny ciuch, niezależnie od koloru...uwielbiam...jestem trenchomaniaczką

      Usuń
  7. Z przeznaczeniem nie można walczyć. Nie poszłaś do sklepu, to trafiło Cię ogłoszenie. Jakbyś nie skorzystała, to pewnie znalazłabyś go na ulicy :) Taki trencz to klasyk. Świetna okazja. Trencz to nie moja bajka ale Tobie bardzo pasuje. W połączeni z bielą jest świetnie! Szczególnie podoba mi się na przedostatnim zdjęciu, bez szala.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie walczyłam, wahałam się co do koloru :) ale nie wahałam się na taką opcję klorystyczną kiedy zapukała do drzwi :0...ups do telefonu z interentem

      Usuń
  8. Rewelacyjny ten trencz. Ja uwielbiam ten rodzaj płaszcza. Jest ponadczasowy, stylowy i pasują chyba do wszystkiego:-). Mam kilka, niektóre z sh, niektóre z sieciówek i bardzo chętnie je noszę. Gratuluję udanego zakupu:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam drugi ale wiosnę i jesienią chodzę non stop

      Usuń
  9. Świetny trencz, ponadczasowy krój. Warto taki mieć w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie tak- chwytaj okazję :) Też szukam na wyprzedażach, potem w drugiej kolejności właśnie na portalach zakupowych, bo idzie fajne rzeczy wyszukać jak Tobie się udało, są jeszcze sh, ale na nie trzeba trochę więcej czasu ;) Obstawiałam pod tamtym postem, czego jeszcze w Twojej szafie brakuje, właśnie beżowy. Ten prezentowany jest naprawdę ładny, sama takiego szukam, po poprzednik był kupiony na końcówkę ciąży i teraz wisi na mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam cierpliwości do czekania na wyprzedaże, kupuję jak coś potrzebuję od razu, potem i tak tego nie znajduje. Mama wrażenie ,że szczególnie dotyczy to butów- moj rozmiar jestr zawsze wyprzedany i ubrań poniekąd też. Najczęsciej na wyprzedażach kupuję coś bardziej przypadkowego. Ale trench nie był pierwszą potrzebą , więc mół czekać...i .....też nie doczekał :))
      TObie kochana Asiu życzę ,więc superokazji i idealnego trencha

      Usuń
  11. Jest świetny, fajny kolor i dobrze Ci w nim...oczywiście mam na myśli płaszcz:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny,fajny...tez takie lubię,wiadomo:)
    z tym hasłem Horacego już zawsze będzie mi się kojarzyć pewna pani polonistka,miałam przez nią tyle samo radości ,co przykrości...ale po latach miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) uwazaj pani polonistka ma teraz czkawkę :)

      Usuń
  13. ja uwielbiam trencze i mam ochotę na kolejne pomimo tego, ze mam w szafie kilka ;D Całuję Cię kochana moja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strzelam i wszystkie czarne :))

      ale to świetna część garderoby i już

      Usuń
  14. Idealny!!! Właśnie takiego szukam i chcę bardzo!!! Zwykły tzn. klasyczny ;), beżowy!!!
    Ależ Ci się trafiła okazja :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w moim odczuciu jest idealny, dokładnie taki jak chciałam....okazja jak na Lux niesamowita

      Usuń
  15. Fantastyczny płaszcz! Klasyka klasyki! I jeszcze w takiej cenie! Dobra inwestycja, inwestycja na lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym na lata to mam wrażenie za dużo powiedziane, jak się nosi to po kilku sezonach i tak widać zużycie...chyba że na lata bo zawsze modny mimo że rzadko wyciągany.....mój napewno nie będzie rzadko noszony

      Usuń
  16. super! sama na taki poluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też taki chcę, w takim kolorze, klasyka to klasyka, w innym kolorze to już nie to samo, mam w pepitkę, ale takiego nie mam. Co prawda mąż mi ostatnio powiedział, żebym najpierw kupiła szafę. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę ,że mąż ma poczucie humoru:)
      no właśnie się zgadzam...ja miałam czerwony, swietny jest, ale nie do wszystkiego mi ta czerwień pasuje, i nie zawsze mam nastrój na czerwień...więc z tego klasyka nudziaka scieszę się niezmiernie

      Usuń
  18. Carpe Diem - była taka knajpa w krakowie ;)

    Trencz - mam, beżowy nawet, ale nie klasyczny. Bardzo fajny. Tylko słabo się dopinał. Muszę sprawdzić jak teraz, bo ciut schudłam w pasie ;) Twój idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Carpe Diem 2 :):)
      Moje najulubione , bo ciagle grano dobrego rocka zamiast umc umc umc ;);)

      Prawie jak łup SH ;);) bez grzebania :):)

      Usuń
  19. Aniu no co ja Ci napiszę, strzał w 10 !!! wczoraj podobny mierzyłam bo też jakoś taki za mną chodzi .... świetny zakup pod każdym względem, też nie lubię przepłacać ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była tzw miłość od pierwszego wejrzenia, opierałam się i nie dałam rady ;))))

      Usuń
    2. To była tzw miłość od pierwszego wejrzenia, opierałam się i nie dałam rady ;))))

      Usuń
  20. Takiej okazji nie można było przepuścić ,nawet jeśli się miało bardzo mocne postanowienie :-) Płaszcz rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na widok nazwy marki az sie usmiechnelam...:):) Wiesz przeciez, ze to moja ulubiona. Plaszczyk idealny, i choc wiesz, je ja osobiscie zabytnia milosniczka klasyki nie jestem, to gdybym na taki trafila w moim outlenie Esprit, to z checia powiesilabym go w swojejj szafie, wiesz tak na wszelki wypadek;);) Tobie trafila sie ni elata okazja... I choc ja osobiscie doradzalam Ci granatowy, to jednak stwierdzam, ze taki kolor jest po prostu dla Ciebie idelany!
    Podziwiam Ciebie (i inne dziewczyny) potrafiace sobie narzucic zakupowy rezim... ja jak widze cos pieknego w zadowalajacej cenie - nie potrafie sie powstrzymac:)
    Buziaki Aniu!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też bardzo kojarzę ją z Tobą :) w mojej szafie coraz więcej ich ciuchów :) mimo,że nie outletowych
      Bo to taki klasyk ,któremu można dodać i nie klasycznej nonszalancji :)
      ,mnie beżowy marzył się do bieli , też białej sukienki :) i granatowej......
      ale i dzwonów i wogóle ....wyobrażnia szaleje...
      a przed granatowym też bym się nie broniła...do ..tego co mam na sobie , do białej sukienki , do zielonej sukienki......:))

      Usuń
  22. Aniu taka klasyka jest piękna i już. No i wiadomo uniwersalna w tworzeniu wielu kombinacji. Baaardzo dobry zakup.
    Świetnie wyszło z omotanym szalem.
    Dla mnie carpie diem jest akktualne każdego dnia na wielu płaszczyznach...
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Basiu -carpe diem w sensie cieszenia sie każdym dniem to należy uprawiać niezależnie od okoliczności . To klucz do szczęścia i przezwyciężania trudności .
      Wiesz ze bardzo ciepło o was myśle .

      Usuń
    2. Ja pewnie kupiłabym czerwony. Taki klasyczny za to pasuje do wszystkiego. Pozdrawiam Cię serdecznie.
      http://balakier-style.pl/

      Usuń
    3. Ale czerwony juz mam :):)
      Tej wiosny i pewnie jeszcze jesienią posluzy :)

      Usuń
  23. Bardzo dobrze zrobiłaś, tak okazja, ja tu nie wykorzystać!
    Mnie się kolor podoba, to klasyk a czerwony już miałaś.
    U mnie ostatnio pogoda też nie rozpieszcza, chyba "przewietrzę" mój trencz.
    Pozdrawiam Aniu, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle :)
      Kolor Sam do mnie przyszedl , w cenie nie wykluczajacej kolejnego ;) jak takie latwo jak wiosna bedzie

      Usuń
  24. Taki klasyk to świetna inwestycja!

    OdpowiedzUsuń
  25. No i bardzo dobrze zrobiłaś!
    Bo jest śliczny, do wszystkiego, kolor idealny, jak skóra, wiec będzie pasować zawsze ;)
    I bardzo ładnie w nim wygladasz, na wyprzedażach możesz kupić trencz w tym kolorze, ale na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myśle. Jestem zadowolona . A beż zawsze jest fajny

      Usuń
  26. płaszcz - klasa ;-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj Aniu to trafiła Ci się super okazja. Trencz fantastyczny. Teraz wiem, że też podobnego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafił sie :) rzeczywiście fuks !

      Usuń
  28. No i całe szczęście że chwyciłaś!! Trencz idealny <3 Często mi przykro że trencze tak fatalnie się na mnie prezentują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee nie wierze :):) i tak zrobiłabym go po swojemu :)

      Usuń
  29. śliczny ten trencz!! ;) ja przy aktualnej pogodzie jaka u nas panuje żałuję, że jeszcze takiego klasycznego nie zakupiłam i przeszukuję cały internet w poszukiwaniu ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) to fakt jakoś wiosna trenchowa w tym roku :):)

      Usuń
  30. Piękna klasyka w twoim wydaniu! Bardzo mi przypadło do gustu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez :):) bez i biel jest choć trochę letnio

      Usuń
  31. Bardzo podoba mi się trencz, fajnie współgra z resztą zestawu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny płaszcz, jak nie miałby guzików byłby idealny. Mam takie małe zboczenie od dziecięcych lat w zasadzie, że nie kupuję sobie nic z widocznymi guzikami;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście jakieś dziwactwo z tymi guzikami . W Promodzie był fajny, ale właśnie bez guzików i ... Ja takiego nie chciałam :)

      Usuń
  33. Trencz swietny tak jak icaly zestaw:)poluje teraz na spodnie w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń