poniedziałek, 18 maja 2015

Pocztówka z ...Beauford










Wolny dzień w tygodniu ? 1000 rzeczy do zrobienia. Ale nie ma takiej rzeczy do zrobienia, która nie może poczekać wobec spontanicznej propozycji wycieczki.
:))
Mam te przewagę nad resztą mojej rodziny ,że to ja decyduję gdzie :)





Tym razem nie chciało nam się daleko, padło więc na Chateau de Beaufort.
Mniej znane niż Vianden ,ale nie mniej warte odwiedzenia.




Średniwieczne ruiny i renesansowa dobudówka




Klimat niesamowity, ilość zakamarków do spenetrowania.... sala tortur, piwnice, wieże, winiarnia okraszone koncertami na żywo.








 W 3 miejscach koncerty ,tu smyczki, tam orkiestra dęta , a jeszcze gdzie indziej rock na bębnach... dodatkowy bonus do biletu wstępu.



a wszystko to w jednym z najpiękniejszych regionów Luksemburga, zwanym Małą Szwajcarią Luksemburską. Z lasami tak pięknymi , trasami pagórkowatymi , że z ich powodu zainwestowałam w buty do wędrówek i na szlaki z wielką chęcią wrócę




nie w sukience i nie w sandałach :) ale wrócę ....

Wystąpili
Sukienka Promod
Kurtka Vero Moda
Naszyjnik DIY
Sandały Birkenstock
Torba H&M

62 komentarze:

  1. Lubię połączenie letnich sukienek z kurtka jeansowa i lubię zdjęcia z Twoich wycieczek.
    Fajnie, że nadal blogujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię połączenie letnich sukienek z kurtka jeansowa i lubię zdjęcia z Twoich wycieczek.
    Fajnie, że nadal blogujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubie te sukienkę z tą kurtką :)
      I stare ruiny :)

      Usuń
  3. Ale u Was ciepło i letnio musi być. Ja już czekam z niecierpliwością na upał, który pozwoli odsłonić nogi;)
    Piękne ruiny, wrażenie robi ich ogromna kubatura. Cały dzień zwiedzania jak nic:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , rożnie bywa z ciepłem ;)
      A ruiny niesamowite ! Jedne z piękniejszych w jakich byłam , a jestem ich wielką fanka , bardziej niz takich odbudowanych ;)

      Usuń
  4. Az jutro wyciagne swoja jeansowke! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jestem chętna i gotowa na wyjazd, tylko hasło pada stanowczo za rzadko, jakoś czasu ostatnio brak. Więc rozumiem Twoją duszę podróżnika i pewnie też wybrałabym klimatyczny zamek i uroki natury :) Biała sukienka śliczna, pasuje do charakteru miejsca i koncertów, a jeansowa kurtka i sandałki przełamują oficjalny ton :) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz , kilka lat ja inicjowałam wyjazdy teraz to i męża wychowałam ,a i panny same chcą :) bo jak twierdzą lubią podróżować i poznawać nowe rzeczy ;);)
      Choć sala tortur nie specjalnie przypadła im do gustu , to balowa już tak ;)

      Usuń
  6. Nie ma to jak na szlaku ! wracaj,wracaj :))) oj jak ja dawno nie byłam na żadnym szlaku :(
    Fajnie tam,widać to zwłaszcza na tym zdjęciu z perspektywy.
    Anula ładnie wyglądałaś,uwielbiam prostotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce chce ... Tylko jakoś tak tydzień krótki , a w weekendy jesteśmy kierowcami swoich dzieci ;)

      Usuń
    2. okazało się ,że montujemy z koleżankami małą wyprawę w pobliskie małe górki,jak się uda zgrać,to za tydzień pojedziemy :))))

      Usuń
    3. Super !!! Ja uruchomiłem myślenie kiedy sie wybrać w te lasy i pagórki obok zamku ...

      Usuń
  7. Ta soczysta zieleń tak bardzo raduje oko! Potem będzie przypalona upałem i przykurzona, a to już nie to co w maju.
    Ta sukienka plus dżinsowa kurtka to jest zestaw, który z Ciebie 'spapuguję', bo kupiłam podobną kiecunię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z tą zielenią , tylko mogłoby byc trochę więcej słońca ;)
      Te sukienkę najbardziej lubie w towarzystwie jeansu :)

      Usuń
  8. Ależ piękne miejsce! Zamek jak z bajki!
    Biała sukienka śliczna (choć może faktycznie nie najpraktyczniejsza do penetrowania zakamarków i sal tortur;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luxembourg ma więcej takich magicznych zamków w ruinie ;)
      Sukienka dobra na wszystko ;)

      Usuń
  9. dziewczynki jak Mama - lekko i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biala sukienusia i kurteczka jeansowa to juz klasyka boho:) Musze znalezc jakas mala biala dla siebie;) Aniu te ruiny mnie zauroczyly, najchetniej bym wlazla w taka fotke gdyby to bylo tylko mozliwe i pospacerowala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę , a ja tak od 2 lat chodzę :):)

      Usuń
  11. W pieknej okolicy mieszkasz... widoki wprost bajkowe! Uwielbiam ruiny z takimi zakamarkami:)
    O - na to czekalam - Ty w 100% - biel, dzins i wygodne buciki! Suuuper:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale piękne te ruiny! uwielbiam takie stare zamczyska zwiedzać, ale pewnie już się powtarzam :P hehe
    Gdy mam właśnie dzień wolny, jest milion zaległych rzeczy do zrobienia, więc ile ja bym dała aby ktoś nagle wcyiągnął mnie na taką spontaniczną wycieczkę- ale Ci dobrze kochana :) :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , nie raz i u ciebie Dario zamki w tle ;)
      To pracuj na tym , pracuj ;);)
      Mnie kilka lat zajęło "wychowanie " męża domatora w podróżnika :):)
      Łatwiej poszło z dziewczynkami :)

      Usuń
    2. Najważniejsze, że udało Ci się uzyskać porządny efekt :) i teraz zwiedzacie za wszystkie czasy :) mam nadzieję, że kiedyś i mi będzie dane :) hihihihi
      zbliża się krótki urlopik, anuż wyciągnę mojego na jakieś zamczysko :)

      Usuń
  13. Fajne miejsca odkrywasz, nie ma to jak taki aktywny wypoczynek a i wiele ciekawego można zobaczyć.
    W Jurze też są zamki i ruiny, w tym sezonie mam zamiar odkrywać je na nowo.
    Biel i dżins - wyszło super...pozdrawiam Aniu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jako Ślązaczka zasiedziała w Krakowie , albo Krakuska ze śląskimi korzeniami wiem i zgadzam sie i do Jury pałam miłością ogromną i zawsze starem sie gdzieś pojechać na szlak orlich gniazd jak jesteśmy w Pl :)

      Usuń
  14. Ah, ależ ja lubię takie spontanowycieczki:) Cudowne miejsce:)
    Piękna sukienka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. To powiem Ci, że ładne miejsce wybrałas na wycieczkę. malownicze. Kipi zielenią.
    A Ty wyglądasz jak licealistka! Biała sukienka i dżinsowa kurteczka - klasyka, a jaka twarzowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje dziękuje ... To jakieś 20 lat mniej ;)()

      Usuń
  16. świetne miejsce na wycieczkę :) przepiękną masz sukienkę i w połączeniu z jeansem wygląda rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie sukienka jest fajna :):) a koronka idealna na co dzień i kazda wycieczkę ;);)

      Usuń
  17. Sukienusię masz ekstra. a nóżki hoho:)

    Zamczysko imponujące, chętnie bym chłopakom moim pokazała, bo zwłaszcza Straszak lubi takie miejsca, ale daleko..;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliżej masz Jurę Krakowsko - Częstochowską , absolutnie mój numer jeden jeżeli chodzi o ruiny

      Usuń
  18. Jak ja Ci zazdroszczę tych zameczków i zamczysk!!! Nam już się w okolicy pokończyły...Trzeba by gdzieś dalej wyruszyć;)
    U mnie mąż wycieczki wymyśla - ja się tylko pytam jakie buty mam założyć;))
    A Ty w tej romantycznej sukience wpasowałaś się w ten zamek:D Taki Kopciuszek w sandałach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko kochana , ja wiem ,że to nasz taki wspólny zakręt na te zamki , sale tortur i ruiny :):)
      Brawo dla męża :):)
      Hahaha Kopciuszek w sandałach mnie ubawił ;)

      Usuń
    2. Hahaha:D Kopciuszek też musi mieć wygodne buty:D

      Ja, to chyba do wakacji na jakieś zamczysko poczekam... Mąż mój w rozjazdach... ;)

      Usuń
  19. Nie wyrabiam się z komentowaniem. Fajnie jakby była taka obcja z nagrywaniem! Bym się wypowiedziała szybciej niż klikam :)) Miejsce jakie lubię, sukienkę pamiętam - jest śliczna cała i chyba zacznę się rozglądać za czymś podobnym ;D
    I wiesz co, pierwsze co mi się jednak rzuca w oczy, to Twoje ...nadgarstki. Zajebiście mi się podobają kostki tak wystające! Mam wręcz na tym punkcie lekkiego fisia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna byłaby taka na szydełku zrobiona ;) zrób sobie , bedzie jeszcze piękniejsza :)
      Nadgarstki ?!?! Patrzę gdzie tyś je dojrzała ....
      Chyba nigdy nie zwlacałam uwagi na nadgarstki , ale na długie palce już tak ;);)

      Usuń
    2. Kiedyś robiłam z bawełny siwą tunikę. Mniejsze umiejętności wtedy miałam...teraz z podpowiedzią youtuba, może bym dała radę faktycznie coś wymodzić fajniejszego... Muszę to przemyśleć! Dzięki :D

      No widzisz, nigdy nie wiadomo na co się kto gapi ;))

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Tylko księżniczki to już wiekowe ()

      Usuń
  21. Spontaniczne wycieczki są najlepsze, muszę mojego męża na taką namówić - mam już jedno miejsce na oku - zamek w Dobczycach. Byłam tam, ale już dość dawno, a miejsce warte odwiedzenia i pokazania na blogu przy okazji. :)
    Ta sukienka jest świetna, bardzo fajnie wygląda z kurtką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze ja bywałam w Dobczycach z racji koleżanki na grilu itp ... Ale na zamku nie ?!
      Teraz najcześciej brakuje czasu .....
      Do sukienki pałam miłością ogromnà , najchętniej właśnie z tą kurtką :)

      Usuń
  22. Uwielbiam Wasze spontaniczne (i te zaplanowane też ;)) wyjazdy :D!!! Zamek prezentuje się okazale :D.
    Taka dżinsowa kurtka śni mi się po nocach ;).

    P.S. Aniu narobiłam trochę zamieszania u siebie ;). Ja te kilometry przebiegłam w 4 dni :). Żaden tam ze mnie maratończyk :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamek rewelacja . Serio serio :)
      Klasyczà i dobrze dopasowanà warto miec ! Kurtké znaczy !

      Ps. Spora różnica . Już myślałam ze do tego Maroko na Maraton to w styczniu sie wybierzemy ;)
      Ale najważniejsza konsekwencja :):) zacznij 10 km biegać - raz w tygodniu ! 1-2 razy krótszy 4-6 km ale w szynszyl tempie niz 10 km

      Usuń
  23. tak, udało mi się wszystko, czas powrócić. Widzę, że nadal podróżujesz, bardzo Ci tego zazdroszczę. Wyglądasz pięknie i kwitnąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) to pasja nie kaprys ;);)
      Dziękuje !

      Usuń
  24. O rany, ale piekne zamczysko, sama chetnie bym sie tam wybrala!

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany, ale piekne zamczysko, sama chetnie bym sie tam wybrala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz Marylko - jak Luxembourg kiedyś to Stolica , Vianden i Beauford ;)

      Usuń
  26. beautiful and mysterious place
    a castle and place for princesses as of the photos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my Dear Alberto, You are Always very nice :)

      Usuń
  27. Wspaniałe widoki! Kurtka z białą sukieneczką pięknie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie biel z jeansam , nie pierwszy i nie ostatni to raz , takie połączenie :)

      Usuń
  28. Woow zamek robi wrażenie, zwłaszcza na czwartym zdjęciu od góry. Klimat niesamowity. Kojarzy mi się z regionem zwanym Szwajcarią Saksońską .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten rejon to Mała Szwajcaria Luksemburska :)
      i niesamowite dziedzictwo z XIX w
      aż dziw ,że dotarłiśmy do niego dopiero teraz :)

      Usuń
  29. Prezentujecie się świetnie. Widoki bardzo zachęcające. Sukienka świetna, też taką chcę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze dziś pada .... Takich klimatów wycieczkowych chce
      Mi sie bardzo

      Usuń