niedziela, 31 maja 2015

Profesjonalistka





Emigracyjny chleb różnie smakuje i partnerowi patrnera pracującego w wielkim świecie finansjery , biznesie czy IT usługach pozostaje życie kury domowej. Czasem trudno się odnaleźć. Oczywiście jeżeli wykonuje się zupełnie z innej bajki zawód.
Być kurą domową  jak się ma małe dzieci wcale źle nie jest. Wie o tym każda mama na wychowawczym . To czas bezcenny. Czas kiedy nie jesteśmy zestresowane pracą, kiedy mamy czas na rozwijanie własnych pasji albo intensywną naukę języków . Kiedy dzieci mają rodzica- mamę zawsze blisko.I kiedy jest czas na wszyskie baseny, tańce, karate czy place zabaw
Ale jest także 1000 powodów dla których warto w pewnym momencie wrócić do swojego zawodu, do aktywności zawodowej, zwłaszcza jak się ją naprawdę lubiło.
I to mimo,że w zupełnie innych realiach .....




To efekt mojej współpracy z zawodowym fotografem od portertów profesjonalistów. Wiecie nadętych adwokatów , architektów  i dziennikarzy na stopkę do gazety. Wysłał mnie mój mąż :))
OD dwóch miesięcy jestem"travailler independante"albo jak kto woli "self-employed" .
Profesjonalista :))
więc jest mus mieć profesjonalną stronę z profesjonalnym zdjęciem.



Sama nie wiem czy w tym zdjęciu widać mnie ,z moją osobowiścią i charakterem , jak twierdzi i fotografka i mój mąż ....ale ok.
A jak widzicie to WY?
Promieniuje ze mnie wewnętrze ciepło i budzę zaufanie ??


PS.1
 Ktoś mi wytłumaczy czemu jakość zdjęć ,w sensie efekt rozmazania się pojawia w momencie wrzucania na blogera. Bo na kompie zdjęcia to żyleta, a w blogerze masakra ?

PS.2
Podphotoshopowane jest tylko pierwsze zdjęcie, reszta to natura i podkład lekko kryjący :)

100 komentarzy:

  1. Nie znam Cię na żywca, trudno określić, czy zdjęcie pokazuje Twój charakter. Wyglądasz na zdjęciach na sypmatyczną osobą, która, zwłaszcza na drugim zdjęciu ma ochotę wybuchnąć szerszym usmiechem. Na drugim oczy ciut poważniejsze ;) :) Co do PS.1 to no właśnie! Ciągle to rozkminiam i nic nie rozumiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak do zdjec uśmiechać sie bez pokazywania zębów ;);)

      Ps 1 No właśnie ....

      Usuń
    2. Dziewczyny zmieńcie rozszerzenie zdjęć z jpg na png - działa na 100 procent i zdjęcia na blogu są takie jak na kompie, nic się nie rozmywa. Ja tak robię od dawna. :)

      A Twoje zdjęcia Aniu wyszły świetnie. Nie ma się do czego przyczepić.

      Usuń
    3. Lidia, ale ja nie wiem jak zmienić te rozszerzenie, a aparatu mam od razu jpg i nie inaczej....

      Usuń
    4. Dziewczyny to można zmienić w każdym programie, nawet w paincie. Klikamy na zdjęcie prawym przyciskiem myszki - wybieramy otwórz za pomocą: tu pokażą się programy - nie wiem jakie masz, ale pinta chyba tak, zazwyczaj jest też XnView, albo jakikolwiek inny program, w którym np. zmniejszasz zdjęcia. Następie dajesz zapisz jako i wybierasz sobie z listy rozszerzenie png, zamiast jpg i tyle. Zdjęcie zmienione.

      Usuń
    5. Jeśli nie będziesz wiedziała jak zrobić, napisz jaki masz program do zdjęć u siebie to zrobię Ci instrukcje. :)

      Usuń
    6. Lidia jesteś kochana, używam Picassy i nic więcej ;) ale zobacze na spokojnie w domu co moge w tym temacie i dam aci znać :)

      Usuń
    7. Ja też w paincie zawsze zmniejszam:))

      Usuń
    8. Paint a co to takiego ?! JEJU ja na picasse wrzycam i stamtąd do bloggera, wiem ,zę naookolo ale inaczej nie potrafie...

      Usuń
  2. Bardzo pozytywne zdjęcie. Myślę, że pasuje mi do Twojego wizerunku, który wytworzyłam w swojej głowie. Bez dwóch zdań budzisz zaufanie i emanuje dobra energia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi . Ja zawsze miałam ten problem ze na zdjeciach bardzo poważnie i smutno wychodziłam

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz na tych zdjęciach!
    wzbudzasz nie tylko zaufanie, ale sympatię - zazdroszczę, bo ja na formalnych zdjęciach zawsze wyglądam, jak pół tyłka zza krzaka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar to ponad godzina pozowania . Bo ja mam zawsze ten problem ze wychodzę strasznie poważnie i zołzowato . I wogole nie widać ze jestem osoba ktora lubi sie śmiać :)

      Usuń
  4. Według mnie zdjęcia wyszły bardzo dobrze, wyglądasz na osobę profesjonalną ale i ciepłą, sympatyczną. Trzecie chyba najfajniejsze.
    Co do problemów z jakością zdjęć to sprawdź jakie masz ustawienia w koncie google, bo chyba z automatu przy profilu ma się zaznaczoną opcję korekty zdjęć (która strasznie niszczy jakość). Ja tak miałam i różnica po wyłączeniu tej opcji była duża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wyłączoną tą korektę, a zdjęcia i tak zmiażdżone :(

      Usuń
    2. Na oficjalna stronę wybrałam pierwsze .

      Usuń
    3. A ja muszę sprawdzić :)

      Usuń
  5. No właśnie,też mnie dobija to,że ma blogu zdjęcia mają zmasakrowaną jakość!
    Fajne zdjęcia ,najlepiej chyba wyszłaś na 1.
    Czy oddają Twoją osobowość to nie wiem,za mało się znamy,ale na pewno można powiązać je z Twoim zawodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha ale liczę ze jak będę w sierpniu to ten dystans łykniesz jak Pelikan i sie umówimy :):)

      Usuń
    2. hahaha
      tak,tak...jak pelikan rybki :))))

      Usuń
  6. Znam Cie na tyle na ile Ty dajesz się poznać w tym wirtualnym świecie więc trudno mi stwierdzić czy zdjęcia oddają Twoją osobowość, ale pewne jest, że są profesonalnie i świetnie się na nich prezentujesz. Życzę powodzenia w tej nowej rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Po dwóch miesiącach muszę stwierdzić ze jest cieżko , ale i łatwiej niz myślałam . I zaczynam sie zastanawiać czy nie zacząć sie uczyć portugalskiego

      Usuń
  7. Widzę , szykują się wielkie zmiany w zyciu, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie dokonaly - z sukcesem :) w pierwszym miesiącu zarobiłam na opłaty ;);)hhah

      Usuń
    2. To wielki krok! SUKCES! Gratuluję :)

      Usuń
  8. jak często czytam Twoje komentarze, to mam wrażenie, że jesteś 'czepialska', a na tym zdjęciu faktycznie promieniejesz i masz pozytywną energię. Jakby dwie różne osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahh taka moja zawodowa praca - czepiam sie szczegółów ;);) pozornie nieistotnych a w gruncie rzeczy najważniejszych ;);)

      Usuń
  9. Aniu tak Ci dobrze patrzy z oczu tych zdjec! na pierwszym widac ps ale jest go niewiele wiec dobrze - nie masz zrobionej plastikowej buzi :D taka sympatyczna babeczka patrzy na mnie teraz z monitora. Czyli co, dobrze zrozumialam wrocilas do pracy i stalas sie samodzielna? czy cos zle zrozumialam? zdradzisz jaka branza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak !!! I to samodzielnie ;);)
      Medyczna :):)

      Usuń
    2. wow wow wow to gratuluje Ci Aniu!

      Usuń
    3. Nie ukrywam to było i nadal jest ogromne wyzwanie :):)

      Usuń
  10. No kochana na tych zdjęciach wyglądasz mega profesjonalnie:) Z pewnością bym uznała Cię za sympatyczną i pełną empatii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o te ostatnie najbardziej mi chodzi ;)

      Usuń
  11. ja też mam ten problem ze zdjęciami, czasem dodaję w innym formacie i wtedy nic się nie psuje ;)
    U mnie stają się rozostrzone lub nagle nachodzi spora dawka czerwonego..

    Dla mnie w Twoich oczach widać wszystko. Zaufałabym Ci, chciałabym rozmawiać i miała ochotę Cię przytulić. Mądra, dojrzała, pewna siebie, kobieta sukcesu, ale wciąż matczyna - to widzę w Twych oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobietą sukcesu na pewno nie jestem , No chyba zeby za ten sukces uznać harmonijna rodzine :):)
      Pracuje rozmawiając wiec chyba dobrze ;)

      Usuń
  12. Ze zdjęciami chyba wszystkie mamy problem, ja tez i nie wiem, jak go rozwiązać.
    Zdjęcia super, chyba najbardziej nr.1. Budzisz zaufanie...pozdrawiam Aniu..

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jestem w podobnym etapie tzn. jako pracoholiczka nie wyobrażałam sobie nie pracować. Ogólnie moje wyobrażenia o pracy w ciąży i po były, nazwijmy je lekko... naiwne. Życie zweryfikowało, więc własny interes zwinąc musiałam, z pracy na etacie też niemal i teraz stoję i dumam, bo wrócić chcę tylko nie na pełen rozbieg- wiesz co mam na myśli, szczególnie, że maluch jeszcze mnie bardzo potrzebuje. I właśnie o tym pisąłam w ostatnim poście, że pieniądze to nie wszystko, ale jednak ważna rzecz ;)
    Pierwsze zdjęcie to dobry wybór na profesjonalną stronę, patrzy na mnie kobieta pełna energii, z błyskiem w oku- znaczy, że jej się chce i radością na ustach- znaczy się, życzliwa i pogodna. Efekt super. Dobrze, że Cię mąż namówił na te zdjęcia. Bo drugie i trzecie to jesteś coraz bardziej uśmiechnięta i jakby mniej skrępowana na tych zdjęciach- włos za ucho ;) O ile dobrze wywnioskowałam kiedyś tam, czytając między wierszami, to czy Ty przypadkiem nie jesteś terapeutą ( a już ostatni komentarz u mnie o alkoholikach nasuwa mi myśl, że pracujesz z osobami uzależnionymi ;) ?
    Pozdrawiam serdecznie Aniu i trzymam kciukasy za powrót do życia zawodowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ale twój maluch to jeszcze maluch . Moje młodsze kończy 5 lat :):) jeszcze masz czas na powroty do pełnej aktywności zawodowej , o ile czynnik finansowy nie decyduje .
      Nie , nie pracuje z osobami uzależnionymi , ale w Pl tak , albo tez ;)

      Usuń
  14. Na tych zdjeciach wzbudzasz zaufanie. Masz sympatyczna twarz, piekne rysy.. Profesjonalne zdjecia maja to do siebie, ze czesto osoby sa na nich zbyt powazne... U Ciebie gdzies tam bladzi fajny usmiech, co wskazuje, ze jestes otwarta i mila. Na mnie robisz dobre wrazenie - napewno zaufalabym Tobie jako profesjonaliscie.... Powodzenia ba drodze zawodowej Aniu!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Cię kupuję. Chyba nawet tępe noże bym od Ciebie kupiła, albo i komplet garnków za niebotyczną sumę. Tak Ci ufam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba dobrze ze nie mam nic współnego z handlem :)

      Usuń
  16. No i super że wracasz do pracy bo życie zawodowe i samorealizacja są bardzo ważne! :) Ja trzymam kciuki abyś w pracy czuła się jak ryba w wodzie! Na zdjęciach wyszłaś bardzo ładnie, zwłaszcza na pierwszym a to jest sukces bo na tych oficjalnych to większość ludzi wygląda paskudnie albo jakby im się chomik przekręcił;) Nie wiem czy fotki oddają Twój charakter bo właściwie się nie znamy ale napewno wyglądasz bardzo sympatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myśle, że jest ogromnie ważne, zwłaszcza ,że te najważniejsze dorastają i mamę zostawiają w końcu......Ja zazwyczja siebie nie lubię na zdjęciach ,a na portretac wogóle, dlatego dla Margo mam pełen szacunek

      Usuń
  17. Z pewnością mąż zna Ciebie najlepiej, więc jest tak jak mówi :-) Nam trudniej ocenić jednak niezaprzeczalnie muszę stwierdzić, że wyglądasz Pięknie i Profesjonalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudno mi powiedzieć, czy zdjęcie przekonuje, bo nie wiem co robisz - czego innego oczekuje się od architekta wnętrz, a czego innego od księgowej. Ale na pewno widzę spokojną, sympatyczną i zrównoważoną osobę.
    Nie wiem czemu blogger zmienia jakość zdjęć, ale zauważyłam, że u mnie nasyca kolory i czasem mam twarz jak indianin, choć u mnie tego nie ma;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w mojej profesji ta" spokojna, zrównoważona i empatyczna "jest potrzebne najbardziej

      Usuń
  19. Masz mądre, dobre oczy. A to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to samo pomyślałam kiedy zobaczyłam zdjęcie :) Drugie zdecydowanie najlepsze!

      Usuń
  20. Powodzenia Ci zycze w pracy. Mam nadzieje,ze rozwiniesz w niej skrzydla i bedziesz kobieta spelniona. Zdj€cia przepiekne, ale ja bym wybrala chyba to pierwsze. Prosze pani, czapka z glowy.
    Pisz prosze wiecej o macierzynstwie, bardzo lubie czytac Twoje sposrzezenia.
    Sorry, ze bez pl znakow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrazenie ,że praca jest tylko dopełnieniem moijego spełnienia, ja wybrałam pierwsze :)

      Usuń
  21. wg mnie zdjęcie nie jest w stanie oddać profesjonalizmu, to jest stan, który się osiąga, dobrze zrobiona fotografia, przekonuje do Ciebie, bo masz dobry uśmiech, wesołe spojrzenie, budzisz zaufanie, fotograf cel osiągnął, wzbudzasz zainteresowanie, gdym ja otrzymała ofertę z taką fotografią, zainteresowała by mnie osoba. Często w mojej pracy mam kontakt mailowy opatrzony fotką rozmówcy, ma się wrażenie/namiastkę znajomości. Nie wszystkie fotografie przemawiają do nas, jedne wzbudzają sympatie inne są na zasadzie - strzał w kolano, bez kija nie podchodź. Aniu ty wyglądasz po prostu bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z twoimi tezami własnie w 100% zgadza się mój mąż i dlatego wysłał mnie na profesjonalne zdjęcia, a nie wyciął jakieś zdjęcie z wycieczki :) pomijając oczywiscie fakt że na 80% mam okulary słoneczne

      Usuń
  22. Bardzo ładne te zdjęcia, wyglądasz profesjonalnie, ale wzbudzasz zaufanie:)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka łagodność od Cię bije...:))) I do tego jesteś piękna!!! I mówię, to bez żadnego fałszywego słodzenia!
    A najlepiej wyglądasz na tych bez fotoszopa! Nie wiem czemu... Naturalniej chyba..
    No i młodo!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U hu hu toś polała tu miodu ;);)

      Usuń
    2. oj tam zaraz! masz taką klasyczna urodę, że zawsze będziesz pięknie wyglądać:D

      Usuń
    3. :) jak się nie roztyję :)

      Usuń
  25. Zdjęcia bardzo ładne:)))wyglądasz profesjonalnie i moim zdaniem wzbudzasz zaufanie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za tak prychylną opinie

      Usuń
  26. Zdecydowanie jest ciepło, a Twoje spojrzenie budzi zaufanie. Jak robiłam zdjęcia na plakaty wyborcze, to fotograf mi mówił, że najważniejsze są oczy - żeby nie mówiły czegoś innego niż cała reszta. Fotograf u Ciebie się spisał, bo wszystko razem świetnie gra :) No to życzę mnóstwa sukcesów w tym nowym zawodowym rozdziale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , na to tez zwracała uwagę fotografka , godzinna sesja z praca nad postawą i ... Zrelaksowaniem mięśni twarzy i właściwym skupieniem oczu ;) ale rezultat mi sie podoba . Nie jestem spięta jak zazwyczaj na tego typu fotografii

      Usuń
  27. Piękna, młoda kobieta z ciepłym uśmiechem i mądrym spojrzeniem, które może uwodzić. Aniu, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że wracasz do pracy :) Życzę samych sukcesów. Zdjęcie wybrane na stronę jest fantastyczne. Budzisz zaufanie i pozytywne emocje. Spogląda na mnie z tego kadru osoba, która wydaje się życzliwa i masz takie ciepłe, mądre spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam już wcześniej , w fundacji zajmującej sie wspieraniem rodzin z dziećmi chorymi na raka . Teraz wróciłam do korzeni ;) i na własny rachunek . I póki co merdam ogonem ze szczęścia i mimo stresu , zmęczenia i odkrywania nowych terenów :):)

      Usuń
  29. Fajne fotki i rzeczywiscie takie profesjonalne.Kobiety, które siedzą w domu z dziećmi, zasługują na duży szacun, bo to jest ciężka praca. Ja też obecnie jestem na urlopie na poratowanie zdrowia, więc wiem, że w domu zawsze jest coś do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja się z tym absolutnie zgadzam :) TO czas absolutnie bezcenny ,zwłaszcza dla dzieci. I choć wiem ,że są kobiety ,które lubią ten domowy rytm życia, mnie zaczęło brakować pracy. Samorealizacji. I uparcie dążyłam do .....zawodowej niezależności.
      Urlop od pracy miałam przez kilka ostatnich lat co chwilę - macierzyński, wychowawczy teraz chce mi się pracować :)

      Usuń
  30. Drugie zdjęcie "wzbudziło" największe zaufanie i sympatię :)
    A swoją drogą gratuluję kochana !!! Ja ostatnio jestem żyje w zawieszeniu. Męczy mnie praca 8h przy biurku, ale brak mi odwagi i samozaparcia do zmian...ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO cię dobiję, ja pracuję 2 razy w tygodniu po 5 h i może drugie tyle w domu za bardzo uczciwe wynagrodzenie :) jasne to początki jest trochę stresu ,ale warto :)

      Usuń
  31. Ale Ty masz oczy! Takie wesołe iskierki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielone, co zawsze zaskakuje mojego męża :)

      Usuń
  32. Ale fotki!!!! Pięknie wyglądasz!!!!
    Ja daję sobie jeszcze rok luzu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze, to czas ktorego nigdy nie odzyskasz jak go roztrwonisz w pracy.

      Usuń
  33. Bardzo pozytywne zdjęcia .Ciepłe , sympatyczne .
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu na fotlach widac ciepla budzaca zaufanie profesjonalistke. Ja tez stoje przed dylematem. Nie musze, chcialabym ale chyba bie teraz ale otoczenie sprzyja i nie wiem co robic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejmiesz decyzję. W zgodzie z sobą samą. Wtedy kiedy będziesz gotowa, a nie wtedy kiedy wydaje ci się ,że ccesz .

      Usuń
  35. Miałam to szczęście i widziałam Cię w realu. I zaufałam Ci już wtedy...
    Na zdjęciach wyglądasz pięknie, powtórzę za innymi dziewczynami, emanujesz ciepłem, dobrocią i jak najbardziej profesjonalizmem.
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana, twoją opinię cenię wyjątkowo. może właśnie,że Ty masz nie tylko wyobrażenie ,ale i realny kontakt ze mną . Mam nadzieję ,że kiedy będę w sierpniu to również uda nam się spotkać :)

      Usuń
  36. Aniu, bardzo ładne, z pozytywną energią zdjęcia. Wyglądasz naturalnie i bije od Ciebie ciepło. Fajnie, że dobrałaś białą koszulę, uzyskałaś świetny efekt świeżości. Z pewnością wyglądasz profesjonalnie. Nie jestem ekspertem, ale w swojej dotychczasowej pracy ze studentami (np. szkolenia z zakresu tworzenia CV i listu motywacyjnego) wielokrotnie zwracałam uwagę właśnie na odpowiedni dobór zdjęć. Twoje, moim skromnym zdaniem, wywołują same pozytywne skojarzenia. Życzę Ci powodzenia w pracy, oby była dla Ciebie jak najbardziej satysfakcjonująca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie miło mi się to czyta. Miało takie być, świeże, spokojne, empatyczne.
      JEst. Zawsze była.
      dziekuje

      Usuń
  37. Och, już widziałam ten post wcześniej, ale jakoś czasu nie było, żeby napisać komentarz.
    Widzę teraz Twoją całą twarz i mądre oczy. Pięknaś Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      wstawiłam bo pomyślałam ,że mało portretów u mnie, zawsze za okularami słonecznymi :)

      Usuń