wtorek, 16 czerwca 2015

Bumerang




Jak bumerang wraca do mnie ta fryzura :)
średnio co 2-3 lata.








Wracają też kolory - te trzy
tym razem w wersji na nagły atak lata :) 34 st


Bluzka jest nowa.To tak odnośnie celibatu zakupowego.



wystąpili
Bluzka -Promod
Spodenki  H&M
Sandały Birkenstock
Torebkaa 5t Avenue
Apaszka Veritas

i hmmm pozostając w kolorystyce ale zmieniając porę roku


zrobiłam dla mojej córki tort urodzinowy :0 biszkopt przełożony drzemem morelowym ,ale dzięki masie cukrowej i kupionym w Auchan plastikowym lalkom wyszło dzieło sztuki .
Tak łatwo jest spełniać marzenia ,małych dzieci.....i tak  bardzo mnie  to uszczęśliwia


74 komentarze:

  1. Ja też mam takją swoją fryzurę do której wracam co kilka i jest to jak powrót do domu po długiej nieobecności ;)
    Zajebista ta Twoja, zwłaszcza wyraźnie dłuższy przód, takiej ostrości w wyglądzie Ci trzeba, bo masz Charakter! Trza to tak podkreślać, myślę ;) :)
    A dla Córci 100 lat na urodziny od ciotki Sivki i całus w słodki buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ciociu Sivko ;);)
      Myślisz ?! Moze podkreślać łagodność , ktora tez w sobie mam ;) obok tej siły

      Usuń
  2. F A N T A S T C Z N I E ! Nowa fryzura ma charakter. Ogromnie mi się poddobasz :-)))))).

    Tort to naprawdę arcydzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Lubie ja bardzo . Zwłaszcza prosto od fryzjera ;)

      Usuń
  3. Bardzo udana zmiana, pasowałoby mi jeszcze podkreślenie tego mocnego cięcia kolorem.
    Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tez chodzi mi po głowie .... Ale póki co nie mogę sie zdecydować :):) naturalne maja niewątpliwa zaletę - nigdy nie ma odrostu

      Usuń
  4. Fruzura świetna, bardzo twarzowa i kobalt też piekny na lato.
    Dla Twojej Księżninczki wszystkiego tylko co dobre i moc buziaków !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej fryzurze.
    A tort - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Z tortu jestem wyjątkowo dumna

      Usuń
  6. Aniu, i bardzo dobrze - bo fryzura jest świetna.
    Wyglądasz w niej bardzo młodo, bardzo estetycznie i - po prostu - bardzo ładnie.

    Masz do niej idealne włosy - miękkie, ładnie się układające.
    Kto jak nie Ty ma ją nosić?

    I zazdroszczę talentu do robienia takich cudeniek, jak ten tort - mój pewnie trafiłby na JoeMonstera, gdybym gdzieś wrzuciła zdjęcie tego, co mnie by wyszło przy próbie stworzenia podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do fryzury myśle ze jest nowoczena i dodaje dynamiki . I mimo ze cała rodzina kręci nosem sie zdecydowałam .
      Talent - niewielki - dlatego lalki plastikowe , a znam pania ktora je lepi sama ;);)

      Usuń
  7. Bardzo charakterna ta fryzura i świetnie do Ciebie pasuje. A tort to prawdziwe dzieło sztuki - sądziłam, że zakupiony w cukierni! Czyżby Twoja córa też była wielbicielką Elzy i Anny? Mam to samo u siebie w domu. Mam tę moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tom ja uczyniła ;);) tort :):)
      Byłam na kursie pieczenia , w końcu niejeden przyjdzie jeszcze mi zrobić :):)
      Taaaa idolka . Minęła mnie mania na PetsShopy , My Little Pony czy Hannah Montana - były Monster High , jest Elza

      Usuń
  8. Dłuższy przód, krótszy tył? To znaczy, że mamy takie same fryzury;)
    Ale ten tort to szok! Piękny. Jesteś cukiernikiem?:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) to masz piękną fryzurę ;)
      Nie nie jestem cukiernikiem , co więcej nie mam zbytnio talentu plastycznego .... Ale dzięki gotowym masom cukrowym niewielki to wyczyn - walec plackiem obłożyć

      Usuń
  9. No i bardzo dobrze, że wracasz do takiego cięcia, bo naprawdę korzystnie wyglądasz. Kobieta z pazurem :) Bluzka kapitalna na takie upały i pewnie nie jeden raz wykorzystasz.
    Sto lat dla córci, spełnienia marzeń, co jak widać czynisz :) Nigdy torta nie piekłam, ale chyba skuszę się na przyszły rok, bo ten co zamówiłam teraz na roczek dla mojego synka, nie spełnił moich oczekiwań. A Twój wygląda smakowicie :) Wcale nie taka msla rzecz zrobić tort, więc szacun ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Tez tak myśle . Choć lobby rodzinne protestuje :):)
      Środek bardzo prosty ;)

      Usuń
  10. No i dopęłaś swego z tymi włosami,oj Ty nieposłuszna :))
    Chciałam patrzeć jak rosną....ale ta tez fajna,pasuje do Ciebie :)
    Tort Ci wyszedł pierwsza klasa,masz zdolności,no,no :) ale ta powłoczka chyba nie jest dobra,co ? raz próbowałam ...i zdecydowanie wolę środek :) Był czas ,że na wiele uroczystości w domu robiłam tez sama torty.
    Uściski dla Córci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to bardzo spontaniczna decyzja była. Planowałam zapuszczanie i moze podcięcie zeby obciąć resztki po farbach i jak już pojechałam ... To poszłam po całości . I nawet żałowałam . Ale żałość już przeszła- krótsze są po prostu wygodniejsze i mam wrażenie odmładzające ;)

      Masa cukrowa z barwnikiem , moim zdaniem absolutnie niejadalna ;);) choć jedno moje dziecię zjadło .w środku lekki biszkopt :)

      Usuń
  11. Aniu, ślicznie wyglądasz a mała księżniczka urocza. (z niebieskimi barwnikami ostrożnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , gorsze są chyba tylko czerwone , na szczęście masa jest mało jadalna :)

      Usuń
  12. Fryz wymiata! Klasyk, ale z pazurem! I zgadzam się z dziewczynami z góry, że dodaje charakteru!!! Niby Ci go nie brak, ale fryzurka jeszcze pomogła:D
    Kolory wciąż mi się podobają, więc całość - bomba!:))

    100 lat dla najsłodszej księżniczki na świecie!!!!:*

    Tort wyszedł ekstra!!!
    Ja też na każde urodziny robiłam synkowi torta... z gotowych produktów:D
    Bo chciał od mamy... a ja z pieczeniem na bakier;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Hola to co było w środku sama piekłam ;);) tylko masę cukrowa kupiłam i rozwałkowałam i biszkopt oblozylam ;)

      Usuń
    2. Aaaa! To szacun!:)))
      Ja oczywiście gotowe płaty, gotowy krem... ale za to sama tworzyłam resztę;))

      Usuń
    3. Edytka liczy się gest....
      dodam ,że do szkoły góre z muffinek zrobiłam i też się zdobniczo wyżywałam,,,,na gotowcach..

      Usuń
    4. Pewnie, że najważniejsze to, że przez mamę zrobiony:D

      Ania, u Soniu podczytałam, że w sierpniu na wschód Polski jedziesz... Ciekawam gdzie? Bo ja też:))) Tylko nie wiem jeszcze dokładnie kiedy, ale do Białej Podlaskiej:))) W okolicy będziesz?

      Usuń
    5. 256 km na południe do Białej Podlaski, 3h33 minut jazdy autem :((((((

      Usuń
    6. łeee...to daleko... aczkolwiek my tam planujemy wycieczki...np. Kazimierz Dolny, Dęblin:D

      Usuń
    7. My tez ... Zwierzyniec , Rzeszòw, Sandomierz , w porywie moze Lublin ale to dość daleko ...

      Usuń
    8. To rzeczywiście daleko... :(((

      Usuń
    9. A w Luksemburgu państwo nie ma takiej odleglosci jadąc nawet północ - południe ;)
      Bo wschód- zachód autostradą to 43 km ;)

      Usuń
  13. No i bardzo dobrze, bo pieknie ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu ślicznie Ci w tej fryzurce ale ja jednak wolę Cię w dłuższych :)) stylizacja kolorowa, letnia, zazdroszczę tych upałów u Ciebie... co do torcika to naprawdę zdolna jesteś, mnie by cierpliwość, a raczej jej brak nie pozwolił takie coś piękne zrobić, buziaki dla Twojej uroczej córci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , są kobiety długowłose co lubią długie włosy .... Mnie chyba już w długich po prostu niewygodnie

      Usuń
    2. Kiedym była młoda to miałam zawsze długie, potem przez jakieś naście lat miałam takie jak Ty teraz, w takiej długości, nie wspominając, żem blondi była ;) Od kilku lat mieszkam w Irlandii i i żem zapuściła długie, zawsze do nich tęskniłam i wróciłam do swojego koloru ;) oczywiście teraz muszę go podkolorować bom już siwki mam ;))) i o dziwo teraz mi jest wygodniej niż jak miałam krótkie :))) to tak o mnie :))

      Usuń
    3. Marzena normalnie chciałabym to zobaczyć :):)
      Bo ja zawsze nosiłam długie , pierwszy raz ścięlam zaraz po studiach , ale to była zupełnie inna fryzura , tez fajna bo sie sama układała i była bardziej zwariowana , a potem urosły do slubu .... A potem to jak Ala miała z rok to odkryłam boba .... I tak sobie co jakis czas ścinam :):)
      Wygodniej bo codziennie myje po bieganiu i mam 10 minut na suszenie ;)

      Usuń
    4. O rany codziennie? to nie dla mnie, nie cierpię myć włosów, ok kiedyś na bloga wrzucę fotkę z blondi, na insta wrzuciłam, to Tara skomentowała, że całkiem fajnie mi było w blondi ;)) jak to moja mama mówi "takiej kundzie to undzie " hehe

      Usuń
    5. nie muszę jak nie biegam.....

      ale biegam :)

      Usuń
  15. Świetna zmiana - wyglądasz tak "rasowo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna fryzurka:)))bardzo Ci pasuje:)))tort faktycznie dzieło sztuki ale i solenizantka prawdziwa księżniczka:)))Wszystkiego najlepszego dla Oli:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myśle , choć lobby długowłose w domu silne ;)

      Usuń
  17. Och Aniu, ta fryzura jest stworzona dla Ciebie! Bosko ;)
    I wszystkiego najlepszego dla pięknej solenizantki!
    Moja Natalka dzień wcześniej skończyła 4 latka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby tylko bez fryzjera tak pieknie wychodziła :)
      Ola jest z 10 czerwca , z przesunięciem był kinder bal

      Usuń
  18. Bardzo dobra fryzura. Wyglądasz super, to taka na Victorię B. świeżo, młodo, z pazurem. Wow. Aniu cała dzisiaj wyglądasz super, może to fryzura, może torba, może bluzka, nie ważne. Ważne że całość bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrałam w slowa to jak sie czuje :)
      Ubranie - idealne w upał :)

      Usuń
  19. Podzielam entuzjazm poprzedniczek - fryzura bardzo Ci pasuje! Klasyczna, ale lekko zadziorna - super!
    Kolory oczywiscie rowniez pieknie skomponowane, lubie Cie letnich wersjach;) U nas jeszcze nie ma pelni lata...:(
    Pozdrawiam. Anka
    A torcik przecudny - buziaki urodzinowe dla Malej Ksiezniczki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło sie to czyta :)
      Lubie sie w tym wydaniu :)

      Usuń
  20. Szczerze powiedziawszy to podobasz mi się bardzo z fryzurą ślubną, tzn. w długich włosach. Ale nie żeby ta była zła, jest ok, ale tamta...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze to bardziej kolor ?!?!
      Bo wiele osób na zywo tez twierdzi ze lepiej w krótszych

      Usuń
  21. Tort świetny.
    Fryzura b. twarzowa. Ja do fryzjera chodzę średnio raz na rok. Zawsze jednak stawiam na tę samą, sprawdzoną kombinację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja mniej więcej tez w tej częstotliwości ;)

      Usuń
  22. O rany!!! Mała Elza :D. Zosia zachwycona jest piosenką, którą śpiewa Elza po ucieczce z zamku. Podśpiewuje sobie razem z nią i rzuca rączkami zaklęcia :D. Reszta bajki jej nie interesuje ;)
    Tort jest przepiękny!!!! Muszę się wreszcie zmobilizować i zrobić sama na 3 urodzinki Zosi :D
    Stylóweczka sympatyczna, letnia, a fryzurka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , moje dziewczyny odgrywają całe scenki :) chodząc w ręcznikach w roli płaszcza :)
      Polecam gotowe masy cukrowe :) proste i efektowne jak widać :)

      Usuń
  23. Bardzo mi się podoba ta fryzura więc dobrze, że wróciła. Ładna bluzka w ładnym kolorze, ze spodenkami super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj!! Pięknie Ci w tej fryzurce i dobrze że tak powraca, wie co robi ;-). Hihihi Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co jesteś pewna,że zapuszczasz ?!

      Usuń
  25. a ja uwielbiam te twoja fryzurę i te zmysłowa bluzeczkę :) wszystkiego dobrego córeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bumerang ale twarzowy ;) Bardzo ładnie to niech wraca. A tort na prawdę rewelacja wizualna , bo jak smakuje nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie wiem ... Z zasady nie jadam tortów ;)

      Usuń
  27. bardzo ładnie Ci e tej fryzurce! więc nie dziwię się ze wraca :)

    a talentu do wykonania takiego torta zazdroszczę, właśnie zbliżają mi się urodzinki 5 latka i tort Angry Birds mu się marzy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązanie jest proste -masa cukrowa ;) i plastikowe gadżety ;)
      Dzięki Kasiu

      Usuń
  28. A ja tam jestem zwolenniczką krótkich, ewentualnie półdługich fryzur, takich co się przy nich narobić nie trzeba i jak dla mnie wyglądasz super ekstra bomba:)

    Hmm ja do pieczenia dwie lewe mam, a na sobotę jakieś ciasto do szkoły Starszaka muszę ulinić, już się stresuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przy moich niezdyscyplinowanych włosach teraz mam więcej roboty ;) choć zaleta jest ze szybciej schną :)
      Zrób jak Tara z gotowców ;)

      Usuń
  29. Pięknie Ci w tym bobie...Ja uwielbiam takie fryzury. I decyduje się na nie jak mi odrasta grzywka...trochę sobie na niego "poczekam" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby mi sie jeszcze układał zawsze jak prosto od fryzjera ;)
      Ale tez złe nie jest

      Usuń
  30. Ładnie Ci w tej fryzurze więc nic dziwnego, że do niej wracasz. No i krótkie włosy na lato są pewnie bardzo przyjemnym rozwiązaniem;)
    Tort wygląda jak cukiernicze dzieło sztuki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i nie ;);)
      Bez suszarki i okrągłej szczotki ani rusz ....
      Ale szybciej schną , a to dla mnie priorytet :) bo biegam rano i po myciu głowy trzeba szybko wskoczyć w tryb życia ....

      Usuń