poniedziałek, 22 czerwca 2015

Inaczej




Pomyślałam ,że ostatnio to co pojawia się na blogu, choć odzwierciedla bardzo to noszę na co dzień i w czym dobrze się czuje to.....wieje nudą. Pochłania mnie szary dres i nie chce mi się stroić...nakładam stare sprawdzone zestawy , pewniaki na szybko i już....

Dziś więc nieco inaczej. Wersja na randkę z mężem... w końcu mieliśmy rocznicę :)
oddaliśmy dziewczynki pod opiekę przyjaciół, a sami ruszyliśmy na spacer. A j a po raz pierwszy od dawna ubrałam szpilki (choć na bruku nieco pożałowałam)....ale ...co tam ....jedna taka noc w roku






 Wystąpili
Spódnica - Mohito
Bluzka- H&M
Szpilki Next
Naszyjnik - targ w Guardamar del  Sequera
Torebka - niepotrzebna, kieszeń męża :)

72 komentarze:

  1. Przede wszystkim gratulacje z okazji rocznicy.
    No i pięknie, ale randka z mężem zobowiązuje. :)
    I widzę turkusowy naszyjnik. :)
    Miłego dnia Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,ze turkusowych naszyjnikow mam najwiecej ......
      Dziekujemy :)

      Usuń
    2. HIHI, ja też... i ciągle kupuję nowe... :)

      Usuń
    3. Chyba to już tak , ze to taki letni kolor :):) do bieli idealny :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę, że możesz nosić topy-tuby. U mnie bez stanika taka opcja odpada.
    A zestaw, choć prosty, bardzo mi się podoba, tym bardziej, że wzbogaciłaś go w ciekawy naszyjnik i dość odważne buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedzial ,ze jestem bez stanika.....pozwalałam sobie na to jak byłam nastolatką, teraz nigdy. Zawsze staram sie miec idealnie dopasowany. Tutaj tez - cielisty, bez szwowy i bez ramiączek, dobrze dopasowany żeby niezjeżdzal - triumph jest niezawodny

      Usuń
    2. A to mnie też sprytnie oszukałaś z tym stanikiem. Muszę takiego genialnego poszukać!
      Zestaw idealny na randkę z mężem. Życzę częstych randek, nie tylko z okazji rocznicy!

      Usuń
    3. No wy serio myślałyście ,że bez ???!!!???!!

      Usuń
    4. Jak na randkę, to bez;)))

      A poważnie, to rewelacyjnie wyglądasz!!! Seksi! Ale bez przesady:D
      Naszyjnika i butów zazdraszczam szczerze!!!!

      Mąż był chyba zachwycony... Szczególnie topem:D;)

      Usuń
    5. No co Ty !
      Przecież bielizna podgrzewa atmosferę ... ;)

      Usuń
    6. No...to tez prawda:D

      I mam coś na pazurki ;) Może na Twoje miękkie pomoże. Odżywkę ALESSANDRO EXPRESS NAIL HARDENER - używa się jej raz w roku przez 4 tygodnie!
      Można ją dostać w Douglasie lub w sklepach internetowych. Może kosztować nawet 60 zł, może się trafić taniej. Ale siostra mówi, że warta swej ceny:))
      Bo to moja siostra jej używała. Dzisiaj się zgadałyśmy i od razu mi się przypomniałaś:)))

      Usuń
    7. zapiszę ,spróbuję

      bo dotychczasowa ,kontrowersyjna Diament coś tam i 8w1 Everline działa do czasu kiedy nie zaczynają pękać dziwnie wysoko, ponoć wywołuje oichidonychię czyli odwarstwianie się paznokcia od macierzy u osób uczulonych i .... coś w tym jest...

      Usuń
  3. Aniu cudownie wyglądałaś :)) nie rozumiem czemu wstydzisz się swojego seksapilu, który z wyczuciem eksponujesz ( to tyczy się też do Twojej wypowiedzi z poprzedniego postu.. a czytam :) Proszę częściej mnie tak zaskakiwać i nie przesadzaj z nudą u siebie .. pozdrawiam :)) aaa gratulację jeszcze raz pięknej parze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Marzenko to nie tak, lubie i swoją kobiecosc i swoj seksapil, ale w takim subtelniejszym wydaniu- tu odkryte ramiona albo nogi albo dekold nigdy razem. Tak ,tak uwielbiam.
      Obcisła mini to troche taka kawa na ławę, nieco tandetna........ot tak mam ....inaczej nie potrafie wyjasnic

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!:)
    Bardzo lubię połączenie bieli z czernią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez :) jak widac
      Dziekuje bardzo za zyczenia

      Usuń
  5. Ja chcę zobaczyć buciki z bliska :-) No naprawdę pięknie. Odsłonięte ramiona wyglądają niezwykle kobieco. PIęknie talia. super. Wszystkiego co najlepsze dla Was :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem postaram sie pamietać o zbliżeniu :):)
      Tak ramiona są kobiece :):) dziekuje za komplementy

      Usuń
  6. No ślicznie szpileczki jak tralala :) Gratulacje i więcej takich dni !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo fajnie :))) zazdroszczę wszystkim kobietom,które mogą nosić takie topy,są urocze ,kobiece..
    Ja bym musiała się kłócić o te szpilki ,gdybym chciała wyjść w nich na spacer haha
    Ale Ty masz talię osy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu niby nie mozesz nosić ?!
      I o co chodzi ze szpilkami ?!
      Ale złudzenie optyczne z tą talią ;);)

      Usuń
    2. Ze szpilkami chodzi o to,że jak byśmy szli na spacer ,to mój R jestem pewna ,że by powiedział-albo przebiorę na płaskie,albo on nigdzie nie idzie haha. Pierwszy wróg szpilek :) zwłaszcza na spacerze,także nie mam lekko,aczkolwiek w sumie teraz myślę już tak samo.
      Do topu mam za duży biust,musi być stanik z ramiączkami.

      Usuń
    3. No duży biust to jest to pewne ograniczenie ;)
      Eee tam .... Spacer z auta do restauracji i trochę po miescie ... Posiedzieć na ławce i popatrzeć w niebo .... I szpilki by mu przeszkadzały ?!?!

      Usuń
  8. Tym strojem niewątpliwie rozgrzałaś Męża - super sexy ! Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuda?? Nie, ja nie zauwazylam... To po prostu jestes Ty - prosto i kobieco, z klasa... A dzisiejszy zestaw - po prostu idelany! W Twoim stylu, swietnie dobrane dodatki - buciki i naszyjnik sprawily, ze jest sexi i oryginalnie. Poza tym stroj pieknie podkreslil wszystkie Twoje atuty - Maz mial powody do dumy!!!!
    Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ;);)
      Było bardzo romantycznie .....

      Usuń
  10. No, Ania... Kopara mi opadła. Powiem Ci, że taka sexi stylówka bardzo Ci pasuje. Wydobywa to coś z Ciebie, ten pazurek ;) :) I kapitalne butki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jest moc! Mega kobieco, sexownie :) Biała spódnica ślicznie się uklada, a szpilki to musowo na randkę, te podkreślają Twoją atrakcyjność :) Mąż był pewnie wniebowziety, że ma obok taką śliczną kobietę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy:D Piękny, kobiecy strój:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, pięknie! z tym naszyjnikiem super! :) i tutaj te sandałki są rewelacyjne!!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że zastanawiałam sie jak je tutaj odbierzesz ?!?! ;)

      Usuń
  14. Piękna i kobieca. Zestawienie idealne na rocznicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahh nigdy nie myślałam o sobie piękna ;)

      Usuń
  15. Butki tak;spódniczka tak; tylko mi brakuje czerwonego dodatku ;-(; n ale poniekąd mam zboczenie na punkcie czerwonego białego i czarnego ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był turkus :):)
      Ja lubie bardziej z żółcią ...
      Ale ale ... Czerwone były paznokcie u nóg ;)

      Usuń
  16. no Aniu jak rocznica to trzeba sie dowalic! takie klasyki bardzo Ci pasuja i lubie Cie w takich topach, w czyms takim moje cycki wygladaja jak nalesniki wiec popatrze jak innym w tym ladnie :D

    buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co by Freud powiedział , nota bene z Wiedeński lekarz na takie przejęzyczenie ;)
      Dowalić - odwalić ;);)
      Zostańmy przy tym ze nikomu nie dowaliłam , tylko sie wystroiłam ;) i randka to dobry powód :):)
      Dobry stanik to podstawa :):)

      Usuń
  17. Ależ piękna, piękna... Możesz śmiało tak o sobie myśleć!!!

    P.S. Za rok mamy z Miśkiem okrągłą 5 rocznicę!!! Już kombinuję jakiś wyjazd tylko we dwoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie !!!! My tez byliśmy tylko we dwoje w Paryżu :):) , bo 6-sta już we czwórkę w Amsterdamie :)
      A w tym roku ufundowaliśmy sobie .... Kino :)
      Wielki ekran i projektor i wczoraj oglądaliśmy Gwiezdne Wojny na dużym ekranie !!!!

      Usuń
  18. Wspaniały zestaw, bardzo mi się podoba. A mąż na pewno był zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest świetnie Aniu, na randkę z mężem w sam raz. Podobasz mi się w takim kobiecym wydaniu...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) sobie też się podobam i bardzo lubię ...żeby jeszcze klimat sprzyjał :)

      Usuń
  20. Oj a ja rozumiem Twoją potrzebę żeby wskoczyć w szpilki, zwłaszcza gdy jest ku temu taka okazja!!! :) Szpile genialne, fajnie Ci w takim wydaniu, choć faktycznie dresy wciągają;) Nie daj się!!!;) ps. super masz fryzurkę, wiem że już wszyscy chwalili a ja z opóźnieniem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jakoś na co dzień to ostatnio nie chce mi się szpilek, wogóle kiecek nawet ...no mam taki okres negacji samej siebie, więc komplementy są mi bardzo potrzebne.

      Usuń
  21. Pięknie :) Spódnica super .Torebka dla mnie element podstawowy , bez jak bez ręki .
    Aaa i buty też super ! To musiała być randka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię zostawiać ... bo jak wezmę to potem się wypycha kluczami i portfelem męża :)

      Usuń
  22. Kochana u mnie z torebką jest wręcz odwrotnie, jak tylko nie chcę jej wziąć, np. na spacer słyszę od razu protesty mojego chłopaka, bo zazwyczaj podrzuca mi tam swój portfel oraz klucze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie tak jest :) ale ja sporadycznie protestuję w ten sposób :)

      Usuń
  23. Szczerze? prosty, nie jakiś wielce oryginalny zestaw, ale tak mi się podoba, że cię tu prawie zeżeram przez monitor. No kobieta z krwi i kości, z super wdziękiem i figurą! Szpileczki cudne, spódnica też. Miód malina.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie:))))))))))))))turkusowy naszyjnik pięknie podkreśla Twoją urodę:)))masz bardzo ładną figurę:)))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo bardzo dobrze dobrany strój - te figurę dobrze eksponujący i maskujący defekty ;)

      Usuń
  25. Aniu, łał:) seks bomba z Ciebie :) ta kreacja idealnie podkreśla Twoje atuty:) musisz częściej chodzić na randki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och na takie bardzo chętnie , ale dziewczynki mają obiekcje do do ich braku udziału ;)

      Usuń
  26. WOW!!! Moje ulubione kolorki, cudowny look!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha kolorków to raczej tu nie ma ;)

      Usuń
  27. Takie zestawy bardzo lubię latem nosić, ślicznie i bardzo zgrabnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. To mój styl dlatego bardzo mi się podobasz w takim eleganckim wydaniu.

    Śliczny top i spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  29. woooooow, więcej nie umiem powiedzieć, ale powinnas tak częściejjj:)

    OdpowiedzUsuń
  30. woooooow, więcej nie umiem powiedzieć, ale powinnas tak częściejjj:)

    OdpowiedzUsuń