środa, 3 czerwca 2015

Po raz trzeci



Po raz trzeci wywołuję do odpowiedzi wzorzyste spodnie.  To trzecie w mojej kolekcji. Jak na konserwatystkę w ubiorze i osobę ,u której w szafie do niedawna były zaledwie dwie pary jeansów i jedna para białych lnianych szwedów......to całkiem niezła ta kolekcja :)




Tylko z tą parą mam ten problem, że pasuje mi tylko do czerni.


 I skórzanej ramoneski co nadaje mi wygląd starego metala :) zobacz tu
Tym razem do t-shirtu i części garderoby zwanej bolerkiem... hmmm zakładam tylko pod coś , jako docieplacz podkurtkowy. Bo w dniu naszej wycieczki pogoda była typowo luksemburska, czyli zimno-ciepło, słońce-deszcz.




czasem zakładam jeszcze do błękitnej koszuli. I na tym kończą moje pomysły na te spodnie.



wystąpili
Spodnie -Promod
t-shirt nn
Bolero Cassis 
Buty Tommy Hilfilger
Torba - Bocage

przy okazji wyszło ,że koszulka ma inny rodzaj czerni :) a bolerko to nie był dobry wybór :)
a na niesamowitą wycieczkę zabiore was następnym razem ........


wie pary jeansów i jedna para lnianych białych

43 komentarze:

  1. Dobrze wyszło, wcale ta czerń nie taka straszna. Promiennie wyglądasz Aniu :-) buziaki dla dziewczynek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepsze kolorystycznie połączenie tych spodni, nie da się ukryć.

      Kurcze, przez to ,że uzywasz Discus mam problemy z komentowaniem, wylogowało mnie, nie ce ponownie zalogować, jakieś hasla wymaga...któryc co rusz nie pamiętam...

      Usuń
  2. Miałam kiedyś, longlongtajmegoł podobne spodnie do twoich. Uwielbiałam je nosić z białą, lnianą koszulą...:)
    Dziołchy, ale wy som fanje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała, luźna koszula, może być ciekawym rozwiążaniem, chyba mam odpowiedznią ......

      Usuń
  3. Bo z czernią to wszystko i zawsze, taka prawda i nic tego nie przebije.
    Ale jakbyś z beżobrązami popróbowała? Zwłaszcza, że Ci w nich dobrze. :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt. ALe turkus z beżobrążami mi jakoś nie leży....

      Usuń
    2. To to jest turkus? Ciemne jakieś się mi wydaje ...

      Usuń
    3. ciemny turkus ;)

      ......wpadający w morską zieleń...

      Usuń
  4. Myślę że z czymś jasny też będzie fajnie:)))bardzo ładne są te spodnie:)))córcie są fantastyczne:)))Pozdrawiam miłe panie serdecznie:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byle się zbyt formalnie nie zrobiło :) Dziekuje Reniu

      Usuń
  5. Siedzę właśnie na tarasie i zaglądam do Ciebie z komórki. Słońce daje mi po oczach i nie za bardzo wzór widzę, wieczorkiem się przyjrzę, ale musiałam napisać, nie mogłam się powstrzymać - rosną Ci modelki w domu, krok i postawa profesjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haaha trafiłaś w sedno , bawią się w Top Model, skad znają to nie wiem, my nawet TV nie mamy....

      Usuń
  6. A biel to nie może być? Fajne te portki, najfajniejsze ze wszystkich Twoich wzorzystych, bo ciemne - a ja uwielbiam praktyczne rzeczy. No i staram się bioder nie poszerzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszula, robiło się zbyt formalnie, t-shirt...cyba wygrywa ten prawie czarny

      Usuń
  7. Fajne są!!! Myślę, że mogą z brązem nieżle wyglądać i będzie w Twoim stylu:D A jak byś chciała zaszaleć, to z czerwienią spróbuj:)))

    Niezły tyłek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi jakoś nie bardzo,,,kolory też mnie ostatnio nie kręcą ...

      Usuń
  8. No a z białą górą ????
    A włosy rosną........
    Masz co raz bardziej podobnego kucyka do mojego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdego dnia sobie obiecuję, że zadzwonię do fryzjera. Poki co moja panna ścięła włosy o ...40 cm....

      Usuń
    2. ładnie wygląda :))
      a młodsza chyba tez ma jakieś takie wyrównane:) a tak jak siostra nie chciała?

      Usuń
    3. ola po bardzo długich negocjacjach ścięla z 10 cm 2 miesiące temu :)

      Usuń
  9. Spodnie we wzorki! Właśnie takich w mojej szafie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne biało-czarno-granatowe są w H&M

      Usuń
  10. Z wzorzystymi mam zawsze niejaki klopot, ale tez mnie do nich ciągnie i nawet mam jedne podobne do twoich. Urocze zdjęcia z dziewczynkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja , więc sama się zdziwiłam,że mam aż trzy pary

      Usuń
  11. To prawda...turkus jest dosc trudnym kolorem. Z czernia zawsze wyglada dobrze. Ja bym chyba sprobowala takze z granatem, ten turkus jest dosc ciemny i mysle, ze niezle by sie te odcienie komponowaly. Poza tym osobiscie to ja bym z nimi poszala i zalozyla do nich np....sukienke! Mini jakas. Np. te Twoja biala koronkowa:). Ale wiesz to moja opcja, bo lubie takie nieoczywiste miksy! Spodnie w kazdym razie jak dla mnie - maja duzy potencjal!
    Buziaki Aniu!
    Ale Twoje Dziewczynki modelinguja, hahaha, jak prosto z wybiegu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam z sukienką...czarną :)
      granat, tak, takie dziś buty były....
      tak tak...top models :)

      Usuń
  12. Spróbuj żółtą bluzkę, albo bordo!!! Myślę, że też będzie fajnie taki zestaw wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz....tylko ja taka kolorowa to nie jestem....ale z miodowo-żółtą bluzką może być dobrze :) dzieki Ruda

      Usuń
  13. Fajne te spodnie, wzór na nich jest bardzo delikatny, przypomniałaś mi, że mam podobne, czarno-grafitowe, kupiłam kiedyś w Londynie. Twoje fajnie wyglądały by w towarzystwie czerwieni, np czerwone trampki lub czerwony t-shirt. Bardzo mi się podoba fotorelacja, córcie cudne modelki. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może akcent czerwieni nie jest złym pomysłem, będę nosić i kombinować :)

      Usuń
  14. Namawiam Cię na kolor do tych spodni. Lekki żółty albo pomarańczowy -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. macie racje , już sprawdziłam :)

      Usuń
    2. Podpisuję się pod słowami. Grażyny. Próbować nic nie kosztuje. :)

      Usuń
  15. Też Aniu namawiam na kolor, próbuj, kombinuj, czekam za efekty...chciałam zobaczyć starego metala ale nie na linku /miał być czy ja źle zrozumiałam?/...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, źle się podlinkował
      poprawiłam, jak bedziesz miała tylko ocotę zerknąć

      Usuń
  16. Ja bym też pokombinowała z luźną białą koszulą, bo portki mają moc!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym też pokombinowała z luźną białą koszulą, bo portki mają moc!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz bardzo dziewczęco w tym zestawie...

    OdpowiedzUsuń