środa, 10 czerwca 2015

Trzy letnie kolory






Letnie temperatury każą na siebie długo czekać w tym roku. Jest szaro i zimne wiatry powodują ,że trudno cieszyć się połową czerwca. Więc tak sobie pomykam ulicami miasta, Luźno, swobodnie i termicznie ciągle asekuracyjnie




Biel, Granat i Żółty to moja fascynacja, moje letnie typy na tegoroczne lato, które mam nadzieje w końcu nadejdzie :)

Wystąpili
Oversizowa Bluza - Vero Moda
SPodnie - Esprit
Buty - Tommy  Hilfilger
Torba - 5t Avenue
Apaszka- Vendette
Biżu Svarowski

62 komentarze:

  1. Haha, to moje granatwożółte buciorki z Decathlonu bardzo by Ci tu pasowały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooo, ukradnę Ci to określenie "ubierać się asekuracyjnie".
    Jak mi go brakowało w słowniku ;P
    A przecież ono najczęściej oddaje pobudki, jakie mną kierują przy wybieraniu stroju na wyjście z domu ;P

    bo z tą pogodą u nas, to idzie zwariować - albo skwary, jak w ubiegły weekend albo dziesięć stopni i deszcz.
    Człowiek łazi ubrany na cebulę.
    I już mu z irytacji szczypior uszami pędy wypuszcza...

    świetną masz tę bluzkę, Aniu!
    mój krój ;) od razu mi w oko wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to podstawa ubierania się w Lux, gdzie pogoda zmienna jak w górac- jednego dnia może być zimno strasznie i gorąco nie do wytrzymania, leć i świecić słońce i to w różnych kombincjach. Powoli staniemy się mistrzami ubieranai asekuracyjnego:)
      a ja się sobie dziwię ,czemu tak długo unikałam oversizów

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba, sama się tak noszę. No może poza tą piękną torbą, bo niestety żółtej nie posiadam.
    Ale jest super, tak stylowo. Jak dla mnie to taki "french chic".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie wiem czy franc, ale jest dość nonszlandzko i ja się w tyym fantastycznie odnajduje

      Usuń
  4. Super jest ta bluzka i to zestawienie kolorystyczne bardzo do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo, ciągle spodnie, bo jednak na sukienki za zimno (z wyjątkiem ubiegłego weekendu, który był aż upalny!). Ładne kolory i rzeczywiście razem wyglądają letnio;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja jestem białospodniowo- sukienkowa, tylko z tymi sukienkami tego juz prawie lata nie umię wystartować

      Usuń
  6. Żółty wprowadza lato i radość:-)))) U nas od kilku dni upały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie maiła zadanie :) zwłaszcza ze to mój ulubiony odcień

      Usuń
  7. Bluzkę zdaje się już chwalilam, podoba mi się bardzo. Za to torba to miłość od pierwszego wejrzenia ;) i kolor i wielkość dka nnie rewelacyjne :) Nas też już temperatury nie rozpieszczają ale nawet jest dobrze, trochę oddechu od upałów nie zaszkodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddech to się łapie jak jest od czego...ciepło było kilka dni w kwietniu....tak bluzxa była już ,ale nadal nosze co mam w szafie więc i musiała się ponownie pojawić zwłaszcza ,że lubię ją ogromnie

      Usuń
  8. U nas Aniu podobnie albo upały, albo zimno...
    Te kolory świetnie komponują się latem. Żółty lubię, torbę już chwaliłam... Apaszka też wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam Cię ciepło! I czekam cierpliwie na mail...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow,bardzo fajnie :) bluzeczka świetna,lubię ten fason,aczkolwiek trzeba na niego uważać,lubi pogrubiać .
    I widzę mokasynki,mój ukochany fason butów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mokasynki zaczynam docenia dopiero teraz :)
      może :) pisałam o nim kiedyś właśnie w tym kontekscie

      Usuń
    2. ja mam też mokasyny na obcasie ,uwielbiam je :)

      Usuń
    3. Ooooo proszę kiedyś zbliżenie :)

      Usuń
  10. Baaardzo nie się widzi takie połączenie!!! Właśnie zajarzyłam, że mam mało żółci w szafie:D
    Super se pomykasz tymi ulicami:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach pomarudzę trochę!!!
    Weekend upalny, a od poniedziałku zimno, wiatr jakiś taki chłodny, że nie wiadomo już jak się ubierać!!!
    Ulżyło mi ;).

    Podobają mi się Twoje letnie kolorki :). Teraz się zastanawiam, jak Ci je podkraść ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prosze Rudzielec w żółci, jak pięknie wygląda :)
      w podkradaj...bluzka już jest

      Usuń
  12. Super zestaw:)))bardzo ładna bluzka:)))Pozdrawiam serdecznie i ciepłych dni życzę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. W PL lato podobno nie będzie zbyt ładne :( Lubię wszystkie 3 kolory ze stylizacji. Miałam kiedyś fajną żółtą torbę, kiedy zakończyła swój żywot nie znalazłam już drugiej podobnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ,że jednak będzie ładne...wszak na 3 tygodnie się wybieram na Zamojszczyznę

      Usuń
  14. Toż to idealne kolorki na lato:) Torba pięknie ożywiła Twą swobodną stylówę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno i w bardziej ot wydaniu będą

      Usuń
  15. No i ja wlasnie Ciebie z tymi kolorami kojarze... Portki biale, wiadomo - klasyk.... Ciesze sie, ze przekonalas sie do oversizow - pieknie Ci w tym fasonie bluzek! Zolty ozywia, nasyca... Swietny mix<3 Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa haahaha tak bez białyc portek ani rusz.....
      ja go wręcz pokochałam....

      Usuń
  16. Kaprysi nam pogoda chociaż przede mną drugi z kolei upalny weekend ponoć bedzie ponad 30 stopni :-))
    Zestaw świetny, zwłaszcza granatowa wielka bluzka przyciagneła moj wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  17. A we Wrocławiu dzisiaj 27 stopni, więc asekuracja nie potrzebna:)
    Bardzo ciekawy fason bluzeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki klimat . Ale ma zalety ! Nie ma mrozów ;)

      Usuń
  18. No u nas już lato.
    Baaaaardzo podoba mi się ten zestaw. I kolorystycznie, i pod względem kroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam . Taki klimat u nas . Płaski . Bez letnich fajerwerków ale tez bez mrozów . W gruncie rzeczy upałów tez nie lubie ;)

      Usuń
  19. Świetne połączenie kolorów! Zupełnie każdy z nich nabiera innej mocy, super razem wyglądają.

    (mam jedną uwagę techniczną - czy zdjęcia robi Ci ktoś bardzo mały? Czy samowyzwalacz? Jeśli to drugie, warto byłoby aparat jakoś wyżej stawiać, bo zdjęcia mocno od dołu są robione i trochę się zaburzają proporcje...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . Jakoś tak z żółtym mniej banalnie niz z czerwonym . Mam ochotę jeszcze na zieleń zamiast żółtego ;)

      A ja lubie te zaburzone proporcje . Na bardzo mały się oburzamy - 126 cm ;);)

      Usuń
  20. Hmm a u mnie jakoś mało żółci w tym roku, trzeba się za czymś rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ponoć to kolor sezonu ;) wiec koniecznie :):)

      Usuń
  21. U mnie były upały, ale takm samo jak szybko przyszły, tak szybko się skończyły :/

    Połączenie granatu i żółtego to jak dla mnie, duet idealny <3
    uwielbiam tą kolorystykę, nawet nie raz pokazywałam u siebie na blogu, więc ten zestaw tym bardziej musiał przypaść mi do gustu :)

    Jesteś doskonałym przykładem na to, że nie trzeba paradować w szpilach i sukience, by wyglądać modnie i stylowo :)

    Kochana dzięki za troskę, ale jak widać wszystko jest OK :)

    Pozdrawiamy wraz z zaprzyjaźnionym z nami liskiem :* hihihihi
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas w końcu lato :):) pisze komentarz na leżaczku z kawką w ręku i delektuje sie ciepłem i słońcem

      Usuń
    2. Ale Ci dobrze :D
      u mnie też dzisiaj gorąco było, ale gdy wyszłam się opalać, to nagle chmury przyszły :P hahaha także resztę popołudnia spędziłam na czytaniu książki na ganku :)

      Udanego leniuchowania :D :*

      Usuń
  22. Granat, niebieski + biały to obowiązkowy zestaw dla mnie latem.
    Zresztą jestem miłośniczką odcieni niebieskości i granatu więc nie ma co się dziwić.
    Granat i żółć - też wszedł w łaski w zeszłym roku i nawet dobrze mi z tym rozświetleniem.

    Serdeczności :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiąc porządki w biżuterii uświadomiłam sobie że mam sporo biżuterii letniej w niebieskim i turkusie do moich białych sukienek , moich białych wakacji nad morzem :):)

      A żółty za mną chodzi od moze 2,lat .... Nawet na blogu sie dziwiłam - a to był styczeń 2014

      Usuń
  23. Biale spodnie!!! Koniecznie muszę w tym roku sobie kupic! I odkryte ramie, ostatnio bardzo podobają mi sie bluzki odkrywający ramiona! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie lata bez białych spodni :):) niejedne u mnie i nie raz na blogu

      Usuń
  24. O jaki wygodny zestaw ,uwielbiam takie kolory.Torba jest świetna,lubię kolor i rozmiar <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodny , a torba niepodzielnie rządzi jesienią :):)

      Usuń
  25. Bardzo lubię krój oversize.
    Świetne letnie wydanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna tez :):) za to granat zawsze !

      Usuń
  26. ta żółć ciut musztardowa świetnie podostrza
    pozornie banalny marynarski zestaw - bluza
    fantastyczna - szczerze zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do musztardy jeszcze kawałek , ale jest miodowo ciepła :) moja ulubiona
      Dziekue

      Usuń
  27. Bardzo fajnie. Białe spodnie są zawsze super. Z granatowym prawie jak z czarnym i to w moim stylu. Super !!!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to teraz zobacz jak fajnie wyglada z żółtym ;) na co zawsze cie namawiałam i namawiam :):)

      Usuń
  28. Biel i granat uwielbiam, dodatek żółci świetny, całość Aniu na wielki plus...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieskromnie powiem,że też mi się podoba...na szczęscie za ciepło juz na taki zestaw :)

      Usuń