niedziela, 19 lipca 2015

Granica




Granica przyzwoitości czy też granica rozsądku ?
 Jaka jest granica do której dojrzała (:/) kobieta może nosić krótkie szorty ?



Tej granicy nie wyznacza metryka...
Wyznacza się "stan" naszego ciała i stan naszego umysłu.....






Przegląd pierwszego wypadł mi pomyślnie , co do drugiego widocznie zatrzymał się tak 10 lat temu i dobrze nam z tym :)

Więc dziś jeansowe szorty w roli głównej, odhaczone z listy zakupowej na tegoroczne wyprzedaże :)
Do pracy tak bym się nie wybrała, ale na wieczornego drinka w babskim gronie ? Jak najbardziej!

Wystąpili
Szorty Promod
Koszula Promod
Szpilki - Next
Torebka Mexx
Naszyjnik DIY




48 komentarzy:

  1. Granicą jest to uczucie jakie się w człowieku budzi na widok swojego odbicia w lusterku. Niektórym brak lusterka :DD Jestem otwarta i nie czepiam się ludzi o pierdoły, ale niedawno widziałam panią w szortach...Dziękuję... Półdupki jej wyłaziły spod obcisłych gatek, rozmiar pani jakieś 48, celulit widoczny, miejsce akcji sklep Biedronka. Nie byłoto estetyczne, chociaż widać, że pani się starała (duużo biżu, tapir na fryzurze, krzykliwe kolory). Taki typ ;) Tobie Aniu nie można niczego zarzucić, figura na medal, nóżki zadbane, ubiu gustowny, widok estetyczny! Spodenki dżins lubię, bardzo, jestem na etapie szukania. Mam w planach dziś obfocić swoje nowe, niestety, nie dżinsowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubiór - miało być ;)

      Usuń
    2. Hahaha ... Cóż z samooceną jest tak że ma się jà za wysoką ..albo za niską :)

      Usuń
    3. W szortach chadzam ... W nieformalnych sytuacjach.... Ale na młodych i długonogich podoba mi sie i w wersji garniturowej

      Usuń
  2. Anka masz super nogi! Więc szorty są jak najbardziej wskazane.
    A dzisiejszy zestaw bardzo mi się podoba:), jeans z bielą- klasyka, ale jaka ładna:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaje.... Wyglądasz ze tak sie wyrażę, sorki ... Podoba mi sie, ze stajesz sie coraz odważniejsza i świadoma siebie :) super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście taka długość jest dla mnie optymalna, takie mega kuse to najlepiej wyglądają na szczuplutenkich nastolatkach albo modelkach. Ślicznie wyglądasz i sama chętnie bym się tak ubrała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie . W takich kusych ... Poza tym jest sie narażonym na niewybredne zaczepki ... Nie , dziękuje .

      Usuń
  5. Aniu, nie wiem, gdzie jest granica. Tobie póki co - nie grozi na pewno. :)
    Kwitniesz coraz bardziej, rewelacyjnie wyglądasz.
    Jeszcze 2 lata temu śmigałam w Grecji w krótkich spodenkach, tylko podczas wycieczek, kiedy upał byl nieziemski...
    Nie wiem, czy jeszcze bym się teraz odważyła... Lata lecą... Ostatnio podarowalam 2 pary spodenek...
    Miłej niedzieli i tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam ... Odpowiednie i w wakacyjnym klimacie jak najbardziej .... Oczywiście w zależności jak sie w tym czujesz , bo myśle ze tez poza ciałem , jest blokada mentalna ....

      Usuń
    2. Ja podobnie jak Basie śmigałam na urlopie w krótkich spodenkach do...46 roku życia a Ty jesteś dopiero po 30 więc....śmigaj...za mną już krótkie spodenki, teraz się wydłużyły ale wiem przecież co mogę...pozdrawiam...

      Usuń
    3. Dokładnie . Nie dla mnie odsłaniające pośladki , inne jeszcze dłuższe .... Cóż ... Życie . Byle nie stracić samooceny co komu i kiedy

      Usuń
    4. No właśnie, Ty możesz więc noś, wiem, że dokładnie wiesz gdzie i kiedy, babka z klasą jesteś.
      Świetnie z białą koszulą /zapomniałam dodać/. Buziaki...

      Usuń
  6. Przyłączam się - pal licho granice, nogi masz bardzo zacne, także granicami sobie głowy nie zawracaj ;P

    a jakby Ci się ta świetna koszula, Aniu, kiedyś znudziła.... to możesz mi ją oddać ;P
    genialna jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Granica jest tam gdzie każdy czuje się dobrze sam ze sobą. Prawie każda mijana na ulicy dziewczyna w szortach ma cellulit...nie istotne, czy szczupła, czy grubsza, czy młoda, czy w średnim wieku...ma i koniec i czy z tego powodu ma parować tyłek w długich gaciach? ;) Pięknie Aniu wyglądasz, nogi masz rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ponoć z cellulitem to jest tak , ze wymyślono go po to , żeby kobiety miały z czym walczyć , a koncerny kosmetyczne trzepalo kapustę na poprawianiu natury

      Usuń
  8. Aniu! Śmiało chadzaj! Klasa gust moda wygoda! Wszystko jest! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się ma takie nogi, to można i do setki, dla mnie to sprawa estetyki. Niestety, dużo młodych kobiety i dziewczyn mimo galopującego cellulitu, nadmiernych kilogramów noszą bardzo krótkie szorty. To jest dla mnie nieestetyczne i tyle. A jak ktoś ma ładne i zgrabne nogi to niech sobie chodzi i w szortach i mini. Ty wyglądasz rewelacyjnie, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie do czasu kiedy skóra na kolanach nie bedzie mi obwisać ;)
      Zgadzam sie . Niestety coraz więcej młodych kobiet z cellulitem wyhodowanym na MacDonaldsie i odpowiednia do diety wagà

      Usuń
  10. zależy od stanu nóg, masz wysportowane-biegasz, śmiało w szortach:)
    jestem Twoją rówieśnicą i również z powyższych powodów nie mam takich skrupułów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak .... Mięśnie ze stali , ostatnio

      Usuń
  11. Anula .....Ty se chyba jaja robisz :)) jaka granica ??? to ja mam 4 lata do 50tki a ile Ty jesteś młodsza ode mnie ?? przyznaj się,że to taka prowokacja tylko z tymi krótkimi spodenkami :))
    U mnie krótkie spodenki to zupełna podstawa lata,mam ich chyba więcej niż sukienek :) można nie mieć szpilek na lato,ale krótkie spodenki muszą być !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cholercia...przy TAKICH nogach to jest wręcz grzech skrywać je pod spódnicami czy spodniami ;-).
    Choć nie zmienia to faktu,że mimo takiej zgraboty nóg zdecydowanie bardziej wolę je oglądać jak są spowite haremkami ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich nie zobaczysz w takich spodniach ... Raczej ... Mierzyłem i nie przekonałam sie :)

      Usuń
  13. To ni trzeba mierzyć-warto zainwestować parę euro i spróbować założyć je w upalny dzień-zaręczam,że szybko się do nich można wtedy przekonać ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wàtpie , ale pozostAje samoakceptacja . Czyli to jak sie z tym czuje jak wyglądam . A wole inaczej ....

      Usuń
  14. Możesz sobie pozwolić na szorty jeszcze wiele lat:)))masz bardzo zgrabną figurę:))))bardzo fajnie wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figura to jedno , skóra drugie ;)

      Usuń
  15. Aniu, do kobiety dojrzałej (ten powszechnie używany zwrot mnie trochę śmieszy) jest ci jeszcze daleko. Jesteś bardzo zgrabna więc szorty w takim wydaniu są ok! Uważam jednak, że w moim wieku mając nawet nogi nastolatki to już nie bardzo. Każdy wiek ma swoje prawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio odkryłam ze za pół roku 40 wiec dojrzałość odsłania swoje oblicze

      Usuń
  16. Jestem na tak. Są spodenki i spodenki, więc wybieram dla siebie te w których czuję się dobrze. Wakacji i lata nie wyobrażam sobie bez nich. Ostatnio nawet zastanawiałam się żeby ubrać takie dłuższe o długości przed samym kolanem do pracy i założyć do nich marynarkę oraz szpilki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys tak myślałam , teraz cześciej latem wybieram sukienki i spódnice niz szorty .
      A do garnituru mi sie podobają ...

      Usuń
  17. Zgadzam się z tym co napisałaś ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem to bardziej niż wieku kwestia tego, jak wyglądają nogi. Co z tego, że panna ma 16 lat i grube albo krzywe nogi?
    ty masz zgrabne, noś szorty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Niestety prawidłowa samoocena to przywilej 30 stek . :):)

      Usuń
  19. Widzisz Ania, sama sobie odpowiedziałaś na postawione pytanie i zgadzam się z Tobą całkowicie.
    Fantastycznie wyglądasz w szortach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosze ... Rzadko bo rzadko i cześciej na wsi , ale nosze

      Usuń
  20. Aniu fantastycznie wyglądasz w szortach!!!!
    Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  21. Granicą jest ilość cellulitu i sadełka:D U Ciebie wszystko w normie, a nawet lepiej! Bo niejedna młódka nóg by Ci pozazdrościła! Dałaś pazura, dokładając obcasy:D Seksi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze to tez z mojej strony brak samokrytyki , wszak prawie 40-stka , ale nosze :) bo cellulitu i sadła nie mam ;)
      Dzięki Edzia , ze ktoś zauważył - odważne panterkowe szpilki

      Usuń