środa, 22 lipca 2015

Zgaduj - zgadula



Nie ma mnie ! Chwilę jeszcze nie będzie . Wiem,że te nieobecność mi wybaczycie. W końcu mamy wakacje :))


Zgaduj -zgadula jest taka

GDZIE TYM RAZEM WYWIAŁO MNIE NA WAKACJE ????

Bardzo starałam się nie wygadać, mam nadzieję ,że się udało i że wszystkie macie równe szanse

Pocztówki wirtualne pojawią się  po powrocie , ale tym które / którzy zgadną wyśle taką prawdziwą ze znaczkiem i pocztą :)) w sobotę będę adresować więc do soboty macie czas na odpowiedzi :)



i przypominam , do Polski wyjeżdżam w sierpniu


Wyprzedaż tutaj 


A Rudą  Justynę, wcale nie Paskudę proszę o kontakt !!!!
wyślij mi proszę swój adres na maila agrzymek@poczta.fm

i proszę o kontakt Timberly zgubiłam maila z twoim adresem a naparstki dla ciebie czekają  :) wyśle juz w sierpniu , mail wyżej









56 komentarzy:

  1. super naszyjnik! miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tekstu wnioskuję, że nie tylko ja zbieram naparstki z podróży:).
    A gdzie jesteś Anno? Trudno powiedzieć, wszak podróżnik z Ciebie nie byle jaki:). Niech będzie Czarnogóra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojęcia nie mam, dokąd znikasz, ale życzę miłego pobytu! I jeszcze zapytam, w jakim mieście się zatrzymasz gdy przyjedziesz do Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Najpiękniejszym
      Kraków :):)

      A potem Zamojszczyzną , jak co roku ;)

      Usuń
  4. No cóż w zagadkach jestem słaba, na pewno jesteś w uroczym miejscu, widać to po fotografii Twojej, która jest dla mnie arcydziełem w foto, pięknie... ja dla Ciebie w ostatnim poście foto z blond włosami wstawiłam ;) udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj Jak Ty Sivka mnie znasz ....

      Moje marzenie !!!! Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to tak ! Ale w przyszłym roku ....

      Usuń
    2. Bo ja jestem uważna ;)

      Usuń
    3. No właśnie obawiałam sie ze u Ciebie sie wyglądałam ze ma to coś wspólnego z Muminkami ()

      Usuń
  6. ja stawiam na Grecję, na Santorini :) albo Kreta :) miłych wakacji!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz że już byłam 10 lat temu , dwa teraz wszyscy jeżdżą do Grecji .
      Nie ! Ja nie :)

      Usuń
  7. Ja bym stawiala na Holandie....
    Baw sie dobrze Aniu, gdziekolwiek Cie wywialo! ;)
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Baw się dobrze i wypoczywaj gdziekolwiek Cię wywiało! :)
    Ja obstawiam południe Europy ale pewnie się mylę?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz ;)
      moze dlatego ze od Portugalii po Turcje byłam ... I moze dlatego ze nie lubie upałów .... Wcale mnie nie ciągnie na południe

      Usuń
  9. Na pewno tam gdzie jesteś jest pięknie i dobrze wypoczywasz:))))nawet nie próbuję zgadnąć:)))))piękne korale:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej ciężko powiedzieć ... może... Portugalia ?
    Miłego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Białe tło mogłoby sugerować Grecję,ale myślę,że to coś bardziej skomplikowanego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie mylące
      . Sprzed 3 lat i to z własnego domu w Lux ;)

      Usuń
  12. Tak sobie myślę, że jesteś w Maroko :D!!! Zgadłam, zgadłam???
    Aniu intrygujesz mnie :)
    Już wysyłam :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że wcale nie gorące kraje...
    Udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może Włochy albo Barcelona?

    OdpowiedzUsuń
  15. nice post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie jakoś do głowy Hiszpania przyszła... Taka pierwsza myśl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiegłym roku była to Hiszpania , i hiszpańskie wesele mojej szwagierki . W tym nie :)

      Usuń
  17. Wydaje mi się, że ma to związek z koralami.....
    Jak nie Polska to stawiam na okolice Morza Śródziemnego. Może Włochy Sycylia lub Kreta, a może Tunezja???? Dużo tego może.....

    Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie to najpopularniejszy kierunek :)
      Nie :)

      Usuń
  18. Udanych, słonecznych i wyluzowanych wakacji Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamykam głosowanie .
    Zero trafień .

    Z następnego postu dowiecie sie Gdzie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie ważne gdzie, ważne żebyś odpoczęła, miłego wypoczynku...pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
    2. To zależy co rozumie sie przez wypoczynek ;) plażowanie czy aktywne zwiedzanie .... Przy pierwszym bym nie wytrzymała dłużej niz jeden dzień ;)

      Usuń
    3. Aniu, wypoczywaj tak jak lubisz, ja zawsze byłam za aktywnym wypoczynkiem, dużo zwiedzałam. Dzisiaj Anny, nie wiem czy obchodzisz Imieniny ale i tak życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze...buziaki...

      Usuń
  20. ah konczysz glosowanie.. spiznilam sie!...

    a jak zgadne to wyslesz mi chociaz jakies ladne zdjecie na maila! hmm ja i tak sprobuje :D ile mam szans? y jak to bylo do 3 razy sztuka?

    ok, nie jest to cieply kraj, nie jest polska, jest aktywnie.

    stawiam na irlandie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. To musi być coś wyjątkowego, Ty niespokojny DUCHU:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to już historia , pozostały niesamowite wspomnienia !

      Usuń
  22. Głosowanie zamknięte, ale ja jeszcze raz obstawię, tym razem Islandię:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo :) kiedyś na pewno ! Jest na mojej liście marzeń podróżniczych , ale nie tym razem :)

      Usuń
  23. Finlandia albo Irlandia
    Mimo,że już poza głosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przy Irlandii napisałam już pudło :)
    Ale ..

    Tak !!!! Finlandia i Estonia :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dopiero teraz nadrabiam... dopiero co wróciłam ze swojego tygodnia wakacji. No, proszę, Aniu, zaskoczona jestem, ale nie aż tak bardzo ;) masz naturę podróżnika :) Udanej wyprawy i zdobywania kolejnych niepowtarzalnych wrażeń :)) I teraz czekam na sierpień :)) Buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i stety już wróciliśmy . Przepakować sie i zbierać ponownie do drogi.

      Usuń