poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Blogerskie spotkania trzeciego stopnia








Bez sponsorów, bez wejściówek i bez prezencików gadżecików na wyjście. Totalnie spontaniczne......


A było to tak...



W ubiegłym roku Basia namówiła mnie na spotkanie....z oporami o wyście poza sieć .....przyszłam. I szalenie się polubiłyśmy i czasu nam brakło ,żeby się nagadać......
i zaczęłyśmy się umawiać na tegoroczne lato.....
a wcześniej Basia poznała Sonię.....i też się polubiły....



A Sonia, gdzieś miedzy wierszami przeczytała,że mam związki z Gliwicami i mnie zapraszała...więc zaprosiłam ją na wspólne spotkanie....



Asia z kolei też przeczytała o spotkaniu i się zapytała czy może dołączyć. Ja nawet nie miałam pojęcia,że z południa Polski jest......



A Asia dała znać Rudej Justynie......... jejku jak się ucieszyłam....

A z kolei Gosia





Gosia. to mi napisała,że połyka odległość do KAtowic jak pelikan rybki....i połknęła...dojechała :)))



Tak więc spontanicznie i radośnie dojechałyśmy do Katowic z Jaworzna, Krakowa, Kędzierzyna- Koźla, Rybnika, Gliwic i Będzina.....



Dziewczyny KOCHANE dziękuję Wam ogromnie za tę powszechną mobilizację, za mężów ,z którymi zostawiłyście dzieci, albo którzy was dowieźli, za pociągi i kursujące busy za możliwość poznania WAS osobiście i za to, że jest coś niezmiernie dobrego w tej naszej blogosferze

I za syna Soni, co dzielnie walczył , z niezmierzoną ilością aparatów fotograficznych



Lepszego prezentu z okazji 3 rocznicy blogowania nie mogłam sobie by zażyczyć

62 komentarze:

  1. Spontan na całego. No ja się zaczęłam zastanawiać kto Wam te foty pstrykał :-))
    Ja czekam niecierpliwie ... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn Soni :)
      Ale pani z kawiarni była tez chętna .
      Przepraszam ....

      Usuń
  2. Aniu droga, fajnie opisałaś nasze wspólne chwile. Bardzo się cieszę, że i tym razem się udało.
    Dziękuję, że mimo wielu spraw dotarłaś do Katowic. I proszę o kolejne...
    Ja chyba post przygotuję po powrocie, teraz już prawie na walizach i 100 spraw do ogarnięcia.:)
    Czekam na odpowiedź Asi, w wiadomej sprawie...
    Moc buziaków i pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy, Basiu, czy ja coś przegapiłam?

      Usuń
    2. Asiu, chodzi o Ksawerego, napisałam Ci komentarz... Zerknij...

      Usuń
    3. Bo czasem spontanicznie jest o wiele łatwiej sie spotkac :):)

      Usuń
  3. Aniu no i oczywiscie GRATULACJE z okazji 3 rocznicy... Mam nadzieję, że pomnożysz tę trójkę w nieskończoność...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem .... Życie robi swoje .... Póki co zamierzam pisać o swoim świecie

      Usuń
  4. No proszę, i można bez sponsorów, z własnymi aparatami i synami w roli fotografów. Bardzo przyjemne spotkanie. A jaka Ty wysoka jesteś względem dziewczyn! Oczywiście zauważyłam obcasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie sponsorowane pewnie bym sie nie wybrała ...
      Tez byłam zdziwiona , nawet bez obcasów byłabym wyższa a wcale nie jestem jakaś wysoka

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze byłaś , pamiętaj ... Zamek w Będzinie przed nami

      Usuń
  6. O kurczę, ale teraz jestem zaskoczona ! Widać, że świetnie się bawiłyście :) I jak wspaniale wyglądacie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam Asi i Justyny. Piękne jesteście moje kochane. Zazdroszczę, na następne spotkanie już się zapisuję.
    Buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia,a nie piekły Cię uszy?
      wspominałyśmy Cię :))

      Usuń
    2. Jakoś nie, ale byłam zajęta przygotowaniami do ślubu. Wszystko ostatnio wolno mi idzie ha!ha!
      Cieszy mnie, że mnie wspominałyście...buziaki...

      Usuń
    3. Wspominalysmy i bardzo sie ciesze ze masz ochotę dołączyć do nas , następnym razem :€
      Ślub ?! Ja tez za niedługo będę gościem :):)

      Usuń
  8. Było super , miodzio !!
    i przeleciało tak szybko ,jak sen normalnie :))
    mój "pierwszy raz " w realu !
    a na marginesie-nic mi nie mówiłaś,że ta bluzeczka tak mnie pogrubia ,mogłam coś ściągnąć na plecach do zdjęcia chociaż haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia nie przesadzaj, ja wyglądam na kulturystkę w tej białej sukience :)
      Najważniejsze, że miło spędziłysmy czas :)

      Usuń
    2. No ,ale kulturystka to nie tak źle,to znaczy ,ze prowadzisz sportowy tryb życia :))
      Ja tam widziałam Cię na żywo i wiem swoje,jaką jesteś kobietą z klasą!

      Usuń
    3. Laski jesteście, wszystko jest O.K.

      Usuń
    4. Oj tam pogrubia , oj tam kulturystka .... Ja widziałam tylko wasze promienne uśmiechy ...
      I naszyjnik Basi , bo mnie fascynował ;)

      Usuń
  9. To co dziewczyny, kiedy powtórka? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia jak będziesz w pobliżu opolszczyzny,lub ja w Twoich okolicach, zawsze możemy umówić się na bajerkę :)

      Usuń
    2. No tak ..... Dla mnie prawdziwie następny raz to pewnie dopiero za rok ...

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że za rok i mi się uda do Was dotrzeć. Zazdroszczę takiego spotkania! Wyglądacie pięknie i radośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze .. Tak Częstochowa tez niedaleko :):) jeżeli tylko motywacja dobra :)

      Usuń
  11. Ale Wam zazdroszczę, ja też chętnie bym się z Wami spotkała, i jeszcze z kilkoma innymi dziewczynami, których brak na fotografii. Pozdrawiam Was serdecznie wszystkie i każdą z osobna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie sadzilm ,ze takie spotkani są takie fajne :) dla mnie kazda z dziewczyn na zdjęciu jest wyjątkowa :):)

      Usuń
  12. Też jestem z Rybnika, jakby co...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co to następnym razem damy znać :)

      Usuń
  13. Genialna inicjatywa i widać, że przednia zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spontan :):) ale dawno sie tak dobrze nie bawiłam

      Usuń
  14. Fajnie, że takie spotkania się udają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle ze trochę tez dlatego ze nie było sponsorowane , a wszystkie dziewczyny poprzez blogosferę były mi bardzo bliskie :)
      To jak spotkanie starego znajomego ...

      Usuń
  15. Świetny pomysł z tym spotkaniem. Wyglądacie razem bardzo sympatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dobrze sie czułyśmy w swoim towarzystwie :)

      Usuń
  16. Świetnie wszystkie wyglądacie :) Blogowo poza Tobą i Basią nie znam nikogo więcej ale nic nie stoi na przeszkodzie bym i tam się zapędziła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) bo każdy ma swoje zakątki w blogosferze do których zagląda . Nie wszystkie dziewczyny sie znały , ale znały mnie :)
      Aśka jak najbardziej :)

      Usuń
  17. A ja codziennie dojeżdźam do Katowic do pracy ;(
    Jejku!
    Nie przeżyję! ;)
    Po wakacjach nie mogłam się odnaleźć, długo mnie nie było, przegapiłam. Jak ja chciałam Was zobaczyć!
    Cudowne spotkanie, moje ukochane dziewczyny!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Olu , już drugi raz otarłysmy sie o siebie , dwa lata temu jak byłam w Ustroniu .... Tez było tak blisko ...

      Usuń
  18. Aniu, co fantastyczne spotkanie, wszystkie dziewczyny kocham, w prawdzie Gosi i Justyny nie znam ale już widzę, że są przesympatyczne! a wszystkie wyglądacie fantastycznie! Aniu a ile masz wzrostu? ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak dużo :)
      164 cm plus 5 obcas ;)

      Usuń
  19. Anka,to że się zaszyłaś na wsi nie usprawiedliwia Cię,że tu z nami nie rozmawiasz !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usprawiedliwia , usprawiedliwia :)
      10 km przed wsią jest znak Koniec świata , i nawet sieć komórkowa zawraca ;)

      Usuń
  20. Wyglądacie pięknie i na bardzo zadowolone:))))takie spotkania są na pewno fajne:)))))Pozdrawiam serdecznie))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej! Ale super spotkanko! Same znajome twarze! Soni tylko nie kojarze :) Fajnie, ze udalo sie razem spotkac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę Marylko ,ze
      W końcu wam uda sie zaplanować weekend w Luxembourgu i wtedy im sie spotkamy :)

      Usuń
  22. Ojejku, widze znajome duszyczki! Jak bym chciala z wami tam być...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wcześniej czytałam o waszym spotkaniu z Jane w Aninie ... Tez pomyslałam ze chętnie bym sie spotkała ..

      Usuń
  23. O nie! Aniu ! wiem od Asi ze macie sie spotkac i prosze! spotkanko jak talala! Dziewczyny super ze udalo Wam sie treffnaac. Soni nie znam, cala reszta twarzy znajoma - wiesz ze ja jestem z Zabrza, wiec gdybym tylko byla na Slasku wpadlabym na 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na wiem , ze Ci wspominała i ze zapraszała .... Ale tak to jest ... Czasem trudno zgrać grafiki :)

      Usuń
    2. urlopy ronie wypadaja i musialby byc mega zufall zebysmy w tym samym czasie byly w Polsce :)

      Usuń
  24. Ale fajne spotkanie!!! Wszystkie z Was znam, a większość odwiedzam! Supersprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne fajne , sama byłam zdziwiona ile dziewczyn dotarło :)

      Usuń
  25. Chlip, chlip... A mnie się nie udało:((((
    Ale cieszę się Waszym szczęściem i wierzę, że jeszcze kiedyś z każdą się spotkam...łącznie z Tobą siostro:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chlip :) 10 wrzesnia powtorka....

      a przynajmniej mam taką nadzieje

      Usuń
  26. Zazdroszczę spotkania, widać że dobrze się czujecie w swoim towarzystwie. Ja póki co w realu poznałam tylko Agę i po jej poznaniu mam apetyt na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) a jak sie okazało ostatnio piłam kawę w towarzystwie jeszcze innej blogerki :)

      Usuń