środa, 26 sierpnia 2015

Być kobietą....znów



Dwie refleksje
Kupujemy milion ciuszków letnich- sukienek pięknych ja motyle, bluzeczek i szpilek ....a potem pakujemy się na wakacje i ....
zabieramy wygodne buty , krótkie spodenki ......
wracamy i ze smutkiem żegnamy nie noszone w tym sezonie nasze urocze kobiece szmatki....
do następnego lata




Biel- lubię, noszę, a każdej możliwej kombinacji
jako spodnie ...bluzki ...sukienki..
jako total white i w dodatkach



to dlaczego w rozkloszowanej spódnicy i białym topie czuje się jak panna (nie)młoda ???


wystąpili
Spódnica MOITI
Top H&M
Torebka H&M
Buty Salamander


74 komentarze:

  1. No dokładnie,ja na wakacje też pakuję zazwyczaj sportowe wygodne ciuchy ,sportowe buty.
    Aczkolwiek teraz się zbuntowałam i do walizki za parę dni zapakuję tez parę sukieneczek,jakiś lans wieczorem brzegiem morza trzeba jednak uskuteczniać :))
    Ja też lubię biały,we wszystkim :))
    Fason spódnicy -lubię,lubię,a top-zazdroszczę Ci,boja nie noszę,a to mega kobiecy ciuszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , No ... Nad morze i to Adriatyk to koniecznie sukienki i zwiewne maxi spódnice ... Gorzej jak trzeba przewidzieć kazda pogodowa opcje ;) i kilometry wycieczek :)
      Topy - nosze ... Jeszcze hahahaja

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo fajnie i kobieco. Taki topik by mi się przydał tym bardziej, że chyba skroi mi się jakiś wyjazd :-)
    Fason spódnicy mój ulubiony. Super ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie topiki w tropiki to idealna opcja :):)
      Mnie tez ... Sie kroi Pod Rzeszów ;)
      Mam tylko nadzieje ze czasu starczy choc na jeden spacer po lesie i jedna rowerowa wyprawę ....

      Usuń
  3. Zazdroszczę, że w ogóle masz sukienki, ja od mniej więcej dwóch lat nie potrafię nic sobie kupić, we wszystkich sukienkach, które oferują sklepy wyglądam nie tak jak bym chciała. Preferuję prosty fason, ale nie drugą skórę...I tak na wakacjach towarzyszą mi bez przerwy krótkie spodenki. Za to moja Córcia sukienek ma od groma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och ja uwielbiam sukienki...co właśne dziwne tego lata rzadziej chodzę...bo mogłabym na okrągło

      Usuń
  4. Myślałam, że to komplet, tzn sukienka z obcisłą górą. Ładnie w niej wyglądasz:)
    Co do letnich sukienek to rzeczywiście też zauważyłam, że to najczęściej kupowana przeze mnie część garderoby. Trafić na piękną i wygodną letnią sukienkę jest po prostu łatwo, te jesienne czy zimowe muszą spełniać już więcej wymogów i nie są po prostu tak ładne, efektowne, lekkie. No nic, trzeba się hamować:) Ale z drugiej strony lato teraz coraz dłuższe i gorętsze więc jest kiedy te zasoby nosić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, ale ,żeby i w najdłuższe lato nosić to trzeba mieć dostęp do własnej szafy... w rozjazdach raczej trudno.

      Usuń
  5. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: lato

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę ten zestaw w całości, bardzo kobieco i w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś wyglądasz bajecznie. Dla tego zdjęcia warto było kupić:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie kupowałam...wszystko co najmniej od dwóch sezonów w szafie

      Usuń
  8. Dlatego ja juz od kilku lat wszystkie letnie ciuchy kupuje wylacznie pod wakacje ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego ja juz od kilku lat wszystkie letnie ciuchy kupuje wylacznie pod wakacje ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Z panną młodą zupełnie mi się nie skojarzyło, za to widzę świetnie ubraną kobietę. Lubię biel, latem oczywiście szczególnie.
    U mnie jest trochę inaczej z tą wakacyjną walizką a i tak zauważyłam podobną prawidłowość. Tzn już od dawna nie kupuję ciuchów wybitnie letnich (no może czasem się zdarzy, ale z pełną świadomością), bo do walizki ostatecznie i tak pakuję na ogół to w czym chodzę na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ufff to dobrze :0
      ja miałam ochotę na biel z fuksją, i zastanawiałam się czy nie przesadziłam....
      co rozumiesz przez wybitnie letnie ? co latem to chodziłabym na co dzień w sukienkach ...ale jeżdząć gdzieś na wakacje dobieram pod klimat i program atrakcji- inne na wiochę inne na północ a jeszcze inne na południe...

      Usuń
    2. Właśnie, mam jak Ewa - nie kupowałam już od kilku lat wybitnie letnich czyli topów na cienkich ramiączkach albo bez, krótkich spodenek, plażowych niemal sukienek. I mimo, że tegoroczne lato zrobiło nam psikusa w postaci upałów, to i tak wystarczyło mi tych mega letnich ubrań, bo w ten ukrop niewiele się ludziom pokazywałam. Za to polubiłam biel i parę ciuszków w tym kolorze mi wpadło.

      Usuń
    3. To ja mam w tym roku bilans ujemny - znaczy więcej oddałam , wyrzuciłam , wywiozłam na wieś i nawet sprzedałam niz kupiłam . A z typowo letnich to dwie lekkie bluzki ... I sukienkę ;) ale to na wesele to sie nie liczy ;);)
      I tyle .....

      Usuń
    4. Wybitnie letnie- dla mnie to szorty, tuniki "będą idealne na plażę", lekko prześwitujące sukienki, narzutki, bluzki wiązane na szyi itp.

      Usuń
    5. No szorty to sobie sprawiłam i przez 2 tygodnie prawie nie ściągałam z tyłka ;)
      Narzutki i sukienki ... Hmmmm .... W tym roku nie nosiłam prawie i nie kupowałam ... Ale
      Mam bardziej uniwersalne sukienki i tez jakoś nie było okazji

      Usuń
  11. Mnie się podobasz w bieli, nie ma znaczenia wiek, biel jest jak czerń, ponadczasowa i taka świeża, dla lata przypisana :) Też myślałam na początku, że to sukienka. A z fuksjową torebką to super wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ze wspomniałaś mi wiek ;);)
      Raczej chodziło mi o fason niz kompleksy dotyczące wieku ;)
      Tak ... Biel i fuksja chodziła za mną przez całe lato

      Usuń
  12. Ja na wakacje zawsze biorę sukienki, dużo sukienek. No chyba, że jadę w góry to sprawa ma się odrobinę inaczej, a miejsce sukienek rzeczywiście zajmują spodnie i wygodne buty ;)
    Dopóki nie napisałaś, że to spódniczka i top byłam przekonana, że sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie zależy gdzie te wakacje ?! W tegoroczne ja nie spodziewałam sie upałów i jeansy były najbardziej odpowiednim strojem ... Mimo miłości do sukienek to byłoby mi zimno ;)

      Usuń
  13. Ślicznie Aniu! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia jak z zza światow ! Aniu wracaj do nas !

      Usuń
  14. też lubię biel zwłaszcza z takimi nieoczywistymi dodatkami! super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo doceniam , podwójnie doceniam komplement od Ciebie

      Usuń
  15. U mnie tak nie jest- pakuję letnie sukienki i chodzę w nich nawet po górach:)

    A twoja piękny ma krój, naprawdę kobiecy, łał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ... Wszystko zależy od rozmiaru bagażu jaki zamierza sie ze sobą wozić ;) lotniczy jest ograniczony , a ja mieszczę sie spokojnie z dziewczynkami w jedną walizkę , a jak na południe to nawet i z mężem ()

      Usuń
  16. a ja kupuję i pakuję w walizki - jak nie na wakacjach to kiedy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letnie kiecki łatwo spakować jak jedzie sie na południe i na plaże ;) gorzej jak przewiduje sie kazda pogodę i zimno i deszcz tez .. A walizka ta sama ;)

      Usuń
  17. Mam podobnie, ostatnio. Zadnej prawie ochoty na wymyślności ciuchowe na wakacjach, bluzka i spodenki, albo...długie podkoszulki robiące za sukienkę plażową :D Ale jeden czy dwa szałowe(wg moich kategorii)ciuchy wzięłam i wykorzystałam. Były też takie, które tylko się ze mna przewiozły i wróciły nietknięte. Twój biały total look jest ultrakobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , ja na wieś nic już nie biorę ;) wszystko do donoszenia jest ;) a i tak w szortach najwygodniej ....
      Miało byc super kobieco , bo ostatnie tygodnie było super nastoletnio- właśnie szorty , koszulka na ramiączkach , sandały , rower i zero makijażu ;)

      Usuń
  18. Mnie się bardzo podoba:)))masz rację lato, mija upał zmusza do noszenia bardzo lekkich i wygodnych ciuchów a reszta czeka:)))Pozdrawiam serdecznie:)),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy tylko nadzieje ze słoneczna jesień pozwoli na większa nonszalancję w stroju :)

      Usuń
  19. szukałam takiej spódnicy już długi czas, moja letnia zachcianka ubraniowa ;)
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba, idealnie! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ogromnie :)
      Moja ubieglosezonowa , i masz racje watro tAka mieć w szafie

      Usuń
  20. Świetny zestaw! :) Ja też do samego końca myślałam, że to jest sukienka a nie top ze spódnicą :D. Uwielbiam biel :). Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlatego w tym roku nie kupiłam żadnej kiecki na lato, tylko krótkie spodenki i jakaś koszulka. Zdarza mi się włożyć jakąś kiecunię, ale tak jak napisałaś najwygodniej w szortach.
    Piękny, letni zestawik, Aniu😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w gruncie rzeczy ja też nie...i co więcej niespecjalnie miałam okazję tego lata w tych co mam pochodzić .....takie wakacje :)

      Usuń
  22. Odrobiłam lekcje przejrzałam Twoje zaległe dla mnie posty. Przede wszystkim gratuluję dystansu do siebie, mam na myśłi zdjęcie bez makijażu, super. WIOCHA też wyszła fajnie :P jest moją codziennością.
    Najbardziej zazdroszczę Wam tego spotkania, wyglądacie prześlicznie i jaka Ty Anka jesteś wysoka, jesteś najwyższa z tej grupki .
    No i ostatni post, wiesz , że biel uwielbiam, sukienki też. Torebka dodaje pazura, mnie się bardzo podobasz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez makijażu to ja się tutaj bardzo często pokazuję :) na ulicy zresztą też.
      więcej dystansu niż po blisko 10 km biegu i strzelaniu sobie fotek mieć już nie można :)
      A wcale się nie uważam za wysoką osobę - raptem 164 cm
      och chciałoby się na szpilkach częściej

      Usuń
  23. Masz rację, tyle mamy ładnych sukienek w szafach, a tak rzadko w nich chodzimy, a później rzeczywiśice kolejne lato mija, a dana rzecz nie była założona ani razu :/ u mnie bardzo podobnie :/

    pięknie wyglądasz kochana- meeeega kobieco :)
    i ta boska torebka, na którą tak długo w zeszłym roku polowałam w H&M, a którą ktoś zwinął mi sprzed nosa grrrrrrrrrrr :(

    Dziękuję za tyle miłych słów kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oc niektórych to ja bardzo żałuje,że nie było okazji założyć :)
      dziękuje

      Daria, piszę zawsze co myślę, więc jak miłe to chyba zasłużone ,no nie :))

      Usuń
  24. Początkowo myślałam, że to sukienka ;D Bardzo ładny zestaw, lubię białe outfity zwłaszcza latem ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, pomimo tego co piszesz, udało Ci się w Finlandii założyć także sukienunie :D!!! Lubię ładnie wyglądać i jak tylko się da noszę sukienki/spódnice właśnie. Choć i u mnie te wakacje takie mało sukienkowe są ;).
    Pięknie wyglądasz w bieli!!! Też myślałam, że to sukienka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham sukienki i czasem i w podróży ubieram - w Finlandii miałam jedna i jedna spódnice :) oczywiście ze jak byla okazja to ubrałam :):)
      Ale mowię to takich lekkich , powłóczystych , z gołymi plecami, maxi , kwiecistych ... Tego lata nie nanosiliśmy sie ich wystarczajaco ;)

      Usuń
  26. Torebeczka piekna, urzekłaś ,mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Oprócz szortów, t-shirtów, i adidasów te sukienki też bierzemy .... stwarzając w bagażniku niepotrzebny sztuczny tłok;). Później tylko je przezywamy, bo trzeba przekopać pół walizki, żeby dostać się do ... kolejnego t-shirtu :).

    Biel latem niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem ze jedzie sie samochodem , w lotniczy trzeba bardziej przemyśleć zawartość

      Usuń
  28. Cały zestaw super! Biorę w całości :) Mi w tym roku udało się zabrać na wakacje tonę sukienek i nawet wynosić ale to były miejskie wakacje w Porto. Generalnie trudno się spakować tylko w podręczny bo zawsze zabieram tylko podręczny nawet jak lecę na tydzień. nie chowaj tych szmatek bo ma być jeszcze ciepło poza tym pod jakąś skórkę albo jeansówkę można założyć:) Spojrzałam na Twoją torebkę i sobie przypomniałam jaki to był hit w zeszłym roku:);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie mam z tym problemu ;)
      Dużą zabieramy pakując sie wszyscy do jednej ....
      Tak , ubiegłoroczna ... Taka staromodna jestem ;)

      Usuń
  29. Mi sie wydaje, ze w tym roku tez jakos slabo wykorzystalam letnie zasoby swojej szafy. Wielu rzeczy po prostu nie nosilam...Nie bylo okazji, ale tez chyba i nastroju. Na krotki wyjazd zabralam do walizki tylko te ciuchy, ktore miescily sie w przedziale; czarne, szare, niegniotace, wygodne. Czyli kilka sztuk garderoby noszonych na zmiane w roznych konfiguracjach.
    W bieli bardzo Ci korzystnie Aniu, ale o tym chyba Cie nie trzeba przekonywac:) Takie zestawienie topu i rozkloszowanej spodnicy jest zarazem nieco eleganckie jak i bardzo dziewczece. O, i przypomnialas mi o tej torebce - mam taka sama i tez od ubieglego sezonu nie mialam jej przy sobie ani razu... Moze jesienia postawie na kolor?
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak ja ... U mnie torebka tez przeleżała do tej propozycji ... lato odchodzi ... Tak w gruncie rzeczy dziwnie mi z tym ...

      Usuń
  30. Cały czas jesteś kobietą, czy w spodniach, spodenkach czy sukience. Owszem, sukienki i spódnice są bardziej kobiece. Ja ten sezon miałam mało sukienkowy. Jakoś tak się składało.
    Biały total look świetny, jestem na TAK! Kolorowa torebka to wisienka na torcie...buziaki śliczna kobietko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jestem ... Ale jeżdżąc w krótkich spodenkach i z rozwianym włosem na rowerze po lasach ... Czułam sie raczej jak młoda , bardzo młoda dziewczyna , nóż kobieta ;) stad tytuł - powrót do roli :)

      Usuń
  31. świetna ta kiecusia! z wdziękiem ja nosisz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna sukienka! uwielbiam białe sukienki - przede wszystkim latem :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahha, ja tam zawsze jakieś kiecki wciskam... Jak mąż pyta po co mi tyle, to mówię, że one są przecież lekkie;))
    A Ty ślicznie w tej sukience wyglądasz!!!! Mnie się raczej z Marylin Monroe skojarzyła...Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też miałam jedną sukienkę i jedną spódnicę w Finlandii i nawet okazję je ubrać.....

      Usuń
  34. Wow, ale petarda na ostatnim zdjęciu! ;) Rewelacynie wyglądasz w bieli, a w tym wydaniu podkreśliłaś wszystkie swoje atuty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec chyba muszę sie przekonać do rozkloszowanych spódnic . Bo do bieli nie muszę :) uwielbiam

      Usuń