piątek, 18 września 2015

Na wsi wesele



Nieznajomość  weselnego dress codu trochę mnie stresowała, ale skłamałabym ,że jakoś specjalnie długo szukałam kiecki na wesele. Ot ,weszłam, przymierzyłam kilka w jednym sklepie, bo akurat wyprzedaż była i ta jedyna była w moim rozmiarze. A że mi się podobała i sukienka i jej cena to kupiłam.



 W szafie znalazłam dodatki- torebkę po prababci, szpilki nude i czerwony naszyjnik.



I zamiast żakieciku kupiłam sweterek, uznając ,że w tym pierwszym i tak chodzić bym nie chodziła....bo nie lubię za bardzo....
Ale z efektu byłam bardzo zadowolona



Miałam do przygotowania trzy kreacje :) to druga




i trzecia...najbardziej dyskutowana...miała być biała , koronkowa ..jak panny młodej :)

 

i  dodatki ważne ....

 




A to już trzy gracje :)






Sukienka Qiosque
Torebka po prababci
Buty Salamander
naszyjnik nn
Sweterek H&M

84 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wszyscy się prezentują, córeczki świetnie wystylizowane. Twoja sukienka super, a torebka po babci, perełka. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo . Miałam jednak wrażenie ze dziewczynki skromnie ubrane w sukieneczki , nie wizytowe wystylizowane kreacje ;)

      Usuń
  2. Wiesz co, powiem Ci, że kiedy jesteście wszystkie trzy razem na zdjęciach, to widać, że prezentujecie jedną ciuchową przemyślaną koncepcję. Wesołe sukienki plus sweterek. No, mężowi brak sweterka trochę szkodzi - odbija od reszty :))) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Mąż ciut odstaje, ale mu to darujemy:D
      Śliczne sukienki macie wszystkie trzy!!!!

      I fryz mi się Twój podoba okrutnie!

      Wytańcz się za mnie na tym weselichu;)))

      Usuń
    2. Hahaha mojego teścia w garnitur wbił mój teść . Uznając ze casual na wsi nie przystoi ;) i o krawat męczył ... Sztywniak do potęgi ;)

      Usuń
    3. Edytka ... Bawiliśmy sie w ubiegłą sobotę do 3 nad ranem ...

      Usuń
  3. Muszę Cię rozczarować, ale najbardziej podoba mi się kreacja trzeciej gracji ;-)
    Ja mam tak samo z wyborem ubrań - albo coś mi odpowiada albo nie, najdłużej dywaguję nad ceną. I też wybrałabym sweterek.
    Podcięłaś włosy? Od razu na pierwszym zdjęciu zwróciłam uwagę jak ładnie Ci się układają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie ranisz moje uczucia......
      Ola zawsze jest slodka taka ,że z nią nie można konkurować :)
      Nie. Od czerwca nie :) fryzjer prostował i układał...ja nie mam tyle cierpliwości

      Usuń
  4. No na ten post długo czekałam, nareszcie!
    Sukienkę wybrałaś śliczną, jest urocza,do tego w kwiaty, czego chcieć więcej!
    Ja też nie lubię żakietow,noszę mało, a uwielbiam swetry. I nie lubię ramonesek.
    Dziewczyny laleczki, wyglądały super dziewczęco! Obie sukieneczki fajne ;)
    Wasz mężczyzna to już kropka na i...także super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no pastele, róże i błekity to raczej nie ja...ale mi się spodobało nawet :)
      czasem może być inaczej :)

      Usuń
  5. Aniu, musze Ci powiedziec, ze jestem oczarowana Twoim wyborem! Efekt calosci jest rewelacyjny - jest lekko, dziewczeco, elegancko i swiezo! Idealna kiecka weselna:) Dziewczynki tez wygladaly przeuroczo.... A maz - fiu fiu - przystojniak.. Napewno byl dumny, ze ma obok siebie trzy tak cudne dziewczyny!!!
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ten efekt lekkości i dziewczęcości uwiódł bardzo. choć to nie do końca moja stylistka, taka słodka, skusiłam się :) a że świetnie bawiłam, to i cyba warto czasem przełamywać swoje bariery ...
      Najbardziej dumna była Ola, twierdząc że mama wyglądała najładniej.....zaraz po pannie młodej :)

      Usuń
  6. Sweterek cudny..dodał takiej romantyczności i dziewczęcego looku do sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sukienka w sobie jest dziewczęca ;)

      Usuń
  7. Pięknie się prezentujecie Dziewczęta!
    Chyba zacznę kupować sweterki! Podoba mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się wszystkie trzy wyszykowałyście:) I sukienki po prostu ładne, myślę, że przydadzą się też na inne okazje:)
    Jako, że u mnie jakoś wokoło wesel mało to jak już się jedno w tym roku trafiło, nie mogłam odmówić sobie uszycia fajnej sukienki. Ale takiej właśnie z myślą o wielorazowym wykorzystaniu na różne okazje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne towarzycho:)
    Sukienka bardzo fajna, ciekawy krój:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, wyglądacie fantastycznie, oczywiście stawiam na trzeci wariant ;D ma cudowne dodatki! :) ale pierwszy, ze sweterkiem, również bardzo przypadł mi do gustu i bardzo podoba mi się Twoja nowa fryzura! dziewczynki urocze, oj rosną Ci modelki, rosną! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DodAtki to szaleństwo - w środku był ukryty Olaf i Elsa ;) idole z bajki Frozen ...

      Usuń
  11. Bardzo bardzo sie prezentujecie. Slodko i wdziecznie, widze tu bardzo spojna koncepcje i zamysl:) Tylko co z malzem? Nie ma sweterka niedo ra Ty dalas mu marynarke i musial sie w niej kisic! Swoja droga fajnie ze daje rade w garniturze, ja Micha w takim stanie tylko raz w zyciu widzialam zreszta na naszym slubie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsz kiecka była Ali , Ola tez miała w kwiatki ale sie uparła na biała ... Ja poszłam tropem letniej łąki ...
      Mój pracuje w biznesie , często w garniturach chodzi , a na wesele nie chciał . I ze zmuszeniem do garnituru nie miałam nic wspólnego ;);€ to do wiejskiego dress codu teść go przymusił ;) a taty sie słucha ;) nawet po 30 stce ;)

      Usuń
  12. Pięknie wszyscy wyglądacie. Oczywiście najpiękniej dziewczyny. Pierwsza dziewczyna super zrobiła dobierając sweterek, bo żakiet dodałby jej lat. Druga i trzecia dziewczyna skorzystały z doświadczenia pierwszej dziewczyny i tym sposobem wszystkie wyglądacie po prostu uroczo. Która najwiecej tańcowała ? :)
    Buziaczki dla całej trójki :) :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo o żakieciku pomyslałam - matrona ;)
      Ja z Olą , Ola tak sie roztańczyla ze muzykantów poganiala do grania ;);)

      Usuń
  13. Wyglądacie przepięknie wszyscy:)uroczo, wdzięcznie, dziewczęco, cóż tu dodać...może tyle, że małżonek to jednak niedziewczęco, ale to akurat dobrze;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie dobrałaś torebkę. Sukienka podkreśla Twoją idealną figurę. Podoba mi się tym bardziej, że kwiaty to mój ulubiony motyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , torebka dobierana do chanrowych dzwonków z sukni, różowa byłaby za słodka do reszty ;)

      Usuń
  15. Dziewczyny wygladacie świetnie, wszystkie trzy jak modeleczki i ładnie razem wygladacie, spójnie modowo, sukieneczki, sweterki. Muszę przyznać, że dokonałaś bardzo trafnego wyboru, takie "malowane" kwiatowe sukienki bardzo na topie są i pasują na wesele, poza tym ten fason podkreśla Twoja super figurę. Ciesze się, że świetnie sie bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze sie spodobało . Kupiłam latem i zostawiłam na wsi , potem miałam watpliwości ze nie bedzie pańciowato . Dlatego nie zdecydowałam sie na żakiet , wtedy byłoby ;)

      Usuń
  16. Świeżo, kolorowo, pomysłowo. Nowa fryzura i córeczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Ale fryzura nie nowa , nie cita pd czerwca

      Usuń
  17. Aniu promieniejesz! pieknie wygladasz! sukienka bardzo fajna i nada sie nie tylko na wesele :) sweterk to tez dobre rozwiazanie. na prawde mi sie podoba - stonowane kolory, swietnie! a Twoje dziewzynki to gwiazdy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądacie, a dziewczynki sa przeurocze ! Trzy ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku! Cudowna z was rodzinka! kipi od Was szczęściem :)
    jedna z twoich córeczek to prawdziwy kwiatuszek! a druga? mała elegantka! super wyglądacie dziewczyny!!!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  20. ale wyglądasz świeżo!! To chyba najidealniejsze słowo, taka trochę inna odsłona Ciebie, a jednak wciąż ta sama. Zachwycasz mnie w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie - pastele w tym błękity i róże to nie moja bajka. Ale czasem moze byc inaczej , co nie ?!

      Usuń
  21. Ta sukienka jest piękna, dobrze, że ją kupiłaś :)) wszystkie dodatki super dobrane, wyglądasz bardzo, bardzo dobrze :) A ja chyba powinnam porozmawiać z Twoją młodszą córą bo sama szukam koronkowej białej sukni :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki przemyślne ;)
      Wiem wiem ... Ale wizyta w salonie i panie zazwyczaj doradza czy bardziej. Kobieca czy dziewczęca .. Itp... Ze moja własna bedzie dopasowana ?!tez. Nie pomyślałbym .. A była ;)

      Usuń
  22. Ania! Tak zasnęłam, matko boska, jakim cudem nacisnęłam na publikuj, nie pamiętam!
    Obudziłam się po 24 , nieprzytomna...
    I dopiero zorientowałam się teraz, nie spodziewałam się, że tam na moim blogu jesteśmy....
    Usunęłam..
    Będzie jeszcze raz...

    A Ty wyglądasz cudownie, lekko, świeżo!! i Twoje dziewczynki, są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, najlepsze były komentarze, chyba większość się zorientowała, co się stało ;))
      Chyba muszę się w końcu wyspać!

      Usuń
    2. To moze trzeba było nie usuwać ;)

      Usuń
    3. Trochę tak myśle ,ze właśnie tak wkrótce moze byc i ze mną ;)

      Usuń
    4. ach, chyba wpadłam w lekką panikę, nawet nie zaglądałam w bloga, tylko po komentarzach na mailu się zorientowałam i od razu nacisłam skasuj ;)))
      Mam nadzieję, że się będziesz jednak wysypiać, jak wiesz co ;))

      Usuń
    5. Jak co ? Suseł ... Jezuzzzzz od kiedy zostałam matką nie sypiam dobrze ;) zawsze na podsłuchu ;)

      Usuń
    6. Aniu, miałam na myśli zmiany jakie Ci się szykują od pażdziernika, a co za tym idzie brak czasu i mało snu..;)

      Usuń
    7. Hahaha wiem ;)
      To bedzie trudny i zwariowany czas i niewątpliwie na coś czasu braknie ..

      Usuń
  23. Piękne dziewczyny w świetnych sukienkach. :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja!!!
    Aniu wybrałaś sukienkę idealną!!! Jest bardzo ładna, ale i... hm jakby to ująć... na luzie!!! Wyglądasz świetnie!!! Chociaż, żeby nie było tak miodzio ;), butki mi trochę giną. Ja to bym pewnie pod torebkę założyła (choć to ponoć zgorszenie sieje wśród znawców mody ;)), albo pod sweterek (ale rzadko kto chodzi w bladoróżowych pantofelkach). Oj tam nude też są ok :D!!!
    Dziewczynki wyglądają prześlicznie!!! Ależ bym się wybrała na taką imprezę ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam ... Nude wydłużają nogi , i pasują do wszystkiego .... Z bladym różem byłoby za słodko jak dla mnie , i tak było słodko do granicy mojej wytrzymałości ... A do tego mialo byc wygodnie ;) wiec nowe odpadaja . Ja z tych co do 3 rana bez zmiany butów ;)

      Usuń
  25. Jestescie dziewczyny piekne wszystkie trzy. Małżonek tez w pelnej gali na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszyscy wyglądaliście cudnie:)))dziewczynki prawdziwe damy jak mama:)))Twoja sukienka jest bardzo ładna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Reniu Tu jak zwykle przychylna :)

      Usuń
  27. A jest taki? :) Dawno na żadnym weselu nie byłam, ale zdaje się, że to jednak kwestia gustu, a nie dress codu (no, może za wyjątkiem tego, że nie powinno się białej kiecki by z Panną Młodą nie konkurować, ale co jeśli Panna Młoda ma beżową lub czerwoną kreację? :))
    Wyznacznikiem jest elegancko, a to szerokie pojęcie :)
    Moim zdaniem trafiłaś w sedno - bez przepychu i zbędnych przeysowań. Subtelnie, z klasą, ale nie NUDNO! :)
    W ogóle stanowiliście zgrany kwartet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie dress code podobnie jak Savoir Vivre to pojęcie szerokie , dotyczy dostosowania ubrania do okoliczności . Wiec zasada ze nie idzie sie w białej sukni na wesele jest już zasadą dress codu ;)
      Podobnie jak to żeby było elegancko , a nie naprzyklad w dziurawych jeansach . A wieś rządzi sie swoimi prawami ;) co było widać w tiulach , żakietach i fryzurach ;)
      No ja chciałam kobieco , elegancko , ale nie panciowato , ciesze sie ze sie udało ;)

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Myśle ze to widać nie tylko na tych zdjeciach ;)

      Usuń
  29. Aniu, Aniu tak się bałaś a wyszło świetnie, nietuzinkowo :) wiesz ja kilka lat temu też na wesele sweterek założyłam do sukienki :))) dziewczynki też idą w ślady mamusi a mężczyzna obok was była waszym uzupełnieniem, jest tak jak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sukienka, ze sweterkierm jest super. Dziewczynki urocze, małe księżniczki.
    Fajna z Was rodzinka. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  31. Tyle czasu mnie nie było... mi cienie pod oczami się powiększyły...a Ty! A Ty rozkwitłaś:)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Love your style is really beautiful!Welcome to share more popular fashion clothing
    lv handbag shop   http://www.2015shoplvbags.com
    louisvuittonstore
    charming bagshops  http://www.2015chichandbag.com
    michaelkorsmks
    parajumpersoutletcollection
    chanelshops
    shopslvbag   http://www.2015handbagshops.com
    cocobagsale
    cocobag absolutely stunning   http://www.2015lvhandbagshops.com
    cocobagsaleonline
    jacketsalemalls hot sell
    Love your handbag http://www.2015louisvuittonshop.com
    bagoutlet
    globalhandbag    http://www.2015louisvuittonstore.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tyle reklamy ... Darmowej

      Usuń
  33. Wow piękna sukienka :) i fryzura że ho ho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka delikatna jak twoja garderoba Marzenko

      Usuń
    2. Aniu, piszę już 3 raz, wcięło mi komentarz :(
      Wszyscy mnie ubiegli w komentarzach, a ja nadrabiam zaleglości blogowe. Napiszę na priv, oj nazbierało się. :(
      Wyglądacie CUDNIE, nie nie cudnie PRZECUDNIE!!!
      Na pewno bawiliście się pieknie.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
    3. Dziękuje , twojej ślubnej elegancji i tak nie dorównałam ;)

      Usuń
  34. Aniu bardzo fajnie to wszystko ograłaś. Sukienka niby nieweselna, ale idealnie wpasowała się w konwencję, a spokojnie wykorzystasz ją i na inne okazje.
    A Dziewczynki- cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie nawet po impresie nie wiem jakie to typowo weselne.
      Połowa weselników ze wsi ,połowa z Krakowa bardzo róznie było z tym wyczuciem dress codu :)

      Usuń
  35. Ale się pięknie wyszykowaliście!!! Jestem fanką Twoich córek! :P Ślicznotki (po mamie i tacie jak widzę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) dziękuje za tyle ciepłych słów :)

      Usuń