sobota, 31 października 2015

Cukierek albo psikus



- Mamo boję się Halloween
_??

za tydzień

-Mamo, nic mi nie mów  o Halloween , boję się Halloween
 - nie ma czego się bać, to dzieci się przebierają..
- Ale się boję


-Mamo, Joffer Mady ( nauczycielka) mówiła ,że to tylko na niby, że to dzieci się przebierają
- aha, a ja Ci ci mówiłam
- ale mamo, Joffer Mady wie lepiej
- aha


i nie miałoby to kontynuacji, gdyby moje dziecko nie zaczęło rano robić sobie maski na Halloween, oświadczając, że chce się przebrać za Dynię
 ..maska  gotowa...



Cóż jako rodzice stanęliśmy przed wyzwaniem..podzwoniliśmy po naszych znajomych  i .... zorganizowaliśmy ekipę dzieci





więc







Cukierek albo psikus???

a właściwie 


Camelen oder futsch ;)






68 komentarzy:

  1. Macie super przebrania! ale dzieci mają fun z tego! :D Pięknie wyglądasz jako mama ' czarownica ' :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aahaahhha
      i my również mieliśmy fun ....

      Usuń
  2. Psikus!;)))
    A czarownice jak się patrzy! Dynia na pewno zrobiła furorę:D
    Mój synek już za duży na przebrania... Cieszę oko Waszymi... i tymi pod drzwiami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))

      psikus psikus....
      ostatnie stwierdzenie na temat Halloween mojej pięciolatki
      mama, Halloween jest superaśne

      tak oto oswoiliśmy duchy, potwory i inne czarownice

      Usuń
    2. Hehehe, no i fajnie! Właśnie chyba tez temu służy Halloween, żeby oswoić potwory spod łóżka:))

      Usuń
    3. Zawsze to lepsze niz straszenie duchami :)

      Usuń
  3. Mega!
    Jejku, dzieciaki są fajne - nikt nie jest w stanie tak zaktywizować człowieka, jak dziecko ;P

    ale za ten tekst o nauczycielce, która wie lepiej, to bym się obraziła ;P;P;P

    Pani Dynia jest bardzo stylowa, proszę ją pozdrowić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. totalnie spontanicznie.....

      nie ma o co się obrażać, to ten wiek.....

      Usuń
  4. Noo maska mocna przerażająca:).
    Za to z mamy seksi czarownica:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. projekt i wykonanie- Ola lat 5
      rano przyszła się pochwalić, mamo zobacz jaka ja jestem super kreatywna

      zaczynam się zastanawiać skąd one takie słownictwo mają :))

      Usuń
  5. haha :))
    Proszę Pani,jaka z Pani piękna czarownica :))
    Świetna zabawa i oswajanie duchów i złych mocy :)
    Szkoda,że mnie nie było cały dzień w domu,ominęli mnie przebierańcy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) nigdy idei Halloween nie rozumiałam , ale od dziś kupuje w 100% :):)
      Słyszeć radosny śmiech dzieci .... Bezcenne

      Usuń
    2. no dokładnie ! i o to chodzi :))
      no ,albo śmiech starszych pań ,jak u mnie wczoraj :)

      Usuń
    3. Długo rozkmninialam o jakie starsze panie Ci chodzi .... No bez przesady ;)
      Wyjechali (...) wszystkie dzieci
      To jesteśmy niegrzeczni ;)

      Usuń
    4. tak,tak...piosenka z życia wzięta :))

      Usuń
  6. ale z Ciebie piękna czarownica!! Kurczę, czerń i nakrycia głowy Cię kochają ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie do kończą kocham czerń ;)
      Ale dziękuje za komplement :)

      Usuń
  7. Rety, jaka czarownica ;) Ja też chcę! No dobra... poczekam jeszcze ze dwa, trzy lata i też będę z maluchem chodzić. Na razie dynię szykowałam i strój kosciotrupka zafundowałam mu na zabawę w żłobku. A dziewczynki ślicznotki, ups... łaaaaa ;)
    buziolki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadżety pochowane , czekają na karnawał ;) hahahaja tak mi sie przypomniało ze kiedyś sylwestra robiliśmy w domu na kilka par z dziećmi , dzieciaki sie przebierały i ... Mamy przy okazji tez ... Hahaha
      Ja za biedronkę ;) a moja przyjaciółka za pszczółkę ;) hahaha

      Usuń
  8. Aniu podzielam zdania innych - bardzo urokliwa z Ciebie czarownica, dziewczynki boskie. Widać, że zabawa była wspaniała... 5 zdjecie - cudne! Ach fajnie tak pooglądać uśmiechnięte buzie... :)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie słyszeć śmiech dzieci .... Taki spontaniczny ... Beztroski ....
      Pozdrawiam Cie kochana !

      Usuń
  9. Dynia pierwsza klasa!!!
    Super wyglądasz w tej czarodziejskiej czapie/kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) inicjatywa i wykonanie :)
      jestem bardzo z niej dumna :)

      Usuń
  10. Dzieciaki mają frajdę z tego Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczynki wyglądają super a i z mamy niezła czarownica:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dynia jest bombowa. Fajnie, że oswojone czarownice, duchy i inne potwory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest głębszy sens w Halloween ;)

      Usuń
  13. Wyglądacie super!! Zabawa była udana ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ahaha pani nauczycielka wie lepiej.. takie typowe! nie ma to jak dzieciece zabawy! Twoj kapelusz p prostu wymiata. To wasz dom na osttanim zdjeciu? jesli tak to pieeekny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak . Dość typowe .
      Dom , jest niesamowity i ogromny i ... Naszych sąsiadów ;)

      Usuń
  15. A mój syn nigdy nie mówił, że pani wie lepiej. Matka najmądrzejsza i niech tak zostanie :)))

    Pięknie Wam w tym czarownictwie a dyniusia smakowita ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My sami podbudowywaliy autorytet nauczycielki , ale to prawdziwie mądra kobieta , niech wiec bedzie , że wie lepiej ;)

      Usuń
  16. aaaa mała dynia taka słodka, że jakby do mnie przyszła na pewno dostałaby coś dobrego :)) fajnie wyglądacie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąsiedzi z ulicy tez super reagowali :) teraz mamy zapas słodyczy conajmniej do Mikołaja

      Usuń
  17. A Ty byłaś oczywiście najstarszą dziewczynką w gronie tych dzieci? Bo wiesz, ja miałam szczerą ochotę dotrzymać towarzystwa synkowi, który w tym roku nie miał się z kim bawić w Halloweenowe włóczęgostwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie ;) robiliśmy za support bo dzieciaki na co dzień nieśmiałe bardzo szybko idee załapały i sobie swietnie radziły

      Usuń
  18. Ekstra wyglądałyście, Dynia jak najbardziej dyniowata, a starsza groźne minki potrafi nieźle robić, Ty za to wyszłaś na najłagodniejszą z czarownic :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladacie bardzo pieknie, wiedzmowato i dyniowato;);) Nazbieraliscie troche slodyczy???? Bo u nas, z tego co sie orientuje, ludzie rzadko otwieraja dzieciakom drzwi...
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo , sporo :)
      O dziwo w dzielnicy rdzennych mieszkańców i 60+ witano dzieci szczodrze i z dużym uśmiechem :)

      Usuń
  20. Super przebrania! U syna w szkole była taka mała impreza zainicjowana przez panią w ramach angielskiego, jak ktoś chciał mógł przynieść przebranie. Ale po domach nikt nie chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to cała impreza w tym ;) fajnie było
      Zwłaszcza ze tutaj to tez nie tradycja lokana ;)

      Usuń
  21. Ja też chcę straszyć :D!!!
    Misiek nie cierpi tego święta, ale nie cierpiał też wielu innych rzeczy (które teraz toleruje) zanim pojawiły się dziewczynki ;P.
    Świetnie wyglądacie, dziewczynki dostały pewnie furę cukierasów :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo . Nawet więcej niz sie spodziewałyśmy , Zwlaszxa ze połowa domów pusta , bo u nas ferie

      Usuń
  22. Dzieciaki uwielbiają to święto! I trudno im się dziwić;) Ślicznie straszyłyście;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie . Nie ma co z nim walczyć , pozwala oswoić strachy i do jego ogromnie pozytywny wymiar

      Usuń
  23. Co by nie mówić, maska wyszła perfekcyjnie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak , ale trzeba doceniać kreatywność

      Usuń
  24. Ania, jak Ty się wyrabiasz z tym wszystkim ??
    Ja to już na ostatkach sił jadę;))
    Piękne jesteście dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmęczenie pewnie jeszcze przyjdzie ;)
      Póki co mój mąż mnie zaskakuje :)
      Przejął sporo obowiązków , zaczął nawet gotować :) a do sprzątania domu zatrudniliśmy panią , wiec ja mam czas na nagadanianie czasu z pannami . Tęsknie ogromnie ...

      Usuń
  25. Maska dyni wybitnie kreatywna ;-) Piękna czarownica z Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że zabawa super, piękne z Was czarownice...

    OdpowiedzUsuń