czwartek, 29 października 2015

Z jesienią w tle



Ostatnie skradzione jesieni kadry :)





Patrząc na zdjęcia chyba się lepiej czułam w całości niż wyglądałam :) i po raz kolejny przekonałam ,że kolorowe, nawet jeżeli  granatowe rajtki, to nie dla mnie.....a długość sukienki zdecydowanie weekendowa ....:) ot taka ja późną jesienią :)

54 komentarze:

  1. Ania, dla mnie wyglądasz super! Bo ja jestem wielgachną fanką rajtek pod kolor sukienki, a w każdym bądź razie rajtek innych niż cieliste. Taki mały szczegół, a robi się tak wiele :) :) Super szalicor do tego wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądając twojego ostatniego posta o tym pomyslałam , ze granat rajty sie powtarzają . Ja mam na odwrót, lubie cienkie niewidoczne rajstopy ;)

      Usuń
  2. A dlaczego nie dla Ciebie? Wyglądasz tak jak się czułaś - bardzo ładnie!. Fajnie Twoje żółte dodatki korespondują z liśćmi na drzewie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chyba nie najlepiej sie tak czuje ;)
      Z kolorem liści zupełnie sie przypadkiem zgrało ;) ale efekt tez mi sie podobał :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem wyglądałaś bardzo dobrze ;) a te rajstopy są granatowe bardzo nienachalnie ;)
    więc prawie się od czerni nie różnią ;)

    Wyglądasz w nich w porządku!
    Naprawdę!

    Jest musztarda - musztarda Ci służy! Wiesz, że ją lubię - tak u siebie, jak i u innych, więc ja tam nie wiem, ale mnie się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar z czarnymi to sobie wogole nie wyobrażam , czarne zakładam do czarnej spódnicy ;) jakoś niespecjalnie lubie do jaśniejszej . I do innych niz czarne butów ;)

      Usuń
  4. Aniu, wyglądasz super - tak jak się czułaś! A do tego wpasowałaś się kolorystycznie w przyrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Hahahaja odmłodzona o jakieś 20 lat ;) sie poczułam :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny jesienny zestaw:-), świetnie wpisałaś się kolorystycznie w jesienny krajobraz:-). Najbardziej jednak zwrócił moją uwagę Twój promienny uśmiech:-), pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uiechalam sie do mojej 5-ciolatki robiącej zdjęcie () do niej naprawdę trudno sie nie uśmiechać :)

      Usuń
  7. This outfit is so stylish! I like how effortlessly it looks on you and how you combine pieces! This color combination is amazing!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, jest świetnie!!! Nie marudź ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bardzo lubię kolorowe rajstopy, choc przyznaję się, że podziwiam je ostatnio głównie na kimś.
    Połączenie granatu i musztardy mistrzowskie!
    Pięknie wyglądasz Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście nie kojarzę cie z kolorowymi rajtkami :)
      Dziękuje :)

      Usuń
  10. Ja też nie lubię kolorowych rajstop, ale w całym zestawie wyglądasz naprawdę ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taki odcień żółci!!! Chyba z każdym kolorem współgra! Z granatem super!
    Hehehe, ja też nie przepadam za kolorowymi rajtami, ale czasami coś mnie nachodzi;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkryłam ostatnio kilka musztardowych połączeń , szkoda ze nie mam kiedy i jak pstryknąć ;)

      Usuń
  12. Yyyy, zgłupiałam po tym co napisałaś, bo jak dla mnie to jeden z lepszych Twoich zestawów. Wyglądasz rewelacyjnie. Rajtki super, długość sukienki idealna, że o żółtych dodatkach nie wspomnę... naprawdę pięknie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz , do pracy raczej nie ;) jest krótka , krótka , co widać w cielistych rajtkach ;)

      Usuń
  13. Ślicznie się wpasowałaś w tę jesień:)))żółty z granatem wygląda super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Co Ty piszesz, bardzo mnie się podobasz w tych rajstopkach, ja jestem zwolenniczką kolorowych :) aaa i w żółci Ci pieknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , ale ja nie ;)
      Żółty chodzi za mną od dłuższego czasu ... Wpadniecie tym odcieniu ;)

      Usuń
  15. Rajstopy może faktycznie bym dała czarne, ale całość jest rewelacyjna. Te żółte dodatki to taka świetna kropka nad i. Nie ma co narzekać - jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty ?! Czarne ?! W ogóle nie lubie czarnych , a tutaj byłyby wyjątkowo ciężkie . Tutaj jednak granatowe do polbutow , albo cieliste do wysokich kozaków . Botków do sukienek nie nosze ... To taka sama fiksacja jak wobec czarnych rajstop ;)

      Usuń
  16. Żółte liście+ żółte dodatki= przepiękna jesienna Ania:)
    Ja z kolei nie mam w swojej milionowej kolekcji rajstop- cielistych, tych nie cierpię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkiem wyszło , ale efektownie ;)
      No widzisz , a ja głownie ;)

      Usuń
  17. Kurczę, wyglądasz super na tych fotach!! Ale rozumiem. Też tak mam, że obiektywnie niby dobrze wygląda, ale w sumie to nie moja bajka, i wtedy drugiej szansy zestaw już nie dostaje.

    P.S. Tak, mieszkam w Gliwach. Piast - to niedaleko mojej podstawówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czułam sie super , a na zdjeciach stwierdziłam ze jednak nie ;)
      Widzisz to pewnie jeździłam do Piasta kiedy Ty chodziłaś do podstawówki ;)

      Usuń
  18. Ta jesien u Ciebie jest przepiękna ! taka jak w bajkach, czy filmach własnie pokazują- piękna, kolorowa, sloneczna :)
    Torba i szal są piękne! idealnie wkomponowały się w otoczenie :)

    Też jakoś nie potrafię nosić kollorowych rajstop, kiedyś założyłam miodowe- myslalam, ze super będą wyglądać, ale czulam się w nich jak kaczka :P hehehe

    mileog dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodam do tego ze u nas nie ma mrozów ;);) zimą . Najniższa temperatura to -2 st ;)

      Hahaha No mnie tez sie przytrafiło , z ta sukienka żółte rajtki .... Kaczucha jak sie patrzy ;)

      Usuń
  19. great style you have !
    I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -Visit my Blog-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, w modzie nalezy bardziej ufac odczuciom, a nie zdjeciom. Zdjecia klamia, hahaha. Jesli czulas sie w tym zestawie dobrze - to nie miej mu nic do zarzuceni!. Powiem Ci jedynie, zeto wlasnie granatowe, kryjace rajtki zupelnie zatuszowaly krotkosc sukienki ( w jasnych byloby by widac bardziej, ze krotka). A dodatki w kolorze lisci w tle wspaniale podkreslily jesiennosc stroju. Dla mnie jest super!
    Pozdrawiam Aniu! anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego je wybrałam ;)
      Znaczy granatowe :)
      Jesień jest inspirująca
      Dzięki Anka i nawzajem pozdrawiam

      Usuń
  21. Ale fajnie wpasowałaś się w jesienne tło. Zestawienie granatu i żółci dało świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcinając płaszcz czarny - pomyslałam ze właśnie z żółtym nosić ... granat jakby sam sie w darł do koncepcji ()

      Usuń
  22. a moim zdaniem ten zółty z granatem to super połączenie ! i nie rozumiem dlaczego Ci się te rajtuski na Tobie nie podobają :) Szalik, torebka z tłem - idealnie sie wpasowuje! <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, bardzo do twarzy Ci z musztardową jesienią.
    Zgrabnaś w tej sukience, szalik śliczny, nadal zestawowi szyku. A rajtki oki. :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jedna z ulubionych , ograna na milion sposobów :) żółcienie idealne jesienią :)

      Usuń
  24. Bardzo ładny odcień żółci choć wiesz, że ja za żółtym nie przepadam. Co do kolorowych rajstop to u mnie to samo, kolorowe nie dla mnie...świetnie wyglądasz na tle jesieni...buziaki...

    OdpowiedzUsuń