środa, 4 listopada 2015

Luksemburska Złota Jesień



i to w listopadzie :))
Nacieszmy się słońcem i kolorami jesieni na zapas


w przepięknych klimatach doliny Pertuski w samym centrum Luksemburga







i moje ulubione zdjęcie z niedzielnego spaceru




Kurtka z tego zdjęcia była płaszczem. Klasyczną dyplomatką. była na przykład tu
Obeszłam się z nią bez respektu dla klasyki. Bo przecież klasyka to klasyka, zawsze modna. Co z tego ,że ja się w takiej długości czułam źle ? I nosiłam od wielkiego dzwonu? Kupiona z milkę dyplomatka z Zary stała się ulubioną jesionką, noszę właściwie na okrągło. A jak przyjedzie na nie moda ..to czy będę żałować decyzji o obcięciu....raczej nie. Przecież zawsze będę mogła sobie kupić...

66 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, z klimatem. Szal i torebka świetnie podkreślają kurtkę, fajnie to dobrałaś. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie mi wymyśliło ;) mam do tego czapę z pomponem ... Tylko cały czas ciepło

      Usuń
  2. Przedtem od wielkiego dzwonu, a teraz do wielkiego, jeasnowego dzwonu - a nawet dwóch :). I dobrze, po co ma w szafie leżeć :). Super ujęcia na tych fotach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw jest rewelacyjny luźny , niestety mój maź z mina skazańca i komentarzem ze nie cierpi robić zdjec zabił moja inwencje twórcza obfocenia mojego ulubionego weekendowego zestawu

      Usuń
  3. Tak, piękna ta jesień. U nas tez pięknie. Look prawdziwie jesienny. Szal i torebka - bomba!
    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A termometr w gore , wiec tylko sie cieszyć i korzystać

      Usuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne, prawdziwa Polska, kolorowa jesień. Twój look tez w jesiennych kolorach, w których Tobie jest do twarzy. Szal rewelacyjny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska tyle ze w Luksemburgu ;)
      Dzięki

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia - w Polsce pogoda podobna :) Tez lubię tą długość w nakryciach wierzchnich. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to ta sama wysokość geograficzna, choc klimat wilgotniejszy - i nie ma mrozów ;)

      Usuń
  6. Ten szaaaaal, Aniu - szal mi się podoba chyba najbardziej!
    No bo musztarda, to jak mi się może nie podobać ;P

    Piękna jest jesień tam u Was - u nas w sumie też wybuchła ona dopiero końcem października ;)

    P.S. Nosisz jeszcze tę zgierską chustę czasem? Tak sobie ostatnio myślałam o niej, jak jej się u Ciebie wiedzie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , aż sie dziwie ze zawsze kiedy robię zdjecia jest na chustę za ciepło , bo ... Chodzę w niej na okrągło . Dokładnie z ta kurtka i torebka ....
      Wiedzie , brakuje czasu , sporo w drodze , Ale do przodu

      Usuń
  7. W tym roku jesień ozłociła drzewa trochę później, niż zazwyczaj. Pięknie jest i u Ciebie i u nas :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , choc juz coraz bardziej brązowo ... Niz zółto

      Usuń
  8. Obie wersje płaszczyka dobre,ale chyba jednak ta krótka bardziej :) zwłaszcza,że lepiej Ci się nosi !
    Dziewczyny widzę,że aktywnie,extra :)) Fajnie,że słoneczko dopisuje,u nas tez dziś pięknie świeci,na spacerze aż się ugotowałam,spokojnie mogłam w krótkim rękawku wyjść.
    Pozdrawiam znad patelni ze spaghetti !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , powoli myślą o lodowisku i nartach na które planujemy sie wybrać :)
      Krótka krótka zdecydowanie

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia.. my też mieliśmy taką cudną pogodę przez cały weekend i właściwie to do wczoraj nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i kolejny weekend zapowiada sie pieknie , 21 stopni :)

      Usuń
  10. Jeżeli nie nosiłaś tamtej wersji, to nie ma czego żałować :)
    Obcinanie ostatnio na czasie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Wygldasz fantastycznie , aż zastanawiam sie czy sie nie ciachnac podobnie !

      Usuń
  11. W Polsce też jest słonecznie, więc póki co jesień da się znieść. Grunt to zrobić to na co ma się ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Polsce też jest słonecznie, więc póki co jesień da się znieść. Grunt to zrobić to na co ma się ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile razy dodaję komentarz z telefonu to podwójnie wychodzi, upss.
      Ja kocham tylko lato i ciepłą wiosnę;))) Zimy wręcz niecierpię!

      Usuń
    2. Pozimowe samopoczucie i alergie jakoś powodują ,że to jednak jesień jest królową ()
      Nie tylko Ty masz taki podwójny problem ()

      Usuń
  13. Ale ślicznie u Ciebie!!! U mnie drugi dzień ani promyka słońca, tylko mgła...
    Bardzo mi się podoba zdjęcie dziewuszek na tle wiaduktu (akweduktu chyba;))
    I Ty w tych żółtościach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mgły rano to nagminnie ;) gęste ... Utrudniające jazdę ...
      Ale potem pieknie !
      Najstarszy most w Luxie

      Usuń
  14. ja Cie!!! rolki! zapomniałam o nich na śmierc, musze wygrzebac je ze strychu i stworzyc post z rolkami póki pogoda nam dopisuje! :) zainspirowałas mnie, a raczej Twoje dziewczynki! :) Super zabawa - buziaki dla Was kochane! :)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy nie jeździłam , ale jeżdzę na łyżwach

      Usuń
  15. W tym roku cieszę się bardzo, że tak pięknie kolorami rozpieszcza nas ta jesień, jeszcze tylko chciałabym więcej ze słoneczka skorzystać.
    Szalik ma piękny kolor, energetyczny. A z płaszczem dobrze zrobiłaś, praktyczniej jest :) Całuski dla dziewczynek, podziwiam za rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale klimat!!! To ostatnie zdjęcie!! Chciałabym do niego wskoczyć, pospacerować i cupnąć na ławce<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez sie szalenie podoba to zdjęcie

      Usuń
  17. U nas też złota jesień przyszła później. Nigdy nie jeździłam na rolkach, muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taak, jesien tego roku taka piekna, zlota....sloneczna.
    Ja tez raczej ni eprzejawiam respektu do klasyki, ale musze powiedziec, ze ja bym raczej ni eobciela...ta dlugosc plaszczowa nieco bardziej mi sie podoba. ALe Twoja dyplomatka - Twoj wybor!!:) Wyszla z niej fajna, wygodna kurteczka! Do dzinsow idealna:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie żałuje :)
      Nosze na okrągło :)

      Usuń
  19. U mnie też pięknie od paru dni. Rano wprawdzie gęste mgły ale później wspaniale słońce i chociaż ja w pracy to z uśmiechem patrzę przez okno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam podobnie . Ale weekend to weekend , popołudnie dla nas !

      Usuń
  20. Rozpieszcza nas w tym roku jesienna pogoda- u nas też słonecznie i ciepło, dzięki czemu nie myśli się jeszcze o zimie:)
    Moją uwagę przykuł ogromny wiadukt, uwielbiam takie:)
    Ja też swego czasu obcięłam płaszcz, zrobił się o wiele lepszy w noszeniu, łaziłam w nim tak długo aż zdechł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest piękny . Na zdjeciach jest ukryty jeszcze jeden - most Adolfa , który aktualnie jest restaurowany , bo to główna arteria miasta ;)
      Jakość Zara , długo nie pociągnie . Co już na rękawach widzę ;)

      Usuń
  21. oh jak pieknie i kolorowo i jakie slonce. u nas od kilku dni szaro i mgliscie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas .... 21 stopni wczoraj ;) listopad :):):)

      Usuń
  22. Jesień w tym roku wyjątkowo jest ciepła i mało deszczowa, co bardzo mnie cieszy.
    Płaszcz teraz wygląda nawet lepiej. Świetny szalik.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie , mniej elegancki , ale elegancki codziennością :) lubie

      Usuń
  23. pięknie!:) od razu w oczy rzucił mi się szal - świetny jest.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! Jakoś dopiero z wiekiem zaczęłam doceniać jesień, nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lato to wakacje szkolne i swoboda .... Wygrywają w przedbiegach ;)
      A potem dopiero przychodzi zachwyt przyroda :) chyba tez tak miałam ...teraz najlepiej lubie schyłek lata tzw Indian Summer i jesień ... Za kolory , zapach ziemi , za energię ktora lato zostawia ...
      Wiosna - piękna - ale po zimie nastrój nie jest taki sam ;)

      Usuń
  25. Kolory jesieni mnie zachwycają, poza tym lubię w tych kolorach się ubierać ;)
    Slicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie spodziewałam się, że i teraz w Luksemburgu macie tak piękną złotą jesień! Piękne kolory dookoła :) Nabierajcie z rodzinką jak najwięcej promieni słońca i barw zachwycającej przyrody, trzeba teraz korzystać z każdego, słonecznego dnia :)
    A rolki to idealny sposób na wolny dzień - i ja uwielbiam na nich jeździć :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy , mamy :) i na szczęście wcześniej wiosnę !
      Ja głowa już na łyżwach , nartach ...

      Usuń
  27. Uwielbiam taką jesień! Piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia! Jak dobrze, że dbasz o to ,aby Twoje dziewczyny spędzały czas aktywnie;-) Fajny szal ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegamy , jeździmy na rowerach , łyżwach , rolkach , wspinamy sie na ściankach , pływamy i uprawiamy karate ;) i tańczymy Jazz Moderne ;) nurkujemy

      Usuń
  29. Pięknie wyglądasz, a zdjęcia są cudne!:)

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. OOO cudowna złota jesień !! Pięknie się w nią wkomponowałaś!! Szal genialny!!
    Raz udało mi się być w październiku z Luxemburgu. ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jesień u Ciebie ale u mnie też było ślicznie, teraz zmiana, pada, wieje, liście pospadały, można się załamać...
    Decyzja o skróceniu słuszna jak w tej długości czujesz się lepiej ...
    Pozdrawiam Aniu...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam ....szkoda tylko że jakość Zary bo noszony filcuje się zastraszająco szybko

      Usuń