środa, 18 listopada 2015

Musztarda po obiedzie



Już w ubiegłym sezonie wymyśliłam sobie, że do tej musztardowej sukienki kupię torebkę w morskiej zieleni albo fiolecie ....długo szukałam ....


potem szukałam odpowiedniego kolorystycznie szala. Znalazłam w Promodzie. Ale była kolejka do kasy. Postanowiłam wrócić innym razem. Ale niestety , musztarda po obiedzie. Nie było. Torebka smętnie leżała w szafie, aż w przypływie szaleństwa sięgnęłam po naszyjnik. Kolorowy!!!
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Naszyjnik z torebką tworzą fajny zestaw, a dodatkowo poznałam paletę barw ,które też z musztardą fajnie się komponują




na góre jeszcze jesionka i szal i tak się prowadzam do pracy



wystąpili
Sukienka H&M
Torebka Furla
Naszyjnik -prezent od Izy
Kozaki No Stress
Płaszcz - Zara po przeróbkach
Szal - zgierski butik dzięki uprzejmości Mar

68 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka i naszyjnik prezentuje się świetnie:))))Bardzo elegancko wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. He he, dobre z tą kolejką. Widocznie promodowy szal nie był Ci pisany, bo miał być naszyjnik ;). Wszystko się zgrało: kolor butów, sukienki, torebki i naszyjnika - tak miało być! :). Za to Marowy szal widzę, no i fajnie.A jak tam pozamodowe prowadzanie się do pracy - dalej kontrole graniczne? Pewnie już Cię z widzenia znają, powinnaś dostać tam kartę stałego klienta, i być obsługiwana poza kolejka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga z 1h20 wydłuża się do 2h45...można oszaleć ....wiesz ,na kartę lekarza przejeżdzam zaraz po dojecaniu do pkt kontroli, ale korki spowodowane kontrolami...koszmar....

      Usuń
  3. I fajnie wyszło, spontanicznie może być ciekawiej :) piękna torebka Furla :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba :)
      torebka przypływ szaleństwa i miłości do krokodyla :)

      Usuń
  4. O, tym naszyjnikiem to całą kreacje przystroiłaś, strzał w dychę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prowadzasz:-)
    A musztarda świetnie się komponuje z wieloma:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poszerzyłam swoją wiedzę o kolorach które się łączą z musztardą

      Usuń
  6. Bardzo wiele barw ładnie komponuje się z musztardą :)
    Moi faworyci to fiolet i bordo :)
    Morska zieleń też mi się podoba - jednak na innych bardziej, niż na mnie ;)

    Fajnie wyglądają z nią też rudości wszelakie, ale na dodatkach głównie i nie w nadmiarze :)

    Pięknie wyglądasz - no i ta sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię musztardę, a najbardziej sarepską:D
    A kolory dzisiaj moje!!! I powiem Ci, że dobrze z tym szalem wyszło! Że go nie ma, a jest naszyjnik! Tak jest super!
    Bardzo, bardzo mi sie w tym zestawie podobasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowy naszyjnik dodaje musztardzie smaku, dobrego smaku. Podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na pewno jest ciekawym urozmaiceniem , naszyjnik jest cudny ,ale do tej pory łączyłam go z czernią i granatem....

      Usuń
  9. Ostatnio stwierdziłam, że jestem bardzo przewidywalna modowo i troszkę mnie to zdenerwowało, a Tobie ryzyko wyszło na dobre, bo wyszedł zestaw interesujący i nietuzinkowy. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też tak myślę, o sobie...tyle ,że bazuję na sukienkach

      Usuń
  10. Szal jest przepiękny i to on jest dla mnie dziś numerem 1!
    Ale sukienka też zacna:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię te szal, miękki ,ciepły i ..zwyczajnie ładny

      Usuń
  11. Widzisz, przeznaczenie :) Naszyjnik super ale torebka...miodzio! Kolor, fason no i firma. Bomba! Bardzo mi sie podoba ten zestaw. Świetnie dodałaś kolory.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem absolutnie zaskoczona kolorystycznymi możliwościami naszyjnika , i nie mogę doczekać się lata, żeby torebkę bardziej eksploatować :)) ahaaha tak, z firmą poszłam na całość :)

      Usuń
  12. Musztarda z takimi przyprawami - i wyszło bardzo smacznie. :) No i piękne nogi w kozakach.
    Buziaki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) sukienka i kozaki :)) noszę do znudzenia

      Usuń
  13. No to kochana ładnie się prowadzasz ;) Sukirnka właśnie z tym naszyjnikiem najefektywniej wygląda, a torebkę super masz... tyle że to z brązem butów cieszy moje oko najbardziej :)
    Fatalnie, że tyle czasu spędzasz na dojazdach, jak Ty to wszystko ogarniasz, podziwiam szczerze. Buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda wygląda :) zgadzam się
      mam ogromne wsparcie męża, przyjaciół, pani sprzątającej nasz dom i mojego szefa :)

      Usuń
  14. Ania, ten zestaw jest rewelacyjny, bardzo mi się podobasz, taka musztardowa, wszystko ma tu znaczenie, i jest po coś, sukienka super, a torebka to już kosmos. Z przyjemnością obejrzałam, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) czasem coś oryginalniejszego mi też wyjdzie :)

      Usuń
  15. w zestawie z płaszczem, chustą i torebka wygląda super! a torebka genialna :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płaszcz i chusta to kwintesencja mojej tegorocznej jesieni :) na musztardzie bardziej wyeksponowane po prostu. Dziękuje !

      Usuń
  16. Piękny kolor sukienki,słoneczno- jesienny :-) Podobają mi sie kontrasty w charakterze naszyjnika i torebki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , jak na mnie wyszło mega kolorowo ;)

      Usuń
  17. Te dwa kolory to ja bardzo lubię razem. Kiedyś miałam morski sweter i do tego musztardowy szalik i brązowe kozaki i super się czułam w tej palecie barw ale to do czarnych włosów...Świetnie Ci w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś niestety nie kupiłam czapki w tych kolorkach , niestety :/:/:/

      Usuń
  18. Aniu bardzo piękna stylizacja, ostatnie zdjęcie jest świetne, bardzo fajne połączenie kolorów. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu , dawno Cie nie było :):)
      Fajne , tez mi sie podoba

      Usuń
  19. Najbardziej podoba mi się ostanie zdjęcia. Całość jest bardzo spójna i efektowna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie :)a sukienka?-miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musztarda z miodem , tez dobra kompozycja ;)

      Usuń
  21. Pięknie wyglądasz,cóż dodać :)
    Współczuję Ci,tyle czasu w drodze do pracy ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem tak zmotywowana ze nie przeszkadza mi ;) aż tak ...

      Usuń
  22. Torebka nie w moim stylu, z resztą za niebieskim nie przepadam w dodatkach, za to ten ogromny szal jest przepiękny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie niebieski !!!!! To zieleń morska !!!!

      Usuń
  23. Uwielbiam musztardowy kolor, ale nie na sobie, wyglądam w nim choro. Twoja sukienka śliczna. Ciekawe zestawienie z tym niebieskim. Tak słonecznie, jak październikowe drzewo w słoneczny dzień:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie niebieski !!!!
      To specyficzny kolor , ta musztarda ;) ja tez tylko jesienią nosze zanim zblednę ;)
      A taki piękny był listopad , był , bo teraz zwyczajnie leje ... ;)

      Usuń
  24. Jeśli chodzi o szafę, to jestem ponurakiem, dlatego trochę mi za dużo tu kolorów pląsa, chyba właśnie o ten niebieski za dużo, bo nie przepadam za tym kolorem w ubiorze.
    Poza tym bardzo smaczna musztarda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja t'es nié jestem za kolorowa wiec rozumiem odczucia ;);)
      Ale to Zielen Morska , ciemna i realnie z musztardą sie komponująca !!!! Czemu wam niebieski wychodzi na komputerze to nie wiem , ale jest przejaskawione to pewne . A to za sprawa blogera który wie lepiej i nie chce sie inaczej ustawić niz doświetlać to co nie powinno byc doświetlone . Ale to głęboki morski zielony ! I dlatego miał byc szalik , w identycznym kolorze co torebka , zeby były tylko dwa ;);)
      Ale te kolorowość wyjątkowo dziś kupuje ;) sama nie wiem czemu ;)

      Usuń
  25. Świetny post. Piękna stylizacja i piękna kobietka :) Fajnie, że masz swoje pasje i pokazujesz swój styl innym.

    Pozdrawiam :)

    www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . tez mi sie podoba ta propozycja :)

      Usuń
  26. Ja bardzo nie lubię koloru musztardowego i nigdy nic sobie takiego nie kupiłam, ale szal piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie kolor specyficzny , ale każdemu kto co lubi ;);) i co urody pasuje ... Ja lubie :):) jesienią

      Usuń
  27. Od razu wpadł mi w oko naszyjnik. Z tą sukienką tworzy fajną całość.
    Kraciastych szali i chust jest pełna ulica, ale mnie zachwycają, bo nie dość, że ciepłe to jeszcze fajnie ożywiają jesienne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , naszyjnik wyrazisty !
      Ja nie sile sie na oryginalność , nosze co mi wpada w oko nawet jak jest to zbieżne z ulicą i tym w czym ulica chodzi :) a szal lubie , tym bardziej ze Ktoś kogo nigdy nie poznałam osobiście , a tylko przez blogosfera włożył tyle energii zebym mogła w nim sie prowadząc po ulicach Francji i Luksemburga ;)
      Pochodzi spod łódzkiego Zgierza

      Usuń
  28. Aniu - tak jak musztardy nie lubie (zarowno w kolorze jak i na talerzu), tak dzis po prostu wyczarowalas taka rewelacyjna stylizacje, ze zaczelam uwielbiac te musztarde!!!;) Sukienka jest bombowa, genialnie dobrane dodatki, kolorystyka cudowna...Zachwycasz<3<3<3 Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , kompozycyjnie wyszło ciekawie , dość oryginalnie . Choc dobrze wiesz ,ze akurat ja sie na oryginalność specjalnie nie siłę ;)
      Ja lubie i w ciuchach i na talerzu ;)

      Usuń
  29. musztardę lubię, choć zawsze miałam problem,żeby ją dobrze zestawić. Twoja propozycja przypadła mi do gustu. Sukienka jest piękna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 % prawda . To ogromnie trudny kolor . Chyba po raz pierwszy obroniłam na kolorowo ;)

      Usuń
  30. Takich sukienek to mi osobiście brak w mojej szafie. Fason mam na myśli, chociaż taki kolor też lubię bardzo. A kolor torebki - jest trudny do uchwycenia na zdjęciach. Wiem, bo miałam kiedyś wielką torbę w tym kolorze (przypomniało mi się, że mam z nią fotki w towarzystwie swetra podobnie musztardowego, sa gdzieś w poście na blogu sprzed kilku lat). Z jesionką (piękne słowo!) świetna całość! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason worek :):) w aktualnej kolekcji w H&M powtórzony jako butelkowa zieleń ;) i łamie sie czy nie kupić ;) bo fason dobrze sie nosi i kolor lubie :)
      Jesionka - archaiczne dość słowo :)

      Usuń
  31. Pieknie, kolorowo, jesiennie :)!!! Swietnie sie prowadzasz do pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak , bo dorobiłam sie opini zawsze eleganckiej ;)

      Usuń
  32. Musztarda to dla mnie bardzo trudny kolor się wydawał, a Ty go świetnie ograłaś :) Muszę poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest trudny ;) chyba pierwszy raz tak na kolorowo ;)

      Usuń
  33. Nie ma tego złego co na dobre nie wychodzi, masz za to ciekawy naszyjnik a torebka cudna, fajnie z musztardą. Tobie ten kolor /musztarda/ pasuje idealnie. Z płaszczem i dużym szalem wyszedł super zestaw. Pozdrawiam Aniu...

    OdpowiedzUsuń