sobota, 16 stycznia 2016

Kożuchy i kufajki



Przymroziło ,co ??
 Znaczy do wczoraj zimę znałam z internetów :)
Atak zimy nastąpił wczoraj.
Bez mrozów. Plus jeden.
Bałwany pod domem stoją.
Zima odhaczona :)



My się zimy nie boimy :) Zamiast zimowego płaszcza kupiłam kożuch. I sobie chwalę. Ciepło i przytulnie. I całkiem ładnie :)



Obalam więc mit, że zimą nie można wyglądać ładnie ......Można. A nawet trzeba !





Wystąpili

Kożuch Promod
Czapka Esprit
Jeansy Promod
Kozaki Tamaris
Torba  Tommy Hilfilger

76 komentarzy:

  1. Fajowo, pewnie ciepło w takim kożuszku :).
    Te okiennice z tyłu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ciepło . Za ciepło jak na "naszą" zimę ;)

      Usuń
  2. Plus 1 ;P?
    Boże, u nas ostatnio -16 było ;P Ile ja bym dała, żeby mieć tylko taką zimę z plus 1 za oknem, Aniu ;P

    Super masz ten kożuszek - tak, kożuch to świetne rozwiązanie na zimę, tyle, że u nas dostać fajny kożuch, który nie kosztuje kokosów, to rzecz mało realna ;P
    Dawno temu nosiłam też kożuch, po mamie - nie mam pojęcia, dlaczego go wywaliłam.
    Wtedy wydawał mi się kiczem i siarą, dziś bardzo swojej decyzji żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co chłodniej nie było ;)
      Za to non stop lało
      Śnieg przywitaliśmy z uśmiechem . Choc na drogach był koszmar ;) ale śnieżna sobota to już zupełnie inna sprawa !!!!
      Na szczęście sztuczne kożuchy są lekkie i ciepłe , w przeciwieństwie do tych sprzed lat - naturalnych i ciężkich i ... Lekko śmierdzących . Moze jak był prawdziwy , to nie ma czego żałować ?!

      Usuń
  3. śliczny kożuszek, masz rację, na zimno, kożuszek jest bardzo na tak. Twój ma świetny krój i kolor. Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie dzis ogladałam kożuszki w jednym z butików z góralskimi wyrobami, hm... chyba skuszę się. Wyglądzasz super w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie całkiem tylko bardzo ładnie z naciskiem na bardzo :))) Bardzo podoba mi sie kożuch sama taki bym u siebie widziała :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kożuch! Musi być cieplutki. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kożuszek to super sprawa jest, jak zakupiłam sobie jeden na siarczyste mrozy, takie -20, a nie +1. I do tej pory chadzam jak trzeba. Twój jest śliczny z kołnierzem wywijanym, nie dość, że efektownie wygląda, to jeszcze praktyczny na zawieruchy.
    Jak mi sie te okiennice niebieskie na tym białym tle domu podobają, to szok! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny ! Na cieplejsze dni pozwala lekko sie ubrać pod spod . Bo to główny problem zima . W pracy ciepło , a na zewnątrz zimno ..

      Usuń
  8. Aniu, zakup cudny. Bardzo podoba mi się Twój kożuszek. Wyglądasz w nim ślicznie.
    Ja mam już wieloletni wysłużony i też go lubię. :)
    Nie moge się napatrzeć, jak Twoje księżniczki urosły.
    Mam u Ciebie zaleglości. Powoli w przyszłym tygodniu zacznę je nadrabiać.
    U mnie od wczoraj też snieg i dzisiaj wreszcie znaleźliśmy godzinkę na spacer. :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki i ja mam . Wysłużony . Wiec nie czekając na wyprzedaże kupiłam jeszcze jesienią

      Usuń
  9. "Ładnie" to pojęcie względne ;) Dla mnie kufajka jest bardzo ładna. Kożuchów nie lubię, chyba że sztuczne. Noo, tak już mam. Fason Twojego iście płaszczowy, sylwetka korzystnie wygląda. I fajowy domek w tle ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo twoja jest ładna ;) i szale i czapy to mistrzostwa świata .
      Sztuczny !

      Usuń
  10. Świetny kożuch.
    U nas na minusie, choć śniegu bardzo mało, ale ponoć ma spaść na dniach. Ja tam za nim nie tęsknie, ale syn zaczął ferie i na śnieg czeka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, zimą nie tylko można ale trzeba ładnie wyglądać, jesteś tego przykładem, szukam ładnego kożuszka dla siebie bo stary już poszedł w odstawkę. PIĘKNY KOLOR, WŁASNIE TAKI MI PASUJE...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mit obaliłaś w 100%!!! Szczególnie, że kożuch jest szary! Tym bardziej mi się podoba! Aż nabrałam chęci na takowy:)) I jak tu am nie być chomikiem:D
    Ślicznie wyglądasz na tle tego śniegu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) mnie tez bardzo przypadł do gustu . Taka złamana ciepła szarość . Ale ja wymieniłam , nie dołożyło do szafy ubrań. Przeciwnie mam coraz mniej w szafie ;) więcej zużywam i wyrzucam i jest mi z tym świetnie

      Usuń
  13. Bardzo fajny i kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i w końcu się mogłaś pochwalić:). Faktycznie piękny ten kożuch:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie ciesze ! Bo kupiłam na świąteczne długie spacery ... Które ostatecznie przechodziłam w jesiennej , cienkiej kurtce

      Usuń
  15. Kożuch - super! Sama szukam czegoś w tym stylu, lecz niestety w sklepach, nawet na wyprzedażach to straszna drożyzna! ;/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam przed wyprzedażami , o 30% byłby tańszy ;) zwłaszcza ze dopiero teraz jest okazja w nim pochodzić

      Usuń
  16. Mmmm przy plus jeden kożuch? ;-). Ładny, ale moja połowa dopiero od takiej temperatury zakłada..kurtkę a nie sweter ;-). Podobnie z czapką-"gdzieś" ją ma,ale gdzie..;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chyba tez nawet już nie posiada zimowej kurtki , ale ja tam lubie ciepełko ;) zwłaszcza na długi spacer ;)

      Usuń
    2. Mariusz nie uznaje czegoś takiego ;-). Jedyne ustępstwo przy temperaturach minusowych to jedwabna apaszka na szyi zamiast szalika ;-).

      Usuń
  17. Zawsze podobały mi się kożuchy:)))Twój jest bardzo ładny i ma ciekawy kolor:)))widzę że dziewczynki się napracowały:))))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha pamiętam jeszcze te z lat 80-tych....naturalne :) miały wadę ..trochę śmierdziały

      Usuń
  18. to prawda, kożuch super! aż trudno uwierzyć, że to Promod? ślicznie w nim wyglądasz i masz tego świadomość, widać to na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem ? czemu trudno uwierzyć ,że Promod? Ja lubię ten butik, ich stylistykę....mam sporo ubrań z Promodu...
      choć jak we wszystkich sieciówkach róznie bywa ze składem materiałow, to nadal wg mnie można w nim znaleśc ciekawe ubrania

      Usuń
  19. Bardzo ładnie Ci w tym kożuchu. Kolor, taliowanie i kołnierz, naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie, ze mozna!!! I trzeba:) Choc nie zawsze sie chce...;) Ale Ty tym kozuszku udowadniasz, ze naprawde mozna!!! Swietny zakup...
    Pozdrawiam z takze zimowycch w ostatnich dnia okolic Z. ;) Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzałam go w szafie od pażdziernika :) aż ta tam.... piękna idealnie zimowa sesja :)

      Usuń
  21. Pięknie Ci w tym kożuszku, w dodatku w jednym z moich ulubionych kolorów. W takim wdzianku zima niestraszna:-). U mnie też wreszcie śnieg, więc spaceruję z wózkiem - gondolką i synusiem za rękę, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię takie naturalne delikatne barwy....
      :) u mnie już śnieg to historia ....ale przez jeden dzień zabawa była przednia

      Usuń
  22. W Promodzie moglabym wykupic wiekszosc rzeczy!!! Tylko te ceny!!! Czasem kupuje cos na wyprzedazy. Swietne maja ciuszki!!!
    Kozuszek jest sliczny i jest Ci w nim bardzo ladnie Aniu :)!!!
    Zima potrafi byc fajna (mogla by jednak trwac 2 miesiace krocej ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ich bardzo lubię....ale nie mam cierpliwości czekania do wyprzedaży :)
      Śliczny ,śliczny... dziękuje
      u nas zima to pora deszczowa więc jak śnieg to i ja cieszę się jak dziecko

      Usuń
  23. Kożuszek możesz zaliczyć do ponadczasowych! Pięknie ci w nim. Który z bałwanków to Olaf?

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałby mi się taki kożuch. Bardzo podoba mi się kolor i fason. Nie przepadam za zimą, chociaż ma jeden plus - ładnie wychodzi na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) i to lubię, pozytywne spojrzenie na świat

      Usuń
  25. Kożuch swietny i Ty wygladasz w nim pieknie . Teraz mrozy juz niestraszne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie w dzieciństwie wciskano w zielony kożuch i miałam długo uraz. Kożuchy dla siebie odkryłam dopiero w ubiegłym roku i też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to były zupełnie inne kożuchy

      Usuń
  27. Te współczesne kożuszki są śliczne!Ja jednak unikam, bo mnie poszerzają:-))) ale na Tobie wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm musiałabyś sprawdzić fason ! nie każdy taki sam

      Usuń
  28. ładny kolor tego kożuszka. Powiem Ci, że ja trzy lata temu kupiłam sobie kożuch w Promod, tak mnie pani namawiała na niego, aż uległam, ale coś za nim nie przepadam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nikt nie namawiał , padłam ofiarą zauroczenia :) i z dużą dozą przyjeności noszę

      Usuń
  29. kożucha jeszcze nie posiadam w swojej szafie

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  30. och jaka piękna zimowa sceneria i ty cudownie w tej scenerii wyglądasz! chyba ta zima idzie do Belgii bo coraz chłodniej, mróźniej na dworze, brrr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze tak krótko śnieg jest u nas , zdecydowanie wole od szarugi i trwającego pół roku listopada

      Usuń
  31. Wybrałaś świetny fason ale też śliczny kolor. Wyglądasz super :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kożuszek - miodzio. U nas też posypało i nawet do minus 10 spadło. noski marzną rano..ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sypie , najlepsze tylko w weekendy ;)

      Usuń
  33. Bardzo podoba mi się kolorystyka :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ piękna, śnieżna otoczka <3 jestem zachwycona, zdjęcia wyszły magicznie !! :)
    u mnie niestety śnieg popadał tylko jeden dzień, było rzeczywiście piękne, ale wieczorem już stopniał i teraz mam prawdziwą, polską zimę- czyli chlapa ciapa grrrrr także pozostaje mi nacieszyć oko Waszymi fotami i czaić się z aparatem, aż u mnie spadnie i szybko lecieć uwiecznić to na zdjęciach :P hehe
    A też marzy mi się taka zimowa sesja :(

    super kożuch- sama dumnie bym takie cudo nosiła <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ! Polska zima ? Nie tylko ciapa jak mieszka sie na południu Pl ;)
      Zdecydowanie w Pl więcej niz u nas ;)
      A kożuszki polecam :)

      Usuń
  35. no wreszcie i u Ciebie snieg! u nas byl i se poszedl. Czy mi sie zdaje czy zmienilas nazwe bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas był ze dwa dni ;) nie starczyło by dzieci sie nacieszyły ;)
      Nie . Nie zmieniłam .

      Usuń
  36. Fajna, spokojna stylizacja- wyglądasz w niej zupełnie inaczej niż w poprzednich. Gratuluję takich wielkich bałwanów :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) bo chyba coraz spokojniej we mnie , i to sie odbija na kolorystyce .. Szarości i granat zdecydowanie dominują

      Usuń
  37. U mnie w Skoczowie tez zima na całego! i 5 stopni na minusie;)
    Pięknie wyglądasz Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg był całe dwa dni ;)
      Ale wystarczyło zeby ulepić bałwany jednego dnia i pójść na sanki drugiego ... Teraz trzeba czekac na zimowisko w górach :)
      Dzięki Olunia

      Usuń