niedziela, 14 lutego 2016

Pocztówka ze Schladming







                                                          My się zimy nie boimy

 i spędziliśmy narciarski tydzień w Alpach .
 I wiecie co ? Chyba to były najlepsze wakacje "ever"











Nie mam zbyt dużo zdjęć, nie miałam czasu ich robić. Piękno gór chłonęłam całą sobą. Narty dają wolność, szybkość i najbardziej niesamowite widoki górskie. Ale najwięcej radości sprawił mi fakt,że dziewczynki pokochały również narty ! 






 Ostatniego dnia całkiem nieźle już wymiatały i mogliśmy razem zjechać z 1850 m po czerwonej trasie



i jeszcze trochę prywaty 
Alicja wygrała zawody narciarskie w swojej grupie wiekowej 




Moje drugie dziecko, zdobyło nagrodę fair play i 5 miejsce :) ......bo zatrzymała się w trakcie zjazdu, dziecko przed nią się przewróciło, a pani uczyła, że trzeba podjechać i się zatrzymać .
Były łzy, bo wygrana to wygrana. 



Ale najbardziej dumna byłam z niej , kiedy dnia następnego poganiała nas na stoku, bo .....musi ćwiczyć, żeby puchar za rok wygrać !!! 
Tego właśnie uczy sport i z takiej postawy wyrastają mistrzowie. Jest czas na łzy przegranej, ale zaraz potem trzeba je obetrzeć i ciężko pracować na sukces w przyszłości. Także wiecie, za rok wracamy na stoki Schladming , a Wy wraz ze mną trzymajcie kciuki z Aleksandrę :)

48 komentarzy:

  1. Ja to na nartach jeździć nie potrafię, ale takie widoki to bym z chęcią pooglądała!

    Gratulacje dla pociech! To duży powód do dumy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą te najpiekniesze tylko z nart , bo nawet nie ma jak sie zatrzymać , wszyscy tak suną ;);)

      Usuń
  2. Taki puchar , to najcenniejszy puchar :) Duma jak nic !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puchary cieszą , ale najwieksza frajda to wspólne zjeżdżanie

      Usuń
  3. Jak ładnie! Gratulacje dla Dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne widoki i wspaniała z Was rodzinka. My na nartach nie jeździmy ale za to już mi się tęskni to letnich wyjazdów. Taki wspólny, rodzinny czas jest najlepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie odkryłam , ze zima jest niesamowicie .... Od lat nie byłam na zimowisku

      Usuń
  5. oj, zazdroszczę Ci tego pobytu w górach i tych nart!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow białe szaleństwo- to co zimą uwielbiam najbardziej ! :)
    tyleże my na deskach śmigamy :) właśnie tydzien temu planowaliśmy wybrać się na weekend w góry, ale niestety u nas w górach istna wiosna, także chyba będziemy musieli to przełożyć dopiero na grudzień aaaa :O

    piękne zdjęcia! i te Twoje małe szkraby też na nartach śmigają ?? ale super ! :)

    milego dnia :)
    Daria

    odpowiedzialam u siebie pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) życzę wiec zeby na weekend napadało ;) bo frajda wielka !

      Usuń
  7. Oj! Białe szaleństwo. Pamiętam te czasy, kiedy narty uwielbiałam, teraz przerwa, bo stawy nie takie jak bym chciała. Prawie każdy weekend to był kierunek Szczyrk albo Korbielowo. Widoki cudne. Dziewczynki urocze. Moje chłopaki lubią narty. Pozdrawiam serdecznie Aniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pamietam twoje zdjecia z nart :)
      W Szczyrku zbierałam pierwsze szlify narciarskie

      Usuń
  8. O jejciu, alez tam pieknie!!! Niestety na nartach nie potrafie jezdzic i juz chyba nie bedzie mi dane sie nauczyc, ale kto wie, moze moje panny, tak jak Twoje, zlapia bakcyla. Wspaniale wygladacie. Gratuluje dziewczynkom i rodzicom. Wspaniala tworzycie rodzinke :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żartuj ! To prosze sie zabrać za naukę !!!!
      Mój maz zaczął jeździć dopiero po studiach , nigdy nie jest za późno !
      wy również Ruda !

      Usuń
  9. zdolne cory masz! Czyli odwiedzilas Austrie? Ah tamte tereny piekne sa i pogoda Wam sie udalo co widac po zdjeciach. Super Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ale nie widziałyśmy nic prócz nart , choc miałam plany i Salzburg zobaczyć , ale zrezygnować z nart ??!!???!!
      Pogoda była niesamowita! 8 st i słońce i śnieg i km tras

      Usuń
  10. Przepiękne widoki!
    A córy na medal:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję utalentowanych córek!! Widoki cudowne, podziwiam i zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania, tylko pozazdrościć, super fotki, piękne plenery, a jeszcze jak się umie i może jeździć na nartach, to czego chcieć więcej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gór , sniegu i kasy na skipassy ;)

      Usuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn!!! Jakie dzielne kobiety! Wiadomo, że po mamusi:)))
    Ale fajoskie wakacje! Piękne widoki...Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne widoki, napawałabym się całą sobą, jak Ty. Tyle, że bez nart. To jeden z moich leków z dzieciństwa, nart nie założę. Gratuluję dziewczynkom i oczywiście ślicznej mamusi :) buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmmm ja nie lubiłam wchodzić pod górkę z nartami ani z sankami ;) ale na wyciągach ??!!? Serio ??!!! Mieć lęk przed nartami ??!!

      Usuń
  15. Anula ....jak ja Ci zazdroszczę wyprawy w Alpy,jak ja bardzo chciałabym kiedyś je zobaczyć.Wierzę Ci,że to były super ferie,wypoczynek zimowy ma swój wyjątkowy urok !I do tego całą rodzinką,do tego dziewczyny tak bardzo zaangażowane,super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele różnią sie od Tatr ;);)
      Góry to samo piękno !!!
      Choc wakacja na plażach łatwiejsze organizacyjnie i znacznie tańsze ;)

      Usuń
  16. U nas ani zimy ani wiosny:)))jesteście fantastyczni:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow Aniu!
    Was zawsze gdzieś pogna, cudownie!
    Obie dziewczyny masz fantastyczne!
    Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogna pogna ... W lipcu do Ustronia :)

      Usuń
  18. Widać że udany wypad :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie umiem jeździć na nartach ale podobaja mi się narciarskie kombinezony więc jest nadzieja, że może będę chciała nauczyć się jeździć. Gratulacje dla dziewczynek i buziaki dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jako ciuch nierozpatrywalam . Jestem za korzystaniem , a dopiero potem patrzę na gadżety czy ciuchy . Na nartach najważniejsze sa buty ;)

      Usuń
  20. Pięknie wszyscy wyglądacie, wielkie gratulacje dla dziewczynek. Mi w tym roku nie udało się wyskoczyć na narty ale może wczesną wiosną i u nas śnieg trochę bardziej posypie :)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie mieliście i super, że dziewczynki polubiły narty, bo przy nauce nawet dorosły łatwo może się zrazić. Piękne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) wiec tym więcej mojej radości ze wspólnej jazdy :)

      Usuń
  22. Najważniejsze aby dzieci motywować, a wtedy osiągają większe sukcesy. Nie udało się dzisiaj jutro będzie lepiej. Masz wspaniałe dziewczyny i niewątpliwie jesteś z nich bardzo dumna. Super wypad. Z rodzinką zawsze najlepiej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego ich uczę najbardziej , wyciągania wniosków z porażek ;) bo cieszyć sie sukcesem każdy potrafi ;)
      Najlepiej !

      Usuń
  23. Super. Ja niestety i tego nie potrafię, a bardzo chciałabym się nauczyć jazdy na nartach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed tobą , moi teściowie nauczyli sie po 40 stce

      Usuń
  24. Podoba mi się, że tak aktywnie, rodzinnie potraficie spędzać czas :) i buzie takie wypoczęte i roześmiane.

    OdpowiedzUsuń