czwartek, 31 marca 2016

Alicja stworzyła


 Konkursowy rysunek Ali ,lat 6 ( nie , nie jest to kolorowanka, tak maluje moja córka i tą pracą zdobyła wyróżnienie w ogólnoluksemburskim konkursie plastycznym)



Education artistique, w szkole mojej córki lat 7 polega na tym ,że dzieciaki wybierają sobie warsztat. Alicja wybrała.....wyroby w drewnie. I dłubie tam sobie ....a ja zaczęłam w końcu te jej dzieła fotografować, bo piękne, pracochłonne .....zapytałam,że czemu ten warsztat " to proste, bo można fajne i praktyczne rzeczy zrobić, voila ! "












Rysuje też niezwykle pięknie i ma własną kreskę :)  ...a to tegoroczna praca na konkurs





także tego ,trzymcie kciuki :)


44 komentarze:

  1. No, widać dar precyzji i cierpliwość. Brawo wielkie. Pielęgnuj ten talent i chwal ile wlezie. Ale to sama wiesz ;)
    Ja też malowałam i rysowałam w dzieciństwie, aż do końca podstawówki. Ale nikt w mnie nie wierzył w tym temacie, to i ja przestałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno jest wychowywać dziecko wielu talentów :) ahahaha bo jest naprawdę utalenowaną pływaczką ....ale czasem brakuje jej wytrwałośći więc zawsze jest pytanie ile motywować i mobilizować ,a kiedy te granicę sie przekracza i pcha się gdzieś dziecko z własnej ambicji

      Usuń
  2. rysuje świetnie, wygląda jak ilustracja z książki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już Ci pisałam,że tak zaczynają wielcy artyści !
    Coś pięknego,nie da się opisać słowami,ma dziewczyna prawdziwy talent,musisz to koniecznie umacniać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby jak ? Ala wcale nie ma ochoty na dodatkowe zajęcia plastyczne, woli ruchowe i to najlepiej zmienne - świetnie odnajduje się w skautach, bo za każdym razem coś innego

      Usuń
    2. tak zaczynają...w sensie ,że od rysunków w wieku dziecięcym.Bo znam dzieciaki,które wcale się nie garną.
      Ja raz przyszłam odebrać moją córę z przedszkola i pani aż przyszła z jej rysunkiem do mnie do szatni,pamiętam do dziś jej słowa i ten rysunek :)
      Moja córa nie chciała dodatkowych zajęć w jednym miejscu,a w innym już,gdzie inny nauczyciel i owszem,także może tu problem u Was

      Usuń
    3. Nie . Zeby cokolwiek powoedziec trzeba choc raz pójść . Ala nie była ani razu . Bo trzeba by zostać 1h dłużej w szkole polskiej , a ona nie chce . A my nie naciskamy . Bo i tak chodzi 6 dni w tygodniu do szkoły . A potrzebuje tez luzu i zbijania bąków ;)

      Usuń
  4. Powiem Ci rewelacja. Dziewczynka niewątpliwie ma talent. Gratuluję!:) Pozdrowienia dla przyszłej Malarki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze! Te rysunki, to naprawdę mistrzostwo! Myślałam, że to kolorowanka właśnie!
    Wyrasta Ci artystka:)))

    Te drewniane cudeńka piękne!!! Fajnie, że wybrała coś nietypowego. Raz porysuje, raz podłubie...Rozwija się dziewczyna:))
    Fajnie będzie obserwować "co z tego wyrośnie":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że szczęsliwy człowiek

      Usuń
    2. Ania, żebyś wiedziała! To jest najważniejsze!
      Mój syn od malucha chciał być piłkarzem zawodowym i bardzo nas już na to nastawił. Gdy zrezygnował w 1 klasie gimnazjum ze szkoły sportowej, przeżyliśmy mały szok.. I przyznam, że lekki zawód, bo przecież już w marzeniach widzieliśmy go w Realu Madryt;)
      Ale on stwierdził, że woli sport traktować jako hobby i nie wie jeszcze co chce w życiu robić...
      I tak własnie sobie pomyślałam... Najważniejsze żeby był zdrowy i szczęśliwy:)))
      Niech korzysta z życia, poznaje świat...
      I tego samego Twoim córeczkom życzę:))

      Usuń
    3. :) i ja to nazywam mądrym macierzyństwem

      Usuń
    4. Nie jest lekko:)) Teraz rozumiemy nasze mamy:))

      Usuń
    5. Ja sie wychowywałam sama ;)

      Usuń
  6. Rewelacja! Prawdziwe dzieła sztuki. Alicjo, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, masz niesamowicie zdolną córkę!
    Uściskaj ją i pogratuluj jej ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. No dzieciątko masz zdolne niesłychanie!! Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest genialna! Nie zmarnuj talentu bo jest wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja ciotka, artysta plastyk też tak uważa, i nas ciśnie,żeby na jakieś zajęcia dodatkowe zapisać...

      Usuń
  10. Trzymam kciuki z całych sił. Dla mnie to dar, który trzeba pielęgnować. Mała artystka, ma w sobie niesamowitą siłę, wytrwałość i talent. Piękne rzeczy tworzy. Całuj ją mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wytrwałością to bym dyskutowała

      Usuń
  11. Wspierać dzieci w rozwijaniu własnych pasji - bezcenne. Najgorzej jak dzieci są zapisywane na najróżniejsze zajęcia wbrew ich woli i talentom. Mała ma duży talent plastyczny i jak widać jest kreatywna. Gratuluję i niech się rozwija dalej. Ja o szkole plastycznej marzyłam zanim poszłam w ogóle do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tobą, ten warsztat to opcja w szkole, taka obowiązkowa plastyka, tyle ,że dzieci mają możliwośc wybrania warsztatu.
      No nie wiem ,czy ona tak bardzo o tym marzy :)
      lubi też śpiewać mimo że fałszuje strasznie :)

      Usuń
  12. Super, warto pielęgnować jej pasję. Nawet jeśli nie będzie wiązać przyszłości z artystycznym zawodem to takie robótki plastyczne to świetne hobby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wspieranie jej talentów zostawaim szkole :)
      z zajęć poza lekcyjnych chodzi do polskiej szkoły, na skauting i taniec -jazz modern, pływanie porzuciła, kiedy wygrała 3 miejsce w kraju, w wieku do 10 lat ( miała wtedy 7 i była najmlodsza w grupie) i kluby d\chciały ją wspierać i dopingować, ona uznała ,że to za cięzko - 4 razy w tygodniu trening, że nie zostałoby jej czasu by bawić się z siostrą....więc nie chodzi....a my nie naciskamy...poza talentem trzeba mieć życie i dzieciństwo

      Usuń
  13. Wow! Te rysunki są rewelacyjne, wyglądają jak bardzo fajne ilustracje bardzo fajnej książki!
    Bardzo trzymam kciuki za konkurs! (flaga specjalnie czerwono biała,a nie biało czerwona? ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) moja córka ma bardzo silne poczucie tożsamości narodowej, miała być flaga polska :) ale jej się pomyliło :) upssss ....
      Dzięki, poinformuję o wyniku :)

      Usuń
  14. Bardzo kreatywna twórczość. Rysunek jest niezwykle wypracowany, ale pozostałe prace także.
    Trzymam kciuki!
    W moim gimnazjum są specjalne zajęcia, na których uczniowie "wyżywają" się twórczo.
    W marcu uczennica, którą "prowadziłam" zdobyła nagrogę Nobel w dziedzinie humanistycznej a uczeń, którego koleżanka prowadziła Nobel w dziedzinie technicznej.
    Cieszyliśmy się, że takie małe gimnazjum zgarnęło 2 główne nagrody. :)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy zdolna młodzież , tylko pozwolić jej sie rozwijać :) nagrody pewnie ,ze cieszą i motywują :)

      Usuń
    2. Aniu przejrzałam jeszcze raz prace Twojej córki, ta szopka jest niezwykle piękna. :)

      Usuń
  15. Przepiekne prace!!! Ala ma prawdziwy talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetne prace, widać, że jest talent. Mój młodszy świetnie rysuje i też zdobywa nagrody. Starszy robi w drewnie /mam maszynę, nie znam się na tym więc nie wiem jak się zaszywa/, na Dzień Wody jego rzeźba zdobyła II miejsce w szkole. Chodzi na robotykę, młodszy na plastykę. W ferie próbował witraży, fajnie wyszły i wiszą "dumnie" w domu na ścianie, może kiedyś pokażę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe zajęcia, pokaż ,pokaż!

      Usuń
  17. wow, Aniu, ale masz zdolne dzieci! chwal się nimi, chwal! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem. Przepiękne prace. Nie dziwię się, że Córa odnosi sukcesy.

    OdpowiedzUsuń