piątek, 20 maja 2016

Pocztówka z ...Mosznej





Zamarzyć, zorganizować, pojechać ....wbrew wszelkiemu rozsądkowi. Już może nie jak randka w ciemno, ale wycieczka i to z noclegiem z internetową znajomością. Szalone , roześmiane i pełnej pozytywnej energii spotkanie. Jeżeli jest jakikolwiek jeszcze powód na moją bytność w blogosferze, to właśnie ...owe internetowe przyjaźnie.



A że w tle przepiękny zamek w Mosznej ....to i kilka zdjęć powstało.....










ach... zamek ...prawie o nim zapomniałam




Wystąpili
Jaśminowa Gosia
i Anna

56 komentarzy:

  1. Już pisałam u Gosi na blogu że fajne spotkanie i cudownie wyglądacie. Mi w niedzielę też się podobne szykuje...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamek w Mosznej... Tak, czyli prawie za gliwicką miedzą :p. Fajnie jest spotykać inne fajne blogerki i blogerów.Juz to mowilam, wiem ale to najlepsza wartość dodana bloga. Pięknie wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Gliwice darze wielkim sentymentem :) oj najeździłam sie tam najeździłam

      Usuń
  3. Aniu Ty przyjedź w końcu na te koparki. U mnie też nocleg gwarantowany :)
    Zrobiłyście mi dziewczyny chrapkę na ten zamek, jak tylko będzie okazja to go pozwiedzam. Mam nadzieję, że w tym roku też uda nam się spotkać we wakacje w podobnym gronie jak poprzednio.
    I białe spodnie, fiu, fiu... świetnie zestawiłaś wszystko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Jaworznie nawet przejazdem byłam :)
      U dentysty :)
      W lipcu bedzie mniej zwariowanie

      Usuń
  4. Fajnie było ,dzięki :))
    To prawda,blog pozwala poznać ludzi ...których byśmy nigdy może nie spotkali na swej drodze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam tam i muszę to nadrobić, bo jak moja Karola przyjechała z wycieczki to byłam zachwycona zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zamek po nocach mi się śni ... Marzęęę ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kobiety w pięknym miejscu- dobrze, że uwieczniłaś te chwile.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem ewenement, bo po tylu latach blogowania jeszcze się z żadną blogerką nie spotkałam.
    Zamku też nie widziłam na żywca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ciebie sie wszyscy boja ... Znaczy ja boje .. Na żywo :):)

      Usuń
  9. Fajne miejsce na spotkanie, podoba mi sie ten zamek i od dawna mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie wybierzcie ! Opolszczyzna ciekawa

      Usuń
  10. Aaaaa!!!!!!!!!! Jak ja Wam zazdroszczę!!!!
    Powiem tak! Też bym tego zamku nie widziała, choć pragnę go zwiedzić od dawna! Nagadać bym się tylko chciała! I nacieszyć Wami:))
    Buziole dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra wspominaliśmy Cie , że nam Cie brakuje do kompletu :):)

      Usuń
    2. Buuu...Jeszcze i my się spotkamy:)))

      Usuń
    3. Jak sie ruszysz spontanicznie do nas !
      Bardzo spontanicznie ;)

      Usuń
  11. Wow, super spotkanie, świetnie wyglądacie i po Waszych minach widać, że spędzony razem czas był udany:-). Aniu, bardzo podoba mi się Twoja gawroszka przy szyi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzwyczajniej w świecie lubie Gosie , polubiłam wirtualnie i realnie
      Gawroszki tez lubie
      To juz drugi , a bedzie i trzeci post

      Usuń
  12. Bardzo fajne spotkanie:)))zamek piękny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że spotkanie było udane, no i ten bajeczny zamek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spotkanie, super wyglądacie...zamek znam, pisałam o nim, jest piękny...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajkowy , szkoda tylko ,że trudno było mi sie skoncentrować na oglądaniu pochłonięta rozmowa z Gośka

      Usuń
  15. Piekne miejsce..a Wy dziewczyny - takie rozesmiane<3 Swietny powod, zeby wciaz blogowac Aniu - oby jak najdluzej:)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, śliczna pocztówka :) a płaszczyk super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Klasyka sie sprawdza :)

      Usuń
  17. Nie byłam nigdy w tym miejscu, zresztą jak w wielu innych, ale jest to miejsce na mojej liście do odwiedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza to od ciebie nie bardzo daleko :)
      Ode mnie szmat drogi i to nie po drodze
      A trafiłam
      Oczywiście motywowana towarzystwem :)

      Usuń
  18. O proszę jaki piękny widok.
    Ślicznie Aniu wyglądasz.
    W prost pop prostu promieniejesz.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecia średnio udane , nijak nie oddają piękna tego miejsca ...

      Usuń
  19. O kurcze a byłam tak blisko, bo w Opolu. Pięknie wygladacie dziewczyny, pozdrawiam ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam tam nigdy, przyznać jednak muszę ,że zamek robi dobre wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo zamków zwiedziłam, tam moja noga jeszcze nie stanęła, jak widzę trzeba tam być!!! Znajomości, przyjażnie nawet te internetowe są świetne, super pozytywne "usmiechnięte" fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też i uznaję ,że ten w Mosznej jest obiektywnie ładny
      choć ostatnio zrobiła na mnie wrażenie Wawel...dobrze znany , milion razy mijany ....

      Usuń
  22. Dziewczyny, zazdroszcze Wam tego spotkania :) i wycieczki do Mosznej tez.
    Misiek moj ostatnio zrobil sie jakis antyzamkowy!!! Musze mu chyba porzadnego focha strzelic ;)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelaj !
      A potem strzelaj fotki

      Usuń
  23. Oj pięknie tam.
    A Wy razem wesołe, uśmiechnięte. Wnioskuję, że spotkanie udane.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądacie, widać, że wypad się udał. Sam zamek też jest piękny, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo
      trzymam kciuki zeby pewnego dnia sie udalo

      Usuń
  25. A tydzień po Tobie ja zwiedziłam ten zamek :) Przyjechałam specjalnie, żeby zobaczyć kwitnące rododendrony. Wczesniej tez zamek odwiedzałam, ale poza rododendronowym szczycie (tzn przed albo po kwitnących krzakach). Piekny zamek, piękny park i Wy piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz , ja na te zapowiadane przez Gosie Azalie przyjechałam , ale niestety tegoroczna wiosna wszystko opóźniała i niestety jeszcze nie kwitły ....

      Usuń