czwartek, 23 czerwca 2016

Ach , co to był za bal












 Bal na 100 par, a dokładnie na 90 w neo-barokowym wnętrzu, międzynarodowym otoczeniu. Co ja będę pisać, gazety pisały po angielsku w Wort'cie
po niemiecku w Tagebatt'cie czy magazynie Delano
ja mogę napisać i ja tam byłam i miód i wino piłam (właściwie szampana ) i tak wygłądałam





 dobrze się bawiłam


 i poznałam Jaśka Melę, dla mnie bohatera, a prywatnie sympatycznego młodego chłopaka, który zdobył bieguny ....jakby przez przypadek ;))
jak dobrze popatrzycie to w prawym rogu przy stoliku siedzimy wspólnie. Ba nie tylko siedziałam i rozmawiałam , nawet tańczyłam .....





Chińskie powiedzenie mówi "obyś żył w ciekawych czasach" ja mogę dodać i ciekawym miejscu


wystąpili

Sukienka Bee Collection tu lepiej widac sukienke
Torebka - u mojego verduńskiego kapelusznika
Buty - Zara
Biżu Apart



52 komentarze:

  1. Jejku... Jak pięknie wyglądasz!!! Bajecznie!!! Kiecka jest zjawiskowa! Czy dobrze widzę, że w odcieniu turkusu? Bo ostatnio ślepnę, więc niedowidzę;))
    Jaśka podziwiam szczerze od dawna... Tyle co chłopak przeżył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare złoto przecierane turkusem :)

      Usuń
    2. Jeszcze dajesz radę ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądałaś. Sukienka bardzo ciekawa - niby prosta w fasonie, ale materiał, kolor... Pewnie dobrze sie bawiłaś w tak interesującym towarzystwie. I fajnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli 100 % tak jak lubie :)
      Lubie elegancję :)

      Usuń
  3. Aniu pięknie! A Jasia Melę od dawna podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Ci pisałam, że ślicznie tam wyglądałaś i do tego taka wyluzowana spokojna, opanowanie na twarzy..No klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha sama siebie zaskoczyłam że ze mnie taki lew salonowy ;)

      Usuń
  5. Wyglądasz cudnie:)))jesteś bardzo elegancka:)))i wyjątkowe towarzystwo:)))najwyższa klasa:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wyglądasz naprawdę pięknie. Sukienka bardzo w moim guście i jeszcze o kroju ołówka, super. No i gratuluję tak wspaniałego towarzystwa:-), pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak uznałam ,że "bogata " faktura sukienki będzie się komponowała z wnętrzami ,a krój i prostota z moją osobowością :)cieszę się ,że się podoba

      Usuń
  7. Aniu bardzo wytwornie i elegancko. Fajne fotki i przeżycie. Ja też lubię poznawać znanych ludzi i mieć własne zdanie na ich temat. Takie rozmowy dużą mówią o poznanej osobie, ale lubi się ją bardziej, albo wręcz przeciwnie. Bardzo pasujesz na salony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niewielu celebrytow mialabym ochote poznac, no moze Martyne Wojciechowska
      bo imponuje mi jak ktos tak niestandardowo zyje
      ahhahaha nawet konwersacje prowadzilam w salonowym jezyku francuskim :))

      Usuń
  8. Zazdrościmy , oj zazdrościmy, tak po przyjacielsku oczywiście. Z pewnością oczarowałaś całe towarzystwo swoim wyglądem i intelektem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwazniejsze ze nie wygladalam jak szara mysz ;)

      Usuń
  9. Pięknie! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow jak u Ciebie elegancko!!! O tym panu nigdy wcześniej nie słyszałam ale i tak gratuluję ;-) Wyglądasz pięknie w tej sukience, żakardowy materiał jest bardzo efektowny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? jako 16_to latek zdobyl dwa bieguny, co wiecej jest bez reki i nogi ... a teraz pomaga innym po wypadkach stanac na nogi i to doslownie- poprzez zbieranie funduszy na zaawansowane protezy

      dziekuje

      Usuń
  11. Moja mama uwielbia żakardowe tkaniny. Ja mniej, u kogoś bardziej, chyba, że wnetrza zasłony poduchy itp. Sukienka zjawiskowa a ty jeszcze bardziej:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba tez nie , sukienke potraktowalam jak odstepstwo i jak maz jak przywiow z Pl to pomyslalam ... matko jaka brzydka, a na zdjeciach wydawala mi sie taka ideamna w te wnetrza

      ale ostatecznie efekt mi sie podobal
      tyle ze zastanawiam sie czy nie przerobic na spodnice

      Usuń
  12. uuu Francja - elegancja! Aniu wyglądasz fantastycznie. Pięknie Ci w tej eleganckiej sukience i pięknie Ci w tych wnętrzach. Wszystko razem komponuje się idealnie. Klasa i tyle. Na dodatek jakie miłe towarzystwo. Jasiek Mela to wielki duchem gość. Szacunek za to jaki jest i co robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , zgadzam sie :) i fajne jest to co robi bez sodówki
      Dziękuje za komplementy

      Usuń
  13. wyglądasz jak milion dolarów. Skromnie i z klasą, a jednak błyszczysz. Kobiecość od Ciebie bije, zachwycasz mnie. Sukienka mistrzowska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jaki wspaniale wyglądający bal, piękne wnętrza! Ślicznie wkomponowałaś się do nich w eleganckiej, klasycznej i naprawdę pięknej sukience - klasa!!!. Fajne towarzystwo, gratuluje poznania Jaśka Meli (super dzielny chłopak), wypromował go Marek Kamiński, mój znajomy :))).
    Ach i mała uwaga! Nie przerabiaj tej sukienki na spódnicę, jest piękna, a takich okazji by ją włożyć może być trochę. Powieś w szafie i niech sobie grzecznie czeka na kolejne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na debiut organizacyjny był pełnym sukcesem :)
      To prawda , Jasiek tez sie do tego spotkania z Kaminskim odwoływał . Jesteśmy tam gdzie jesteśmy także dzięki ludziom których spotykamy w życiu . Ale walkę z żywiołami , stoczył juz sam .

      Od idei do czynu daleko ;)

      Usuń
  15. No to normalne salony...:) Zawsze Jasiek mnie zadziwiał, skąd w ludziach tyle siły? Niezwykły człowiek, fajnie, że mogłaś Go poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salony salon y :):):)
      Ludzie do wielu rzeczy sa zdolni :)
      Ale fakt dla niego pełen szacun

      Usuń
  16. Pięknie wyglądałaś. Powiało wielkim światem.
    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez to był wielki świat - ambasadorsko-prezesowski , ale najważniejsze ze sie w nim nie pogubiłam ;)
      Dziękuje :)

      Usuń
  17. No, no, no... ale imprezka!!! Aniu, wygladalas przepieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Świetnie się prezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Suknia skromna w formie, szlachetnie wyglądająca z materii, rasowa całość, adekwatna do miejscówki :) Jasiem Melą mój syn się interesował i nie raz, że tak brzydko powiem, pocieszał, sam się zmagając z tym i owym (z czym do tej pory bywa, że się zmaga, ale już inaczej, już silniejszy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja opinia ważna dla mnie :)
      To niezłego "idola " sobie znalazł :) ale chyba taki ktoś jest potrzebny :) ma ogromna sile oddziaływania

      Usuń
  20. Przepiękna ta sukienka! I cudownie w niej wyglądasz! A jak tam elegancko, fiu fiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojeju, aleś Ty elegancka... no i na salony że sławnymi ludźmi chadzasz. Przepięknie i jest o czym pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ?! Ja tam tylko żona do towarzystwa , ale co tam ... Trzeba korzystać :) z okoliczności

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz! Wspaniały bal! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę Pani :) prezentowałaś się wytwornie, bardzo... pasujesz do takich salonów..

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie błyszczałaś na tym balu:) Sukienka elegancka, ale nienudna, oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń