wtorek, 28 czerwca 2016

Prawie jak ....Narnia



A przynajmniej blisko , zaledwie 30 km od Lux'a i nie trzeba przechodzić przez szafę.
Mogę też napisać wreszcie! Wreszcie wybraliśmy się do Małej Szwajcarii Luxemburskiej na pagórkowato-leśny spacer , z niesamowitym klimatem ...właśnie kojarzącym się z baśniową Narnią.



















Czemu tak późno?
















 A no . trzeba chodzić . Dużo chodzić.A my od zawsze mieliśmy zasadę idziemy tam i tak daleko jak panny dają radę . Nie ma noszenia.
Więc ta dam..... Muhlerthal i my. 7,5 km ......


















Absolutny i zasłużony zachwyt nad okolicą, wytrwałością dziewczynek. Na koniec miodem słynęło na moje serce zdanie Oli, "mama , ja to całkiem polubiłam to chodzenie po górach"
i to mimo ogromnego bólu nóg jaki musiała odczuwać


53 komentarze:

  1. Nie ma to jak aktywny wypoczynek !!!Trasa wygląda na łagodną, więc to coś dla mnie :-) Piękne zdjęcia a skały bardzo nietypowe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze zdj€cia oddaj stromizny i drabiny po ktrych chodzilimy
      moja ulubiona forma spedzania czasu

      Usuń
  2. Miejsce absolutnie przepiękne. Jest sie czym zachwycać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce. Trochę przypomina nasze Błędne Skały. A Wasze panny to dziarskie dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tm nie bylam; nam przypominalo nieco klimatem Slowacki Raj , ale tam z racji drabin i podestow w prozni jeszcze panienek nie wezmiemy

      niestety moj maz tej pasji gorskiej nie podziela

      Usuń
    2. U mnie też natychmiastowe skojarzenie z Błędnymi Skałami. Ale tam nie ma żadnych drabinek czy niebezpiecznych podejść.

      Usuń
    3. A ja nie byłam :)
      Tutaj było kilka przejść przez wąskie 30 cm szczeliny i w ciemnościach po drabinie w gore ....

      Usuń
  4. Ja tak jak Maga, pisałam Ci, że przypominają nasze Błędne Skałki, a to właściwie to samo co Słowacki Raj.
    No pięknie ;)
    Ale cudowna wycieczka... I że dopiero teraz,nie do pomyślenia!
    Zdjęcia macie wyjątkowe, no i zaraziłas córeczki... U mnie było podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze ci przestac wysylac na biezaco zdjecia, bo nie masz przyjemnosci z czytania postow, zero zaskoczenia ;))))

      czemu teraz, bo dopiero teraz najslabsze ogniwo bylo zmotywowane do dlugich spacerow, bez marudzenia
      z komentarzem
      mamo, ja nie marudze tylko ci powiem, ze strasznie mnie bola nogi

      one naprawde lubia... to juz nie tylko moje pobozne zyczenie ;)))
      bo mojemu mezowi nie chcialo sie jechac ;) ale jak trzy baby sie upra

      mam nadzieje ze wobec czego zorganizujemy jakas wyprawe wspolnie ;)
      moga byc Tatry, Karkonosze czy jakakolwiek gora

      Usuń
    2. nic nie kombinuj tylko wysyłaj na bieżąco,a przyjemność z czytania postów i tak mam :)
      wspólna wyprawa-spoko,całe życie przed nami :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. but it's true, we had a lot of fun that rainy day !

      Usuń
  6. Super te Wasze dziewczynki:)))a okolica bardzo magiczna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, jak fajna wycieczka i dziewczynki zadowolone. Brawo Aniu. Brawo cała rodzinka.
    Śliczne widoki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajka.... Naprawdę jak Narnia!!! Cudne te skały pokryte zielenią... Aż czeka się by zatańczyły wśród nich jakieś elfy...:))
    I szacun dla dziewczynek!!! Dzielne, małe, kobietki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Autentycznie mi sie tam podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki i fantastyczna wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo dla dziewczynek!!! Ciekawe, czy moje wynoszone za mlodu, beda chetne do lazenia po gorach ;)!!!
    Piekne plenery :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ohh uwielbiam takie klimaty! dzielne dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Córeczek, to nie byle jaka trasa. Piękne krajobrazy, a kawałek Narnii masz też w Szklarskiej Porębie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nigdy nie byłam ;) za blisko zawsze były Beskidy i Tatry

      Usuń
  14. Wszyscy buty dostosowane do podrózy i heja w góry :D
    widać, że warto bylo dreptać te kilka km, by podziwiać na koniec takie piękne widoki, aczkolwiek pod drodze rownież bylo zachwycająco :)

    szacun dla dziewczynek ! twarde baby z nich będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoki były od samego początku ;)
      Cała wycieczka widokowa , na koniec rozładował sie akumulator od aparatu i tak lało ze zdjec niewiele ;)

      Usuń
    2. Coś musza mieć co z mamusi ;)

      Usuń
  15. Przepięknie. Przypomina mi trochę nasz Ojców i Pieskowe Skały. Czekam na ten moment, kiedy wspólnie z Maluchem powędrujemy zwiedzać świat. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie wogole ! Jura jest zupełnie inna w klimacie , roślinności i skałach .... Bardziej w kierunku gór stołowych bym optowała ...
      Juz jest czas na zabieranie Malucha na wycieczki ! Pikniki w plener ... Bo jak nie teraz to potem bedzie protestował ;)

      Usuń
  16. wow jak pięknie :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mam słabość do takich miejsc. Przepiękne widoki, w towarzystwie natury kilometry odczuwa się inaczej. Za dziecka, gdy dusiłam się w mieście babcia zabierała mnie na spacery po lasach, zakamarkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kontakt z naturą ! Nie mogłabym mieszkać w betonowej pustyni :)

      Usuń
  18. Zaglądałam parę razy i blog Twój był niedostępny dla mnie. Teraz widzę, że jednak dodawałaś posty, które mi się nie wyświetlały.
    Piękne widoki, widać, że wycieczka udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jeden dzień zablokowałam , potem nie chciał sie odblokować ;) ot czasem pokusa usuń bloga jest silna , wtedy lepiej zablokować i zniknąć na trochę ;)
      Udana . Dawno takiego zachwytu nie przeżyłam

      Usuń
  19. W takich bajkowych okolicznosciach to i kilometry inaczej uciekaja... Swietna wycieczka! Pozdrawiam. Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tez prawda . Zobaczymy jak pójdzie nam w bardziej jednorodnych Beskidach

      Usuń
  20. Super wycieczka, podziwiam dziewczynki, że dają radę i jak się domyślam podoba im się. Niesamowite widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od rana śpiawają " I Love the Montains "

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Aż chce sie tak wracac , znow i znow

      Usuń
  22. Jeny przegapiłam taki cydny post. Zdjęcia są wręcz magiczne. Jakbyście przenieśli się do pełnej zieleni bajki. Zachwycające. Tak się przypatruję i zastanawiam się - czy w tak niesamowitym miejscu nie ma ludzi chłonących te widoki? Czy tylko Wam udało się uchwycić ten klimat absolutnego spokoju, ciszy i magii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachycajacy region, prawda?
      i nie zadeptany przez masowa turystyke
      ciagle tak na uboczu i zacisznie tam
      mozna spotac turystow
      glownie na skrzyzowaniach szlakow
      wokol tez pelno kampingow, moze kiedy wakacje rusza bedzie tlumniej , a moze pogoda wciaz deszczowa nie sprzyja ...

      Usuń