sobota, 11 czerwca 2016

Toujours Jolie


Nie mylić z Angelina Jolie ;) ahahahh
do niej mi lata świetlne :)




Ale ....jeżeli ktokolwiek pamięta jeszcze początki mojego blogowania, to zrozumie, dlaczego określenie "zawsze piękna " w odniesieniu do tego co na sobie noszę budzi mój uśmiech :)
i satysfakcję, że zupełnie nowe środowisko, w którym się obracam ...ma o mnie taką opinię :)
Mój własny dress code spotyka się z uznaniem- Francuzek :)..... a ja ...w pełni się z nim identyfikuję. Zupełnie nie czuję presji, by podążać za trendami, by kupować co rusz to nowe ciuchy, by być ekstrawagancką, oryginalną,kolorową czy dopiętą na ostatni guzik ;) nosić metek , okularów od Ray Banów, bo pewnie bym gdzieś zgubiła :) 
Noszę co lubię i lubię co noszę .....
a że spotyka się to z komplementami i uznaniem w oczach innych , cieszy mnie podwójnie, bo to 100% Anny w Annie :)



wystąpili
nic nowego
Bluzka Lanti
Spódnica Zara
Szpilki - Next
Torebka- to nowość , prezent - Bennetton



30 komentarzy:

  1. Aniu bo ubiór to nie tylko ciuchy, ale sposób, w jaki je nosimy. Postawa, pewność siebie i poczucie, że nie jesteśmy przebrane.
    I Ty to wszystko masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Myśle , że się odnalazłam .... I to najwieksza wartość z blogowania

      Usuń
  2. No i zgadzam się z Tobą w 100%, mam dokładnie tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo i jest kobaltowa torebeczka ;)
    Kochana ślicznie wyglądasz,całusy Ci ślę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo i jest kobaltowa torebeczka ;)
    Kochana ślicznie wyglądasz,całusy Ci ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Hahah mój maż zapytał po co mi taka , skoro nic sie w niej nie mieści ... Znaczy jego portfel i klucze ;)

      Usuń
  5. Moja znajoma mówi że jedni się ubierają a inni noszą ubrania:)))Ty zdecydowanie nosisz i to w bardzo elegancki sposób:)))uwielbiam takie małe torebki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znaczy, że godnie reprezentujesz Polki na francuskiej arenie:D
    A poważnie, to ten zestaw wymiata!!!! Oddawaj kieckę i resztę!!!
    Dodam jeszcze, że baaardzo jesteś zgrabna w tej ołówkowej (a pewnie bez niej też;)):D
    I potwierdza się, że najważniejsze, to być sobą! Nic na siłę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nikogo nie chce reprezentować ;) zwyczajnie chce dobrze wyglądać :) na miarę siebie :)

      Usuń
  7. A ja się nie zgodzę, że dzielą Cię lata świetlne od Angeliny, wyglądasz pięknie i stylowo, super. A ta kokarda... fiu, fiu. Francuski szyk! I te komplementy w pełni zasłużone, przecież to nie metki są wyznacznikiem klasy czy jakości, a umiejętność doboru ciuchów i to jak się je nosi. A Ty kochana robisz to z taką gracją, że miło popatrzeć :) buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam ... angelina jest jedna z najpiękniejszych kobiet ... Do niej akurat daleko ;)
      Ale miło , jak sie podoba to co nosze i w czym czuje sie naprawdę dobrze

      Usuń
  8. Aniu piękne świadectwo wystawiasz nam Polkom :-)) Brawo. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Ty jesteś "sobą", tak trzymaj i pokazuj Francuzką polską klasę.
    Patrzę na Ciebie i nie dziwi mnie, że są komplementy bo wyglądasz zachwycająco.
    Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, jestes soba, a przy tym masz naprawde fajny styl. Kobiecy i niewymuszony :)!!! To musi sie podobac :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiem czy to styl , ale na pewno juz nie bezguście ;)
      Dziękuje

      Usuń
  11. Moim zdaniem odkąd Angelina schudła -nie wygląda pięknie.Ciekawy fason bluzki i spódnicy. Torebeczkę masz słodką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :) ale ma taka eterycznosc w sobie ....
      Dzięki :) spodnica jest doskonała :)

      Usuń
  12. Bo chyba najważniejsze jest, żeby dobrze się czuć w tym, co się nosi. Wtedy czujemy się pewniej, poruszamy się inaczej i dla otoczenia też stajemy się atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oho ho, wcale nie takie lata świetlne! przepięknie wyglądasz, elegancko, promienie i ... jolie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. za taką stylizację i pozytywne konkluzję wszystkie kciuki w górę ;)

    OdpowiedzUsuń