niedziela, 17 lipca 2016

i kropka

Latwiej postawic kropke nad i niz na koncu zdania.



i oznacza kontynuacje, ciag dalszy
.  zamyka , konczy ....zdanie, rozdzial, projekt

Wiec trudno mi te kropke postawic, bo blog stal sie odskocznia, relaksem, platforma komunikacji.
Lubie i juz.

Wiec kropki konczacej nie postawie ,   ale
.....



ale musze sama z soba sie zastanowic w ktora strone ma moj blog ewoluowac

a moze mi podpowiecie  co lubiliscie w moim blogu i o czym chcecie czytac, a co ogladac

bo jedno jest pewno cos zadziac sie musi , by satysfakcjonowalo tez mnie
a formula ciuchowego chwalipiectwa zdecydowanie mnie gniecie

a tym czasem do zobacznia po wakacjach

52 komentarze:

  1. Aniu, to Twój blog i to Ty decydujesz, w jakim kierunku pójdziesz. Cokolwiek zdecydujesz, zapewne większość z nas będzie do Ciebie zaglądała, bo jesteś fajną babką. Ja osobiście wolę "ciuchowe chwalipięctwo", bo dla mnie mój blog i te, które odwiedzam to odskocznia od codzienności, kłopotów i problemów życia codziennego.
    Tymczasem życzę Ci udanych wakacji i czekam z niecierpliwością na nową odsłonę.
    Buziaki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statystyki świadczą o tym ze ciuchy cieszą sie dużym zainteresowaniem , tyle tylko ,że ...skoro nie zamierzam zajmować sie moda , a swój styl lubie , to reszta to tylko chwalipięctwo ... Taka pusta rozrywka

      Usuń
    2. Aniu mi chyba jednak forma "pustej" rozrywki, ale okraszonej komentarzem, anegdotami z życia, czasem pocztówką jednak pasuje najbardziej. Już kiedyś pisałam, że lubię ciuchy, lubię stylowe kobiety, a modę dla Mody już niekoniecznie. Więc jeżeli chodzi o mnie to chciałabym żebyś jednak od czasu do czasu nam się trochę pochwaliła ciuchami:).

      Usuń
  2. Mam te same dylematy blogowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty masz przynajmniej czym sie chwalić , dziełem własnych ràk ;)

      Usuń
    2. Ale ja już nie robię tyle. Post raz na trzy miesiące? :D

      Usuń
    3. Siva ale twoje teksty - ironiczno , demaskatorskie , oparte o grę skojarzeń ... Uwiebiam

      Usuń
  3. Aniu, prowadż bloga tak jak lubisz i tak jak czujesz... Nie dla kogoś:))
    Najwierniejsze fanki i tak Cię nie opuszczą! Choćbyś nagle przerzuciła się na wpisy jeno kulinarne;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko potrafiła sfotografować to tak jak smakuje moja kuchnia niewątpliwie zrobiłabym zawrotną karierę :)
      Uwielbiam gotować i mam sporo grupę fanów mojej kuchni ;)
      Bardzo kreatywnej ;)

      Usuń
    2. Hihihi;) Ja choć nie lubię gotować, to lubię oglądać samo gotowanie:D
      Mogłabym siedzieć u Ciebie w kuchni, popijać winko, a póżniej posmakować pyszności:))
      Bo jeść lubię:))

      Usuń
    3. Ja właśnie popijam kawę i czekam na śniadanie mistrzów ;)

      Usuń
  4. Aniu, musisz sama zdecydować, o czym chcesz pisać.
    Czytelnicy zawsze mają swoje preferencje, ale jeśli lubi się miejsce w sieci, które prowadzi ta czy inna osoba, to tak naprawdę wraca się do niego dla niej - dla jej stylu i sposobu pisania.
    A to, o czym pisze jest wtedy tylko dodatkiem.

    Więc Ty podejmij decyzję!

    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , dla mnie słowo pisane ma wiekszą wartość .... Jak blog jest poparty tylko o hasła "ubrałam dzis spodnie w kolorze marsala które są must to have sezonu i zestawiłam je z czarną bluzka " to trochę czuje sie jak upośledzona umysłowo , bo to widać ... Na zdjeciach

      Usuń
  5. Dobrą stylówą też zawsze warto się pochwalić, bo fajną stylizację nie jest wcale z pozoru łatwo skomponować plus cały proces tworzenia to tak jak pierwowzór wszystkiego:) To moje zdanie.
    Ja Ciebie lubię, bądź po prostu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ze moje ciuchy to nie stylizacja , to tak sobie śmigam po ulicy , do pracy .... Przez życie ...

      Usuń
  6. Zrób to co w Twojej naturze. Dla każdego jest to co innego. Słuchaj siebie .
    Udanych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym sie wsłuchiwała w siebie to ze 3 razy impulsywnie puściłabym w niebyt całość bloga .... Ale potem właśnie przychodzi refleksja ze lubie i ze wszystko jest po coś

      Usuń
  7. Aniu, zrobisz tak, jak Ty zadecydujesz i jak Ty chcesz.
    Ja tam lubię blogi ciuchowe.
    Do Ciebie i tak będę zaglądać niezależnie o czym będziesz pisać.
    Miłego urlopu Ci życzę.
    Ja też odpoczywam...pozdrawiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajnie !
      Wiem !
      Juz skrobie maila , moze wspólna kawa sie uda :)

      Usuń
  8. Cute photo! I just followed you on GFC #152 could you please kindly follow back? Let's support eachother & keep in touch!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, mi się Twój blog podoba, taki jaki jest!!! Są fajne ciuchy, mnóstwo wycieczek/podróży, ciekawostki z Twojego świata!!! Sympatycznie, rodzinnie, naturalnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana , taki jego target - zwykle , inteligentne dziewczyny .... Ciuchy to dodatek to wzajemnych relacji ...

      Usuń
  10. Mnie się Twój blog bardzo podoba:)))pokazujesz swój bardzo elegancki styl i Twoje niezwykłe wojaże z rodziną:)))posty są ciekawe nie ma żadnej nudy:)))moim zdaniem niema co zmieniać:)))ale oczywiście to Twoja decyzja:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie siedzę na walizce i zastanawiam sie , czy te kolejna podróż umieszcza na blogu ;)

      Usuń
  11. Jakiekolwiek zmiany lub nie zaprowadzisz ja i tak będę tu wracać, a konkretnie do ciebie albo jak wolisz dla Ciebie.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marzenko , zawsze starałam sie budować to miejsce w oparciu o relacje międzyludzkie , co po takich słowach jak twoje widać procentuje ;)

      Usuń
  12. Mnie tam się podoba u Ciebie, bo jest z Tobą łączność Kobito i nie stroisz pawiana. No i fajowo też, że naturalnie, swojsko i rodzinnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie tylko czy kogoś ta swojakosc i normalność interesuje ;)

      Usuń
  13. A ja czekam. Na kolejne kobiece zestawy, na kolejne pocztówki z.. na Ciebie ;)
    Czasem warto przystanąć i przemyśleć, wiem to z doświadczenia. Nie raz teraz staję szukając drogi na połaczenie bloga z życiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , blog ewoluuje ... Każdy

      Usuń
  14. Podróże sprzyjają przemyśleniom i kreatywności, tego ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Teraz czeka mnie rzeczywistość powrotu

      Usuń
  15. Po wakacyjnych eskapadach , z czystą głową sama wpadniesz na to co chcesz tu widzieć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie od zawsze pamiętnikarska wersja , wiec chyba nasze wędrówki , lokalne i mniej lokalne

      Usuń
  16. A ja poproszę jednak trochę tego chwalipięctwa, bo lubię Twój styl i czasem się inspiruję. Tak, to nie chwalipięctwo, to inpsirowanie jest :)
    I lubię też Twoje notki o życiu na emigracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O emigracji po luksembursku ;)
      Musze przejrzeć moje posty i coś napisać .... Po 5 latach bardzo zmienia sie punkt widzenia

      Usuń
  17. Pamiętaj o jednym: Twój blog to przede wszystkim miejsce dla CIEBIE, twoje miejsce wytchnienia, chwila dla siebie... nic na siłę, a my... czytelniczki - jesteśmy sprawą drugorzędną, bo najważniejszą osobą na tym blogu jesteś TY. I to Ty musisz czerpać z tego najwięcej przyjemności :)

    Życzę dużo uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w punktach:
      1. co mi się podoba (kolejność przypadkowa)
      -duża ilość regularnie zamieszczonych postów;
      -styl pisania;
      -w postach w których opisujesz sytuacje, miejsca-co tu ukrywać-sens i mądrość życiowa,
      -to Że jesteś sobą i Twój blog nie podąża ślepo za trendami i nowinkami;
      Czego mogłoby być więcej:
      -postów o Polsce i wędrówkach po niej,
      -z rzeczy modowych-coś o dodatkach, ulubionych akcesoriach, przedmiotach które lubisz,

      Usuń
    2. stara i jakże piękna kobieto
      Czytelniczki , są miłe widzianymi gośćmi , bliskimi znajomymi i tak właśnie wszystkie zaglądające tu panie i panów regularnie traktuje .... Przez gardło i klawiaturę nie przechodzi mi określanie Was jako czytelniczki , obserwatorki , fani ;)
      I sa ważni .... Bardzo .... Motywują , dają inne spojrzenie , pobudzają do myślenia - to właśnie najbardziej w blogu lubie , nie puste sweet komcie- super , swietnie wygldasz , och i ach

      Usuń
    3. Regularność , fakt ;)
      Małgosiu , postów o Pl więcej nie bedzie ;) powstają wtedy kiedy w niej bywamy i znajdujemy czas na coś więcej niz odwiedzimy u rodziny .... Choc lubie wędrówki po niej ;)

      Usuń
  18. Myślę, że coś sama wymyślisz, ja będę czekać na nowości i zmiany na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Czy az takie zmiany to beda ?!
      Na pewno mniej ciuchów ;)

      Usuń
  19. Osobiście lubię czytać o ciekawostkach, czy to naukowych czy też historycznych i myślę ,że byłabyś w tym dobra ;-) Jednakże wszystko zależy tylko od Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tego powinno nie zabraknac

      Usuń
  20. Zostaw tak jak jest, bo jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, przede wszystkim odpoczywaj, ciesz się wakacjami, nowymi bądź starymi miejscami, pełen relaks! życie to chwile, które zostają nam w pamięci na zawsze, nasze dzieci jak rosną, jak dojrzewają, jak mądrzeją, rodzina ... i tylko to się liczy, a blog? teraz jest ale czy będzie? to są Twoje chwile, zrób je po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego konkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń