czwartek, 22 września 2016

Pisa,Pizza i Spagetti Carbonara


To był nasz plan na tegoroczne wakacje. Więc Italia, więc Toskania i spełnione turystyczne życzenie córek.



Sprawdziliśmy Krzywa Wieża jest naprawdę krzywa ;) Jest. I podoba się mimo, że jest krzywa ;)



ale ma jedną wadę- wejście na nią jest pierońsko drogie 18 euro od osoby i na dodatek nie wpuszczają dzieci do lat 8. Były łzy. Co ja sobie pomyślałam ,tego nie wypada publikować.








Zrobiliśmy więc po klasycznym zdjęciu :)
,obeszliśmy Campo  dei  Miracoli ,czyli Plac Katedralny zwany polem cudów  i pojechaliśmy do Marina di Pisa


TO jedno z miejsc , które prawdziwie mnie zachwyciło- białe kamienie, granat nieba przed burzą i turkus morza










40 komentarzy:

  1. Piękne te zdjęcia, ale z Was urocze Kobietki:-). O widokach nie wspomnę, rozmarzyłam się:-). Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, płynie z nich bardzo pozytywna energia:)
    Przed poczęciem pierwszego synka planowaliśmy odwiedzenie tych terenów, mieliśmy już zaplanowany wyjazd zgrubnie. Życie dokonało weryfikacji i plany dane będzie nam zrealizować jak chłopaki podrosną. Nie żałuję oczywiście, ale widoków zazdroszczę;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Pisy zamarzyłam pojechać po pierwszej mojej wizycie we Włoszech tj 23 lata temu ....co tam więc te kilka lat ;)

      Usuń
  3. Rzeczywiście cudny moment uchwyciliście na tej kamienistej plaży. Fajne dziewczyny z Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stałam i się zachwycałam, szkoda tylko, że błyskawic nie udało mi się uchwycić

      Usuń
  4. Pięknie się bawicie:)))Twoje córki są śliczne:)))białe kamienie robią niesamowite wrażenie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! dziewczyny są śliczne !

      Usuń
  5. Bo wieża sie podoba właśnie dlatego, ze jest krzywa, a nie pomimo;);) A miejsce z białymi kamieniami i błękitem wody...bajeczne!!!! Super wakacje mieliście! Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się okazuje można zdobyć sławę na bublu architektonicznym :)

      Usuń
  6. Zatrzymać chwilę- to sobie pomyślałam patrząc na te zdjęcia. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Marina di Pisa, oj tak moglby sie zatrzymac

      Usuń
  7. Architektura jest tam bajeczna, krajobraz również. Cudownie wyglądacie na tych fotkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie weszliśmy na wieżę z braku czasu i z powodu tłumów który wtedy tam ją oblegały.
    Biała, kamienista plaża przecudna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz kupuje sie bilety na konkretna godzine
      co rozwiazuje problem tlumow
      my bylismy wstanie czekac 3 godziny na wejscie i dac z siebie zedrzec
      za to mielismy lzy i nie potrafilismy nawet wytlumaczyc skad takie durme obostrzenia

      Usuń
  9. Jestem zaskoczona, że wstęp jest od 8 lat. Moja Karola miała wtedy 10 lat, więc nie wiedziałam o tym. Pytanie jaki argument za tym stoi?
    Zdjęcia super, Twoje dziewczynki to prawdziwe modelki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojecia i nikt nie chcial nam tego wyjasnic
      niesmak zostal

      wogole fotki z plazy sa tak spontaniczne - ale wyszly nieziemsko
      moje ulubione z tego wyjazdu

      Usuń
    2. Fotki są świetne, uwielbiam taki kontrast chmur i plaży:)

      Usuń
  10. Byłam tam w zeszłym roku, w największy upał mego życia, ale dałam radę:)
    Te kamyczki z plaży mam na nocnym stoliczku- przypominają mi zeszłoroczne wakacje:)
    Fantastyczne jesteście na tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widac , u nas slonce nieobecne ;) temperatura byla fajna

      bylas w Marina di Pisa? je zalowalam ze nie mielismy noclegow wlasnie tam
      moze te cale Wlochy bardziej mi sie by podobaly
      a tak... nie lubie dalej Italii

      Usuń
  11. ;-) to widzę że mamy podobne pasje-góry ale i ...morze ;-) i zachwyt na jego błękitem i szumem...
    ps.u mnie wszystko Ci się otwiera prawidłowo?

    OdpowiedzUsuń
  12. :) to mieszanka idealna .

    Tak - info brak postów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to brak? ;-) z dziewięć jest ;-).

      Usuń
    2. Tak pisze ... Wejdę jeszcze raz z kompa

      Usuń
  13. piekna plaza, wspaniala wycieczka, az chcialoby sie tam teraz byc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie () ciesze sie słoneczna jesienią w naszych luksemburskich lasach

      Usuń
  14. Jak ja uwielbiam te wakacyjne fotki :)!!! Przedostatnie zdjecie jest przefajne :)!!!
    P.S. Trzeba bylo sciemnic, ze Ola ma juz 8 lat ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda , No co Ty !!!!
      Moje dzieci wychowywane sa w takiej naturalnej uczciwości ... Nie uczymy małych kłamstw by osiągnąć cel ...

      Usuń
  15. Byłam tam dokładnie 20 lat temu plus miesiąc, z ówczesnym włoskim narzeczonym ;) Te tłumy... Ale tak to jest w najsłynniejszych miejscach świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jest z tymi tłumami najgorzej , trawniki dają przestrzeń .
      W porównaniu do tych w Wersalu tu była zaledwie garstka ;)

      :) za zastanawiałam sie czy puścisz pare w jakich włoskich miejscach onegdaj bywałaś ;)
      Ja sobie te wycieczkę obiecałam ... 23 lata temu ;)

      Usuń
  16. Widoki jak z bajki, a szczęście macie wypisane na twarzach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinne wakacje :) czysta radosc :)

      Usuń
  17. O, moja córka ma podobne zdjęcie, też "podpiera" wieżę ha!ha! Same wspomnienia dla mnie, dziękuję za wycieczkę...buziaki,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah to wszystkie mamy i ja i Ola i Ala i twoja córka :)

      Usuń
  18. A wieża jak była krzywa tak i jest :) Byłam tam blisko 20 lat temu i też nie miałam możliwości się na nia wdrapać, bo w tym czasie było zbyt wielu turystów i wprowadzono ograniczenie ilości zwiedzających. Pozostało więc podziwianie budowli z dołu. Urocze miejsce. Piękne zdjęcia, choć na nich tym razem to przede wszystkim widać rodzinę i miłość! Miło na Was patrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) i niech tak zostanie z ta miloscia

      Usuń