wtorek, 4 października 2016

Rejs do Cinque Terre


Możliwość zobaczenia Portovenerre i miasteczek Cinque Terre , obok oczywiście gwoździa programu Pisy, decydowała o wyborze bazy noclegowej. Okazało się jeszcze lepiej , można zamiast jechać godzinę autem ....wykupić rejs. 100% frajdy we frajdzie i jednocześnie możliwość zobaczenia wszystkich miasteczek od strony morza.
Zdecydowanie moja ulubiona wycieczka. I ...co mówię trochę z przekąsem ...że w wyjeździe do Toskanii ,najbardziej podobała mi się Liguria ;)
























Rejs przewidywał 2 godzinny pobyt w Portovenerre i 3 godzinny w Monterosso . W tym ostatnim poza miasteczkiem i obiadem zaliczyliśmy morze - tutaj było zdecydowanie najpiękniejsze


32 komentarze:

  1. Prawdziwe wakacje :-) Jestem ciekawa czy planowaliście tę całą wyprawę ze szczegółami tzn, co będziecie zwiedzać, rezerwowaliście noclegi itp. czy na zasadzie co nam się przytrafi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasciwie za kazdym razem wyglada podobnie
      cel - tu byla Pisa , wybor dziewczynek
      potem ja odpalam mape i patrze co jest w okolicy - jakie miasta, parki, atrakcje dla dzieci
      potem wszystkie je wygoolowywuje, czytam, ogladam zdjecia
      kiedy wiem co chcialabym zobaczyc szukamy lokum-tym razem byl to kemping
      a na miejscu w zaleznosci od pogody ( np do Florencji jechalismy kiedy temperatura nie przekraczala 30 st, a prawie przez caly czas bylo tam 35 st ) checi, zmeczenia i motywacji Ali i Oli , z reguly co drugi dzien
      dzien plazy i zabawy -dzien wycieczek
      i w tym ogolnym planie jest tez miejsce na improwizacje pt lokalnie cos jest znane i polecane , a niewiele w przewodniku -jak Collodi z parkiem Pinoccio
      wiec raczej mamy ogolny zarys i wlasny samochod

      Usuń
  2. Widoki iście malarskie, z każdego zdjęcia mógłby powstać piękny obraz...
    A Wy pełni szczęścia- tak powinna wyglądać każda Rodzina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie plenery byly niesamowite

      mysle ze kazdej rodzinie^przydaloby sie tyle milosci ,ciepla i wzajemnego szacunku, dziekuje

      Usuń
  3. Aniu, twoje podróże i zdjęcia są cudowne! Podróżnicza uczta ze śliczną mamą w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 Terre to prawdziawa uczta
      dziekuje za komplement

      Usuń
  4. Ale widoki!!! Cudnie tam, niesamowity klimat. Piękna przyroda i te wszystkie urocze budynki!! Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, te kolorowe miasteczka - ech zawsze chciałam zobaczyć 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w końcu trzeba wyruszyć w podróż

      Usuń
  6. Ale fantastyczne miejsce!!!! Te kamieniczki i zamczysko są jak z bajki!
    I jak ciepło! U mnie teraz za oknem leje i wieje!!! Masakra jakaś!
    Ogrzałam się troszeczkę u Ciebie:))
    Dziewuszki zachwycone wyprawą! Aż im się oczy błyszczą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne ! Prawdziwie mnie zachwyciło !
      U nas ciagle słonecznie , choc zimno !
      Pewnie ! Wyjątkowo były zmotywowane do zwiedzania i szwędania sie

      Usuń
  7. Alez tam pieknie!!! Tez chce jechac na TAKIE wakacje :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takieeeee mieliście na Lazarotte , teraz ja marzę , zeby tam pojechać

      Usuń
  8. Aniu ja ciągle marzę o Toskanii... pieknie.... i wy piękni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego , to nie koniec świata ...

      Usuń
  9. Gdy oglądam te zdjęcia to czuję zapach morza :-) Świetnie wyglądasz z całą rodzinką w komplecie :-)Piękna architektura, bardzo podobają mi się te obwarowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie moge uwierzyc ,że od wakacji minęlo dopiero dwa i półtygodnia

      Usuń
  10. Aniu to skoro lubisz morskie wyprawy i podziwianie lądu to byłabyś zachwycona wieczornym rejsem Dragonem w Ustce w kierunku zachodzącego słońca ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niewątpliwie

      choć bardziej ciągnie mnie wgóry

      Usuń
  11. Widoki piękne a popływać to być chętnie popływała /nie wspomnę już o moim "marynarzu słodkich wód"/. Pozdrawiam Was serdecznie...rosą Ci dziewczynki, piękne kobitki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki rejs to musi być super sprawa. I fraja dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,
      niezrealizowane marzenie-rejs Darem Młodzieży ,gdziebądź

      Usuń
  13. Rzeczywiście dla takich widoków warto było wybrać zamiast auta statek. Przepięknie tam jest, zachwycająca architektura i morze. Dawno u Ciebie nie byłam i nadrabiam zaległości.
    W pewnym momencie się przestraszyłam, że zrobiłaś blog prywatnym i już nie będę mogła podziwiać zdjęć z Waszych podróży, bo przynajmniej na razie tak mogę pozwiedzać niektóre miejsca :) Chociaż mam nadzieję, że niedługo pewne zupełnie realnie, nie tylko wirtualnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle sie waham co do przyszłości bloga....

      Usuń
    2. To tak jak ja..., ale Ty przynajmniej coś piszesz, ja od maja ani jednego wpisu nie dodałam.

      Usuń
  14. Wspaniałe wakacje ! Taki rejs to jest WOW !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie Wow

      w ogóle wakacje są super

      Usuń
  15. Liguria jest przepiękna, też jej trochę liznęliśmy, ale nie zgadzam się, że Toskania jest mniej ciekawa. Dla mnie klimat Toskanii jest niepowtarzalny i powiem Ci, że chyba dopiero po raz drugi spotykam się ze zdaniem innym niż moje, ale każdy ma prawo do swoich ulubionych miejsc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ;ze akurat mysmy malo Toskanii lizneli- Pisa; Lucca i polnocna czesc i najbardziej typowe widoko nas ominely i peznie nie sa ona na wybrzezu
      a wybrzeze to wiadomo skaly ciekawsze niz plaska plaza
      mnie sie wydawalo ze Toskania mnie zauroczy... po filmie Pod sloncem Toskanii bylam otwarta na doznania i.... nic

      Usuń