czwartek, 16 lutego 2017

Inwentaryzacja. Pierwszy etap minimalizmu ;)



Slogan
"
Kobiety dzielą się na te ,które kochają torebki i te które kochają  buty"


Nawet w poradnikach i wywoływanej tutaj już Simplecite nie ma mowy o ograniczaniu torebek.....
Ile tak naprawdę ich potrzebujemy. Szczerze ja nie znoszę zmieniać.... dlatego w czasach przed blogowych miałam....jedną, dyżurną. Wcale nie czarną ;) a pasowała do wszystkiego
ilość przyszła z blogiem.....
teraz moja "kolekcja" to ....sztuk


Czarna .... nie shopper i nie aktówka, ale chyba takie miękkie fasony lubię najbardziej. Nie noszę od prawie 2 lat. Ma rozprutą podszewkę...Mama zaszyła i tak u niej została







1, Ulubiona żółta. Ze świńskiej skóry.  Pasuje mi do miliona zestawów. Od wiosny do późnej jesieni .....




2. Wielgaśna, lekka płócienna. Był okres ,że nosiłam często. Powinnam wrócić




TA- na szczęcie już dawno nie istnieje 




3. Kolejna skórzana. Przyznam się, że kupiłam bo podobną nosiła Kasia Tusk na swoim blogu..... praktycznie nie noszę...








4. Wakacyjny sTwór od Sivki, ciągle w sezonowym użyciu





 Kolejny niewypał. Miało być elegancko, było tandetnie . Pseudoskóra lakierowana brrrrr



5 . Brąz w wersji skóry cielęcej ... jedna z częściej noszonych 



Mój własny wytwór ;) sztuk 2 nadal noszony ;)) 
tyle że nie przeze mnie 



Cekiny to nie moja bajka ;)


Ta torebka to historia pierwszej randki przy świecach, zostawiona w taksówce ;(((


6. Kolejny impuls, jakoś się nie lubimy i okupujemy dno szafy




7. Wydawałoby się ,że idealna.... a jednak nie noszę





8. Zimowa torebka :) idealnie pasuje mi do kurtki, do kożucha , choć i w Hiszpanii miała swój czas. Powoli skórzana część nosi ślady zużycia....





9. Kolejna pogoń za trendami. Frendzle. Frendzle i ja nie lubimy się za bardzo. Ze dwa razy nosiłam....




10. Skóra i Furla. Koniecznie chciałam w tym kolorze. Szczerze? nie noszę. bo wole na ramię.....






11, Prezent . Miała zastąpić utraconą. Werska mini . Poza portfelem i telefonem nic nie chce się zmieścić. Nawet kluczyki . Idealnie w trendach . Mała na łańczuszku. 



12. Jak wielka gala to i zakup. Jest tak ładna na żywo ,że aż trzeba jej jeszcze okazję wynaleść




więc sztuk 17 , z czego w mojej szafie 12. 
Przeskrolowanie blisko 5 letniej zawartości bloga jest ciekawą przygoda 


1,5 i 8 to baza mojej szafy. 

było kilka wybryków

6,7,9,10 to zdecydowanie nietrafiony zakup
jak któraś zgłosi do niech akces to pogadamy o odsprzedaży 


a Wy ile macie torebek w szafie ?
ja zdecydowanie więcej niż butów, ;) 




42 komentarze:

  1. Ja się nigdy nie przyznam ile mam w szafie torebek:))))))))))))fajnie swoje przedstawiłaś:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha a ja uwazam , że i tak za duzo ;)

      Usuń
  2. Fajnie opisałaś swoje torebki:-). Ja jednak mam zdecydowanie więcej butów:-). Twoja ostatnia torebunia jest urocza (12). Pamiętam Twój wpis z tą piękną sukienką, baaardzo w moim guście:-). No patrz, wpis o torebkach, a ja znowu schodzę na temat sukienek...to się chyba już na leczenie nadaje:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , jest śliczna i unikatowa. Do tej sukienki była idealna :)

      Usuń
  3. Aniu, ja ciągle robię rotację w torebkach, kupuje też w SH, albo sezonowe hity z sieciówek, które nie są ze skóry. Potem rozdaję po rodzinie, ale i tak mam sporo. Butów chyba? mam mniej, chociaż nie wiem, czy wszystkich w sumie, czy na dany sezon to liczyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba juz taka moja mentalność , że nie lubie kupować sezonowych , na chwile rzeczy. Dla mnie to wyrzucone pieniądze.
      Butów w całości , z wszystkich sezonów mam mniej - tez dzięki jak bumerang wracającymu do mnie minimalizmowi . Pewnego razu wyrzuciłam z 10 par , jak nie więcej -niewygodnych, podniszczonych, nieskórzanych , bo wiem że ich noszenie nigdy nie było przyjemnością ;)

      Usuń
  4. Mam bardzo podobną dużą, żółtą.Ja przystopowałam z torebkami przez ostatni rok, zdecydowanie mam ich mniej niż butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butach osiagnelalam ideał ;)
      Mam 8 par na wszystkie sezony :)
      Plus adidasy do biegania ;)

      Usuń
  5. W mojej szafie jest dużo za dużo :-)Tak samo jak i butów i chyba tych jeszcze więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewniamy lekarstwa do leczenia różnych problemów zdrowotnych, stosując lek, który został przewidziany i ziarna można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?! Przewidziny przez kogo ?!?!
      Prosze nie spamować !

      Usuń
  7. Zdecydowanie nie jestem torebko (ani butomaniaczką). Torby mam trzy główne w moich ukochanych kolorach: siwą, czarną, beżową. Ze 3 małe vintage - pamiątki z dzieciństwa, młodości i od mamy. Jedną małą na długim paseczku z sh i drugą taką, pamiątkę z wakacji. I jeszcze jakąś większą w kolorach, z którą nie chodzę, ale żal wywalić, pewnie się przyda. Wszystkie sprawdzone, paroletnie. A i jeszcze jakiś 1 kaprysik, który szybko się zniszczył. I jakieś letnie koszyczkowate, też pamiątki z wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie tez nie ;)
      To pomiot blogowania ;);) ale powoli się ogarniam . Z naturalnego i przyrodzonego pragmatyzmu. Ale nie deklaruje że już nigdy przenigdy nie kupie niczego niepraktycznego ,żadnego porywu serca itp zero ortodoksji ;)

      Usuń
  8. Byla czas, ze mmialam ich mnostwo. No...naprawde duzo. Ale ktoregos dnia moja praktyczna strona wygrala. Zniszczone i tandetne - wyrzucilam, nie w moim guscie i nienoszone niewiadomodlaczego - oddalam. Zostalo mi niewiele. Znaczy niewiele w porownaniu z wczesniejsza ich iloscia;) Dzis mam ich okolo 20 szt. Z czego nosze 5, z czego moich ukochanych - 2 szt!
    Jesli chodzi o buty...coz to zupelnie inna historia....;);)
    Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie ze przy wypracowanym stylu i trybie zycia , ze stylem pod niego dopasowanym wcale nie potrzebujemy ich tak duzo . Potem dochodzą "zadania specjalne " od czego nie uciekniemy . Byle uciec od tandety ;) co mi powoli sie udaje ;)
      Taaaa buty i .... Okulary słoneczne ;)
      Buźka Anka !

      Usuń
  9. Hahaha, trochę ich masz:))) Przyznaję, ze butów mam więcej niż torebek:D
    Ale i z torebkami, i z butami mama podobnie - ze dwie noszę na okrągło, a inne zaleznie od nastroju, czy wyprawy:))
    Ale nie lubię się rozstawać z żadnymi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak duzo ... 12 . Z czego z 3-4 sie rozstane bez zmrugniecia oka.

      Usuń
    2. Dla niektórych, to dużo:D Moja siostra (wyrodziła się!), ma jedną:D

      Usuń
    3. A ja pakując sie na urlop znalazłam te najstarsza , z czasów kiedy była moją jedyna .... I spakowałam sie w nią na urlop ;)

      Usuń
  10. Mam w sumie tylko dwie torebki, nigdy nie przepadalłam za większą ilością. Wystarczy mi jedna, solidna, pakowmna, co by w niej jak najwięcej pomieścić...np kalafiora.

    Ta skórzana od panny Tusk, co ją zakrywasz ręką wydaje się interesująca, taka w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie butów chyba tyle ile torebek, tzn kilkadziesiąt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łącznie czy każdego asortymentu ?

      Usuń
  12. Ta biało-czarna torebka, której nie nosisz bardzo mi się podoba.Też kiedyś wolałam torebki na ramię, ale nie wiadomo kiedy nauczyłam się nosić te z rączkami. Zaczęło się od torebki, która skradła moje serce. Tak mi się podobała, że stwierdziłam, że nauczę się noszenia jej w ręce i tak się nauczyłam.
    Ja kocham i buty i torebki, a moja Córka poszła w moje ślady:)))
    Pozdrawiam i noś te ładną torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zdecydowanie należę do "buciar"- mam to w genach- po Ojcu.
    Torebek trochę mam, ale nie chce mi się przekładać" niezbędników" i całymi tygodniami łażę z jedną:-))))
    Twoja żółta jest niesamowita- sama radość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szóstka jest rewelacyjna, można do niej i do tej stylizacji dodać jeszcze kilka fajnych kobiecych dodatków. A co zapchania szafy...sama wiesz czym jest u mnie zapchana ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu te mogę Ci sprezentować :)

      Usuń
  15. Mnie się bardzo podoba nr 10. Chętnie bym odkupiła. Czy prawidłowo przypuszczam, że ona jest na zatrzask?
    ub.g@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra Krokodyla , originalna . nie , nie ma zatrzasku , w środku jest przegroda zapinana na zamek , ale dwie są otwarte
      Producent nie przewidział złodziejstwa w Pl ;)

      Usuń
    2. Wysłałam maila i proszę o zatrzymanie tej torebki dla mnie. Z góry dziękuję :)

      Usuń
  16. Buty czy torebki /w 2014 nawet napisałam taki post i stwierdziłam, że u mnie to chyba na równi ze wskazaniem na buty/. Nie mam dużej ilości ani butów ani torebek ale jednak butów więcej /pisze o całym roku/. Torebek mam ok.20 szt. /obecnie - po porządkach w trakcie których część wyrzuciłam, część rozdałam/. Czy to dużo czy mało? Dla mnie wystarczająco.
    Lubię zmieniać, nawet każdego dnia. Kiedyś tylko duże, teraz coraz więcej mam tych mniejszych.
    Podoba mi się Twoja biała oraz nr.1 i 2.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba duzo , dość duzo te dwadzieścia . Po tem poscie ja juz tylko 10 ;);)
      Ale ja tak mam meczy mnie nadmiar ;)

      Usuń
  17. Ja mam chyba równie wiele torebek jak butów, chociaż nie, tych drugich chyba więcej;) Hmm z torebkami mam kłopot, bo bezskutecznie szukając ciągle tej idealnej (wiem dokładnie jak ma wyglądać, jaki mieć kolor, materiał... ale to nie ułatwia sprawy, bo nigdzie takiej nie ma;) co jakiś czas kuszę się na te nie do końca dopasowane do potrzeb.
    Ładna jest ta Twoja kolekcja, tak myślę, że tej fuksjowej mogłabyś dać jeszcze jedną szansę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po cichu powiem , ze kupiłam :) nowa ... Na szanse stać sie tą idealna , a ponieważ tez w kolorze... Zastąpi te fuksjową , której odcień nie chce pasować do tego z czym chciałam ją nosić ;)

      Usuń
  18. To ja jednak bardziej pożądam butów ;). Niedawno liczyłam... 44 pary ;P. W stałym użyciu może z 10 par jest.
    Twoja żółta i ta frędzlowana są super :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz - policzyłam , butów mam 10
      Nie licząc adidasów do biegania ;)
      Tych mam 4 pary ;)
      I

      Usuń
    2. Plus narciarskie ;) ale w tych raczej trudno chodZic

      Usuń