czwartek, 2 marca 2017

(..)Znośna lekkość bytu



Wiosna wisząca w powietrzu zawsze wywołuje u mnie potrzebę ...wiosennych porządków. Kiedy dołożyć do tego kolejną porcję blogów o minimalizmie ....to już przez moją szafę przeszło prawdziwe tornado. Minimalizm jest zgodny z moją naturą , wypchana po brzegi szafa bardziej irytuje niż cieszy, zakupy nie są pasją .....to, to tornado było odświeżające.
A wraz z przestrzenią w szafie zrobiło się miejsce na...... przemyślane zakupy ;)



A więc w lutym było ich niewiele.
Szal do płaszcza




i torebka......



kolejna ;)

bo  po pierwsze -
piękna

po drugie -
piękna

po trzecie -
piękna 

po czwarte 
były wyprzedaże i 1/3 ceny w dół

po piąte 
na kolejną 1/3 ceny dostałam prezentowe pieniądze od niezawodnych przyjaciółek
( na torebkę )

po szóste
 kolejna 1/3 ceny to prezent walentynkowy od męża

a po siódme
teraz tylko należy nie mieć teraz wyrzutów sumienia ;)



ps. w ogólnym rozrachunku moja kolekcja torebek nie zwiększyła się, aż 3 znalazły nowe właścicielki  
więc bilans jest -2 

34 komentarze:

  1. Aniu, nawet przy minimalizmie,pewien asortyment jest wymagany ;)i z pewnością ładna torebka, dobrej marki do tego "wyposażenia" należy :) Także gratuluje Ci tak trafnej decyzji ;) torebka jest śliczna i sama chciałaby taką mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , zgadzam sie ;)
      Ale je dawno pisałam , ze tego asortymentu mam za duzo () na moje potrzeby

      Usuń
  2. Wielokrotnie próbowałam żyć zgodnie z minimalistyczną filozofią, ale nie wychodzi. Nawet podczas ostatniej podróży zniechęcałam męża do kupowania kolejnych pamiątkowych kurzołapów, ale przy następnych podejściach rezygnowałam. Mam świadomość, że minimalistyczny styl życia to wiele korzyści, wewnętrzny spokój, uporządkowane myśli, ale chyba 100% minimalistką nie zostanę nigdy. Będę usatysfakcjonowana, jeśli udałoby mi się choćby w połowie. Szalik bardzo ładny, torebka również. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam z tym problemu , dom od kilku lat jest minimalistyczny , mimo chomikarskich zapędów męża i posiadania garażu i dwóch schowków ;) gorzej z szafa i wykreowaniem potrzemy posiadania ;) oryginalności
      Dziękuje za odwoedziny

      Usuń
  3. Torebka jest śliczna, ma ciekawe zapięcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest :)
      Z zapięciem sie oswajam , nie jest takie oczywiste do zapinania ;)

      Usuń
  4. A po ósme to mnie się też ogromnie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jesieni oglądam , dotykałam , i czekałam na wyprzedaże ;)

      Usuń
  5. Torebeczka jest prześliczna!!! W moim stylu! Też brałabym ją natychmiast!
    A ja nabyłam białą koszulę! Przez Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja moja ....ni będziesz żałować ;)
      Teraz prosze o stylizacje w TEJ spódnicy , koszuli i krawacie

      Usuń
  6. Torebka piękna, jakość świetna i same zalety a więc zakup trafiony.
    Szal też mi się podoba. Pozdrawiam Anie - minimalistkę...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieje ze bedzie sie i tak nosić jak wyglada
      Dziękuje

      Usuń
  7. Cóż, mi jest łatwiej bo nie mam minimalistycznych zapędów, i w tym miesiącu były już 2 wizyty w krawcowej, więc szafa powiększy się. Ale torebka faktycznie piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu łatwiej ? Minimalizm to uproszczenie , wiec jest łatwiej ;) mnie męczył przesyt i ciuchy zbyt oryginalne ;) rzadko noszone

      Usuń
    2. Bronię zdania,że mi jest łatwiej bo nie mam minimalistycznych zapędów ;-); większy wybór=więcej możliwości,a w dodatkku to w sumie przyjemne powiększyć garderobę o kolejną pozycję ;-)

      Usuń
    3. och minimazlizm to tez wybór
      wolność wyboru

      Usuń
  8. Bardzo ładne zakupy:)))Pozdrawiam serdecznie:))0

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka faktycznie bardzo piękna, wpasowałaby się do mojego stylu, ale ten szal, który nabyłaś jest przecudowny, kocham szale dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No elegancka ale tez bez przesady ;)
      Bomba jest :) lubie

      Usuń
  10. Fiu fiu, Furla :) Piękna markowa i pewnie pięknie pachnie skórą. Już martwiłam sie o Ciebie, że znikniesz nam w tym minimaliźmie. Czekam na stlizację.
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Furla ;) można zadotykać ;) na śmierć ;)
      W minimalizmie moim chodźi bardziej o niepychanie szafy nienoszonymi ubraniami ;) niż o ascetyzm zakupowy ;)
      Choc nigdy zakupocholiczkà nie byłam

      Usuń
    2. Tez lubie furle😀Bardzo ładna ta torebka

      Usuń
    3. to jeszcze cena do zaakceptowania
      prada zaczyna sie od 3 tys euro /0

      Usuń
  11. Mi się zdarza tęsknić za ciuchami, które wyrzuciłam. Choć faktycznie po takich czystkach jakoś mi zawsze lżej. Torebka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez za jedna czy dwiema rzeczami tęsknie , a moze wydaje mi sie ze tęsknie , jak bym ubrała to znow nie do końca bym sie czuła ....
      Ja mam skrzynie mięczaka - te ciuchy co do których nie mam pewności - opuściły szafę , lezą w skrzyni na szafie ;) leza i czekają na decyzje ;)
      Zgadzam sie . Jest boska !

      Usuń
  12. No nareszcie udało mi się zajrzeć do Ciebie, tak zaszyfrowałaś swojego bloga, że w żaden sposób nie mogłam Was zobaczyć. Nadrobiłam zaległości, tzn przejrzałam zaległe posty a dzisiaj podziwiam tirebkę i trichę zazdroszczę, bo Furla marzy mi się od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niewiem jak go odszyfrować ;)
      Ale zaglądaj :)

      Usuń
  13. Fajny kształt tej torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...i prawdziwa kobieta z Ciebie, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszeczke

      bo wciaz wole wydawa pieniadze na ksiazki i podroze

      Usuń