wtorek, 18 lipca 2017

Lista moich podróżniczych marzeń






Postów brak. Intensywność życia nie daje czasu być . Taki okres. Ale walizki powoli się pakują. Przewodniki obczytane, marszruta wybrana, hotele,statki,samoloty porezerwowane. Samochód gotowy do drogi.
Do blogowania wrócę w sierpniu ;)
Spełnię w tej podróży jedno ze swoich podróżniczych marzeń. Zgadniecie które ?

1. Góry w Szkocji

2. Most na Sundem

3. Gejzery na Islandii

4. Chorwackie Plitvice - zal.

5. Kapadocja -zal.

6. Monastyr w Gruzji

7.Wąwóz Samaria na Krecie

8. Pamukkale -zal.

9. Lofoty , Zorza Polarna i Nordkapf

10. Etna i Wezuwiusz

11.Zachodni koniec Europy - Cabo da Roca -zal.

12. i zachodni koniec Francji - Pointe du Ras -zal.

13. Opactwo Mont Saint Michel -zal.

14. I najbardziej niesamowite wybrzeże Cote de Granit Rose -zal.

15. Masyw Mont Blanc

16. Zamki Katarów

17. Andaluzja

18. Europejska Niagara- Neunhausen am Reinfall

19. Magia tulipanów w Keukenhoff -zal.

20. La Manga - i solne jeziora Torrevieja -zal.











wrócić na Hvar , na Synaj, przemierzyć Saharę, zanurkować raz jeszcze w Blue Hole , przemierzyć stepy Azji, wspiąć się na Kilimandżaro, zanurkować zimą w Bajkale , przebiec półmaraton na szkockiej wyspie Skye .......marzę marzę marzę......


PS. post okraszają zdjęcia z 2007 roku z Pergamonu w Turcji. 

50 komentarzy:

  1. Z całego serca życzę Ci, żeby Twoje marzenia się spełniły.
    Jesteś młoda, więc wszystko jeszcze przed Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo z tej listy już za mną....ale nie przestaję marzyć....

      Usuń
  2. Aniu, Twoje marzenia podróżnicze są bardzo zróżnicowane. Wszystkie interesujące.
    Może nr 5? 8? lub 7?
    Myślę, że najważniejsze jest to, że wszystko gotowe do drogi.
    Wspaniałej i bezpiecznej podróży Wam życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te akurat zrealizowane ....no może Samaria nie cała ;) ale jeszcze przejdę ten wąwóz w całości

      Usuń
  3. Wiem Aniu, zastanawiałam się, czy nie oby romantyczne powroty :)
    Gdziekolwiek wyruszacie - życzę dużo wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś był taki plan, wrócić na 10 rocznicę ślubu....

      Usuń
    2. 4 -Chorwackie Plitviace , uwielbiam byłam lata świetlene temu, ale mam nadzieję zabrać tam dziewczynki pewnego dnia, jeszcze nie teraz
      Andaluzje, raczej nie na przełomie lipca-sierpnia, temperatury by mnie zabiły
      ;) nietrafiłaś i tym razem

      Usuń
  4. Piękna lista marzeń:)))Pozdrawiam i życzę wspaniałych podróży:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie weźmiesz udziału w zabawie ? nie wytypujesz kierunku ? ;(

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia gdzie się wybierzesz ale może Masyw Mont Blanc:))))Pozdrawiam i powodzenia życzę:))))))))))

      Usuń
    3. nie, jeszcze nie....poczekam aż panny podrosną ;)

      Usuń
  5. Takie moje klimaty :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Typuje 9 albo 18.Dziwne tylko że zabrakło polskich gór na tej liście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatry i Karkonosze i Bieszczady ...jak najbardziej....

      Usuń
    2. ..po tym co przeczytasz u mnie raczej wybierzesz Karkonosze niż Tatry...

      Usuń
    3. oj tam oj tam ja wróciłam w pełnym zachwycie

      Usuń
  7. Podobają mi się Twoje marzenia, bo są wynikiem wewnętrznej potrzeby. Życzę, by się spełniły. Celem Twojej podróży może będzie Islandia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie tym razem....ale pierwotnie miała być Islandia....

      Usuń
  8. Enigmatyczny post :-)Mi się zdecydowanie marzy Azja(z wyjątkiem Rosji)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ograniczyłam się do Europy...bo gdybym się rozpisała o świecie....to w 100 bym nie zamknęła tematu
      S czemu nie do Rosji ? To akurat jedno z moich marzeń -transyberyjską nad Bajkał

      Usuń
  9. Samarię widzialAm😀Życzę spełnienia marzeń! Wiele z tych miejsc a zapewne wszystkie z chęcią bym odwiedziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałaś czy przeszłaś ?
      u mnie 9/20 zaliczone ;)
      ustrzelę 10 :)

      Usuń
  10. Może najpierw pojedziecie zobaczyć Mont-Saint Michel a później Pointe du Ras a następnie pozycja nr 11?
    Gdziekolwiek byś nie pojechała, baw się dobrze i wypoczywaj z rodziną.
    Świetnie, że nie przestajesz marzyć i realizujesz swoje marzenia. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta marszruta nie jest zła, tyle ,że zrobiliśmy ją w 2013 roku ;)
      A Cabo da Roca w 2002 roku
      och na listę zapomniałam wpisać Gibraltar !

      Usuń
  11. Cudowne podróżnicze marzenia. Nigdy nie przestawaj marzyć! Tego czego doświadczysz, co zobaczą Twoje oczy, czego doświadczą Twoje zmysły nikt ani nic Ci nie zabierze, a ja z radością będę śledziła Twoje relacje z tych cudnych miejsc. Z Twojej listy to tylko udało mi się "zdobyć" Wezuwiusz i zawitać na Mont Blanc. Kapadocja i Pamukale, od których byłam "żabi sok" przeszły mi koło nosa ze wzgledu na koszmarny upał, którego mój organizm nie ogarnął, a Plitvice spłyneły wodą... Aniu życzę Ci aby spełniły się Tobie wszystkie te marzenia z nawiązką!!! W tak wielu miejscach juz byłaś, że nie mam zielonego pojącia, które z powyższej listy zostanie zaliczone tym razem. Może góry w Szkocji albo Gruzja? Gdziekolwiek to będzie na pewno będzie niesamowicie. Niezapomnianej podróży Aniu!









    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezuwiusz na mnie musi poczekać ;) ale jesienią pewnie wulkany bedziemy zdobywać, bo jak sie okazało niedaleko w Germanii ją wygasłe wulkany !!!! w górach Eifel ! taki rzut kamieniem od nas !

      Usuń
  12. Aniu stawiam na 6 lub 16:) Cudownej podróży życzę, pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, jak miło !!!!! Wrqacaj do blogosfery !
      Gruzja to największe aktualnie marzenie, ale nie ...niestety jeszcze nie tym razem
      i Zamki Katarów też nie

      Usuń
    2. Będę się starała bo bardzo tęsknię:):)

      Usuń
    3. to czekam z niecierpliwością

      Usuń
  13. Woow :)) Wspaniałe marzenia. Żyjesz pełną parą. Podziwiam. Powodzenia w realizacji. Śliczne zdjęcia. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie należy przestawać marzyć

      Usuń
  14. Zrealizuj wszystkie marzenia, tego Ci życzę...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele już zrealizowałam, ale ciągle dokładam :)
      piękny jest ten nasz świat

      Usuń
  15. Mamy podobne marzenia Aniu :)!!! Choć świat jest tak piękny, że po głębszym zastanowieniu lista ta nie miałaby końca :D!!!

    Stawiam na Gruzję :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma..... tak już mogłabym dołoży - Azory, góry Madery...wydma Piłata

      Nie. Niestety nie Gruzja

      Usuń
  16. O mamuniu!!! Jaka lista! Matko! Też chciałabym to wszystko zobaczyć i jeszcze troszeczkę, ale chyba życia nie starczy..I kasy:D
    Zdjęcia wspominkowe piękne...Lubię tak sobie powspominać:)))
    Buziaki Ania:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo jej ile tego :O aaaaaaaaaa
    ale w ko ncu marzenia są po to, by do nich dążyć i spełniać- także powodzenia kochana w ich realizacji :)

    Udanego urlopu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu lista imponująca. Nie będę zgadywać. Będę oczekiwać z niecierpliwością. Podróże są piękne :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Wam udanych wakacji i czekam na zdjecia z wojaży.

    OdpowiedzUsuń
  20. A wiesz, że natchnęłaś mnie do zrobienia mojej własnej listy. Mam to w głowie, ale na kartce jakoś tak bardziej realnie brzmi.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do mojej więcej dokładam niż skreślam ;) i to wcale nie dlatego,że nie realizuję moich marzeń, ....

      Usuń